Gå til innhold

Menn. Hvorfor sjekker ingen meg noensinne opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en grunn til at det bare er menn som kan være incel...

Anonymkode: 40fd5...a41

Joda, det finnes kvinnelige incels, slike som meg. Til og med da jeg var gift, drev mannen med sexnekt

Anonymkode: 26ddc...d1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt riktig. Kvinner er i skrudd sammen fra naturens side å skulle ligge rundt, på tross av at media vil frem denne vrangforestillingen. 

Anonymkode: 2f962...960

Så dere både klager over at kvinner ligger rundt og klager over når dere ikke får ligget. For å kue og temme kvinen. prøver dere å få tilbake gamlemåten der man måtte være i ekteskap for å få sex. Menn hadde gjerne elskerinner også, men hvis en kvinne hadde det ble hun skamsett. Hvorfor er det sånn at dere alltid skal ha i pose og sekk? Når dere klager som små guttunger over feminismen så er det ingen som tror på dere, newsflash; usikre, mindre sosialt tilpassede menn har alltid og vil alltid finnes.

Anonymkode: eebe4...d91

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Det er et naturlig resultat av at maktposisjonen har endret seg og gått over til damer. Nå må damer slutte å komme med unnskyldningene om at menn er feige, og begynne å ta ansvar for seg selv og sitt kjærlighetsliv - i stedet for å sitte på et forum og snakke om menns lave testonivå

Vel, Island er enda mer likestilt enn Norge, men islendinger på byen puler virkelig på alt og alle. 

Anonymkode: 26ddc...d1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Joda, det finnes kvinnelige incels, slike som meg. Til og med da jeg var gift, drev mannen med sexnekt

Anonymkode: 26ddc...d1c

Men du er ikke incel. Det problem du har er at du vil ha en av de topp 20% av menn som finnes. Der er 80% av menn som vil ha deg, men du vil ikke ha noen av de. Der er altså mange menn som vil ha sex med deg, men du vil ikke ha sex med dem. Derfor er det de som er inceller, ikke du. Du kan få sex om du vil, men du velger bort det. Det er ikke å være incel.

Anonymkode: 40fd5...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du er ikke incel. Det problem du har er at du vil ha en av de topp 20% av menn som finnes. Der er 80% av menn som vil ha deg, men du vil ikke ha noen av de. Der er altså mange menn som vil ha sex med deg, men du vil ikke ha sex med dem. Derfor er det de som er inceller, ikke du. Du kan få sex om du vil, men du velger bort det. Det er ikke å være incel.

Anonymkode: 40fd5...a41

Nei, jeg vil ikke bare ha de 20 %. Jeg har faktisk svært lave krav. Men de få som sjekker meg opp kunne ikke passet til noen - dvs 60 år gamle alkoholikere som bor hos mamma. Så nei, 80 % av menn vil ikke ha meg. Mer som 1% mannlige freaks vil ha meg. 

Anonymkode: 26ddc...d1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vil ikke bare ha de 20 %. Jeg har faktisk svært lave krav. Men de få som sjekker meg opp kunne ikke passet til noen - dvs 60 år gamle alkoholikere som bor hos mamma. Så nei, 80 % av menn vil ikke ha meg. Mer som 1% mannlige freaks vil ha meg. 

Anonymkode: 26ddc...d1c

Ja, det er vel litt som når dere kvinner står og stirrer inn i klesskapet og sier, "jeg har jo ingenting å ha på meg jo". 

Anonymkode: 40fd5...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, Island er enda mer likestilt enn Norge, men islendinger på byen puler virkelig på alt og alle. 

Anonymkode: 26ddc...d1c

Fikk plutselig lyst på helgetur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Jeg er 25 år. 169 cm, 71 kilo. Kanskje på den overvektige bmi siden men fremstår med klær som normalvektig. Det jeg har ekstra har jeg på mage og bryst. Brystene er myke og kanskje ikke veldig spretne men de ser bra ut i bh og helt grei ut nakne synes jeg. Jeg har en ganske spretten rumpe. Og jeg har fått et titalls komplimenter for både øyne og munn av kvinner(aldri menn)de siste årene. Jeg har ikke et tjukt ansikt men det er kanskje litt rundt. Har langt bølgete hår. Synes selv at jeg ser gjennomsnittlig bra ut med sminke og Ok klær. Men jeg blir aldri sjekket opp på byen. Og jeg mener aldri. Selv når jeg drar ut alene skjer det ikke. Jeg styrer jo unna "fjortisstedene " men uansett om det er menn i tjueårene eller førtiårene blir jeg aldri tatt kontakt med.. jeg er renslig og sitter ikke med nesa i verken bøker eller telefon. Tror jeg fremstår ganske blid. Har muligens litt grov hud med litt synlige porer og en litt kraftig nese.. kan dette være grunnen? "Alle" klarer tydeligvis å få et flørt eller en seksuell opplevelse på byen.. men ingen tar kontakt med meg.. kan dere menn komme med noen forslag til hva som kan være feil? Jeg kler meg normalt, fks skinny jeans, boots og en skjorte eller topp med litt pynt. Og ja, jeg sminker meg sånn gjennomsnittlig.

