Gå til innhold

Menn. Hvorfor sjekker ingen meg noensinne opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Dette er hva som skjer om hu selv begynner å sjekke opp menn; de vil løpe og gå ut ifra at hu er desperat. Dårlig gjort å gi slike råd. Når menn ikke kommer bort vil det ikke hjelpe at hu tar initiativ, tvert imot vil det skremme dem slik at hu får dårligere selvtillit.

Stemmer for en sexy men elegant kjole, det gir meg vanvittig mye oppmerksomhet de få gangene jeg ønsker det. Litt sexy øyesminke (catliner) og en myk og sensuell attitude hvis du mestrer det.  

Anonymkode: b879e...a2a

Ps ts, glemte å skrive at de ikke vil løpe pga deg, men generelt når en kvinne tar første initiativ. Erfaringer jeg hører fra mange kvinner.

Anonymkode: b879e...a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så vanskelig å skjønne da. Du er ikke 10/10 og som vi alle vet er menn ganske kresne og kravstore.

Seff vil de si her inne at "alle jenter kan få type" men det de mener er da alle pene jenter kan få seg type.

Anonymkode: 47f8d...89b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Med eller uten smil?

Anonymkode: 2f423...994

Hvorfor ikke begge deler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullball, jeg har aldri sjekket opp noen, aldri gadd og bry meg om menn - men jeg får omtrent ikke gå i fred på gata. Tror trikset er og bare være hard to get:p Jeg er det bare naturlig, og det funker visst.

Endret av Butternut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ps ts, glemte å skrive at de ikke vil løpe pga deg, men generelt når en kvinne tar første initiativ. Erfaringer jeg hører fra mange kvinner.

Anonymkode: b879e...a2a

Når menn tar initiativ ender det jo som regel med at kvinnen ikke er interessert, betyr det at de bør la damene ta initiativet da? Samme logikk

Anonymkode: e9141...f44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke sjekke opp menn selv, da? Verdens nydeligste jente sjekket meg opp. Hun dukket opp fra intet. Det ble full klaff.

Anonymkode: 57d57...7be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svaret er enkelt: #metoo

Menn har blitt mye mer forsiktig, og eldig mange tar rett og slett ikke sjansen på å få livene sine ødelagt av anklager om seksuell trakassering.

Anonymkode: 6eeda...b08

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres egentlig ut som du er usikker/anspent, og utstråler dette. Mannfolk får med seg sånt. Prøv å slappe mer av.

Anonymkode: fd6a1...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Svaret er enkelt: #metoo

Menn har blitt mye mer forsiktig, og eldig mange tar rett og slett ikke sjansen på å få livene sine ødelagt av anklager om seksuell trakassering.

Anonymkode: 6eeda...b08

Ja. Og #villebarepratelitt

Anonymkode: b96da...0d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Juks skrev:

Det er vanskelig å forstå, ut ifra beskrivelsen din. Så med andre ord (en antakelse):

Du er ikke observant nok. 
Du oppleves som ubevisst avvisende.
Du responderer ikke i det hele tatt.
Du flørter ikke selv.

Kan det tenkes at dette er riktig?

Har du prøvd Tinder? Hvordan fungerer det der? 

Har ikke prøvd tinder. Får vel prøve det om det fortsetter på denne måten

Anonymkode: 2f423...994

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så vanskelig å skjønne da. Du er ikke 10/10 og som vi alle vet er menn ganske kresne og kravstore.

Seff vil de si her inne at "alle jenter kan få type" men det de mener er da alle pene jenter kan få seg type.

Anonymkode: 47f8d...89b

Men nesten ingen på byen er 10/10? 10/10 betyr jo adriana Lima el lignende 

Anonymkode: 2f423...994

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så vanskelig å skjønne da. Du er ikke 10/10 og som vi alle vet er menn ganske kresne og kravstore.

Seff vil de si her inne at "alle jenter kan få type" men det de mener er da alle pene jenter kan få seg type.

Anonymkode: 47f8d...89b

:balltre:

Anonymkode: fd6a1...5a8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn er blitt engstlige for å ta kontakt med damer. De som var veldig frempå for noen år siden, er fremdeles likedan. Den vanlige mannen i gata holder en lav profil, og vil nok ikke ta kontakt med mindre han er helt sikker på at det er ok for damen.

Slik har det dessverre blitt.

Anonymkode: e4435...25f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ikke prøvd tinder. Får vel prøve det om det fortsetter på denne måten

Anonymkode: 2f423...994

Ta å tenk igjennom alt det andre jeg skrev også :) Kanskje er din hake at du faktisk ikke ser det, ikke skjønner at det som skjer og at du avviser det. Uten at jeg vet det selvfølgelig! Uansett, lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres egentlig ut som du er usikker/anspent, og utstråler dette. Mannfolk får med seg sånt. Prøv å slappe mer av.

Anonymkode: fd6a1...5a8

Føler meg ikke anspent i det hele tatt 

Anonymkode: 2f423...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Juks skrev:

Ta å tenk igjennom alt det andre jeg skrev også :) Kanskje er din hake at du faktisk ikke ser det, ikke skjønner at det som skjer og at du avviser det. Uten at jeg vet det selvfølgelig! Uansett, lykke til :) 

Det er umulig for ingen mann prøver å bevege seg en cm nærmere meg i det hele tatt 

Anonymkode: 2f423...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk hormonbalanse

Anonymkode: a552f...030

Hvorfor ? 

Interessant 

Anonymkode: 73bfb...81f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker veldig forskjell på når jeg blir sjekket opp eller får blikk. De gangene jeg tenker veldig på om noen kommer til å sjekke meg opp, og er veldig bevisst på det, så skjer det ingenting, heller ikke de gangene jeg er litt deppa eller føler meg litt shy. Men de gangene jeg ikke tenker over det, har det gøy, er naturlig, ler, smiler, så kommer jeg i kontakt med flere, og det var da jeg møtte mine langvarige forhold på byen. Jeg er ikke smellvakker, men det handler ofte om selvsikkerhet og hvor åpen/tilgjengelig man er, og hva man utstråler. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar kontakt med de som har 'tatt kontakt' med meg først gjennom f.eks. blikkontakt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Katten.2.0 said:

Jeg tar kontakt med de som har 'tatt kontakt' med meg først gjennom f.eks. blikkontakt. 

Ikke ts men må spør, hva kan være grunnen til at du holder en slik øyekontakt lenge og stirrer mye på en dame, men ikke tar kontakt? Spør fordi jeg opplever det ofte.

Anonymkode: b879e...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...