Anonymkode: 2f423...994

Jeg er en sånn som prøver meg på «hva som helst». Poenget mitt er at de utseendemessige detaljene du blåser opp for deg selv, ikke betyr noe for meg. Du er lammekjøtt, ikke utilgjengelig, ikke distansert : jeg er den klassiske ,tragiske gamle grisen. Du burde ha erfart meg.

Så, hvorfor har du sluppet unna?

Min raske gjetning ut fra hva du skriver, er at du underbevisst velger utesteder som tiltrekker seg ett spesifikt publikum og gjerne ett publikum som flørter på en annen måte. 

Jeg velger det stedet med desperate folk, skal man fiske for matauk, velger man å fiske i tønne med lettsultet fisk. Jeg tror du velger områder der, hvis du treffer noen, får du ikke lyst å gnage av deg hånden dagen etter...

Poenget jeg prøver å få frem, er at det er ikke noe galt med hvordan du ser ut, og det er ikke nødvendigvis noe galt i strategien din for å få en type, men hvis du bare trenger ett ligg, eller å bli overøst av komplimenter og siklende mannfolk, skal du finne sjekkestedet i byen som tiltrekker seg de med lakenskrekk. 

Snakkes 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er vel litt som når dere kvinner står og stirrer inn i klesskapet og sier, "jeg har jo ingenting å ha på meg jo". 

Anonymkode: 40fd5...a41

Hadde du selv takket ja til en 60 år gammel alkoholisert dame? 

Anonymkode: 26ddc...d1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du selv takket ja til en 60 år gammel alkoholisert dame? 

Anonymkode: 26ddc...d1c

Poenget med metaforen med kvinnen som stirrer inn i et stort klesskap fullt av klær og ikke klarer å se noe hun kan ha på seg, er at dere kvinner har massevis av menn som er interesserte i dere, har fullt av beilere rundt dere, har venner dere vet vil noe mer som dere lar tro dere vil noe mer med, uten å gå så mye lenger videre enn vennskap, likevel klager dere over at ingen menn er interesserte i dere.

Du trenger bare slenge på litt sminke og dra ut så flokker guttene rundt deg. Menn, derimot, må jobbe hardt for å få ikke bare muskler, men synlige magemuskler. Må tjene godt om penger. Må kjøre riktig bil. At på til må han få henne til å le hvert annet minutt, være den som er frempå og sier alle de rette tingene, uten å si noe som får han til å bite seg i tungen og tenke, "søren! hvorfor sa jeg det! jeg er så dum så dum så dum så dum!". Han får ikke vise noen svakhet.

Du, du trenger bare slenge på deg litt sminke så flokker guttene rundt deg. Noe jeg er sikker på at de gjør. Du ser de bare ikke. Akkurat som at en kvinne kan stå og stirre inn i et stort klesskap og si, "jeg har jo ikke noe å ha på meg jo".

Anonymkode: 40fd5...a41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Poenget med metaforen med kvinnen som stirrer inn i et stort klesskap fullt av klær og ikke klarer å se noe hun kan ha på seg, er at dere kvinner har massevis av menn som er interesserte i dere, har fullt av beilere rundt dere, har venner dere vet vil noe mer som dere lar tro dere vil noe mer med, uten å gå så mye lenger videre enn vennskap, likevel klager dere over at ingen menn er interesserte i dere.

Du trenger bare slenge på litt sminke og dra ut så flokker guttene rundt deg. Menn, derimot, må jobbe hardt for å få ikke bare muskler, men synlige magemuskler. Må tjene godt om penger. Må kjøre riktig bil. At på til må han få henne til å le hvert annet minutt, være den som er frempå og sier alle de rette tingene, uten å si noe som får han til å bite seg i tungen og tenke, "søren! hvorfor sa jeg det! jeg er så dum så dum så dum så dum!". Han får ikke vise noen svakhet.

Du, du trenger bare slenge på deg litt sminke så flokker guttene rundt deg. Noe jeg er sikker på at de gjør. Du ser de bare ikke. Akkurat som at en kvinne kan stå og stirre inn i et stort klesskap og si, "jeg har jo ikke noe å ha på meg jo".

Anonymkode: 40fd5...a41

Ikke min erfaring. Jeg er selv omsvermet dame som alltid er singel. Problemet mitt er at jeg er tradisjonell av meg; altså er jeg kun interessert i et meningsfylt forhold med hensikt å skaffe en familie. Når menn hører det, stikker de fort som fy. Det hjelper ikke at det er snakk om 2 eller 20 menn. Menn vil ha horer, og det hjelper ikke oss som ikke aksepterer dagens samlivskultur. 

Anonymkode: 2f962...960

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ du starter med "jeg er ute etter mann å starte familie med, kjøpe rekkehus, volvo og bikkje"? når noen prater til deg?

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke min erfaring. Jeg er selv omsvermet dame som alltid er singel. Problemet mitt er at jeg er tradisjonell av meg; altså er jeg kun interessert i et meningsfylt forhold med hensikt å skaffe en familie. Når menn hører det, stikker de fort som fy. Det hjelper ikke at det er snakk om 2 eller 20 menn. Menn vil ha horer, og det hjelper ikke oss som ikke aksepterer dagens samlivskultur. 

Anonymkode: 2f962...960

Hva mener du med horer? 

De fleste som dater, vil jo på sikt ha fast forhold og familie. Ikke noe spesielt i det hele tatt. 

Anonymkode: fc379...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med horer? 

De fleste som dater, vil jo på sikt ha fast forhold og familie. Ikke noe spesielt i det hele tatt. 

Anonymkode: fc379...185

Jeg er ganske sikker på at hun mener, "kvinner jeg er sjalu på og vil si noe stygt om".

Anonymkode: 40fd5...a41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 21.38, AnonymBruker skrev:

Jeg venter ikke på drømmemannen. Jeg venter bare på en flørt eller et ONs...

Anonymkode: 2f423...994

Da er det bare å velge her på kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske sikker på at hun mener, "kvinner jeg er sjalu på og vil si noe stygt om".

Anonymkode: 40fd5...a41

Nei. Jeg tror hun heller mener hva jeg mener og det er at menn foretrekker bimbokvinner som er løse i trusa fremfor noe seriøst. De foretrekker å knulle rundt til de sitter der 60+ uten kone eller barn og med en enveisbillett til Pattaya.

Menn idag virker ikke å ville ha tradisjonelle kvinner selvom de SIER at de vil ha det( en som ikke ligger rundt).

Anonymkode: 47f8d...89b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg tror hun heller mener hva jeg mener og det er at menn foretrekker bimbokvinner som er løse i trusa fremfor noe seriøst. De foretrekker å knulle rundt til de sitter der 60+ uten kone eller barn og med en enveisbillett til Pattaya.

Menn idag virker ikke å ville ha tradisjonelle kvinner selvom de SIER at de vil ha det( en som ikke ligger rundt).

Anonymkode: 47f8d...89b

Det er jo omvendt. Kvinner vil ikke ha en seriøs fyr. Det er jo til og med ei som skrev det rett ut her på KG, at når typen hun var forelsket i viste interesse for henne så mistet hun interessen for han. Damer vil bare ha menn som smasher og dasher.

Anonymkode: 40fd5...a41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Jeg tror hun heller mener hva jeg mener og det er at menn foretrekker bimbokvinner som er løse i trusa fremfor noe seriøst. De foretrekker å knulle rundt til de sitter der 60+ uten kone eller barn og med en enveisbillett til Pattaya.

Menn idag virker ikke å ville ha tradisjonelle kvinner selvom de SIER at de vil ha det( en som ikke ligger rundt).

Anonymkode: 47f8d...89b

Det er på ingen måte slik alle menn er, massevis av varige ekteskap med barn i Norge. Jeg er gift med en "tradisjonell" kvinne, ingen av oss har hatt masse sexpartnere.

Hadde jeg vært singel skulle jeg bedt deg på date 😉

Anonymkode: e9141...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo omvendt. Kvinner vil ikke ha en seriøs fyr. Det er jo til og med ei som skrev det rett ut her på KG, at når typen hun var forelsket i viste interesse for henne så mistet hun interessen for han. Damer vil bare ha menn som smasher og dasher.

Anonymkode: 40fd5...a41

For det én dame skriver gjelder alle damer? 

Anonymkode: 5bf6f...f9f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...