Gå til innhold

«Sex med stygge damer»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er bare sammen med menn som synes du er stygg?

Anonymkode: d1e9d...458

Ble det for komplisert for deg? Basert på spm så har du ikke skjønt det spøyt!

For å forklare deg:

For det første: kommentaren min handlet overhodet IKKE om meg! Eller henne!

Den handlet kun om den nye kjæresten hennes.

Han har hatt sex med "stygge damer" (hans ord!), og han forteller henne at hun er flott.

Så da var "spørsmålet" om han er sammen med henne fordi hun er flott på innsiden, i tillegg til utsiden. Eller om det er bare fordi hun er pen og kan "vises frem" uten at han blir flau...

Anonymkode: 0511d...63e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, ThotSlayer skrev:

Så hvordan ellers skulle han omtalt de han brukte? Det er jo i praksis det han har gjort. Han har brukt damer som ikke ser så bra ut som om de var horer.

Hele poenget han skulle ha frem ved å si noe sånt, er for å betrygge TS om at det ikke betød noe fra hans side. At hun er langt mer attraktiv enn de var. At de var som noen horer for han, nemlig verdiløse og en del av fortiden.

Det at de var stygge er vel innafor å si så lenge det er sant, eller? Jeg vet at man ikke skulle sagt noe som helst til dama, men hvis han skulle gjort det på nytt, hvordan skulle han ordlagt seg angående fortiden?

Men er det særlig betryggende for TS at eneste grunnen til at han ikke kaller henne en hore er pga hennes utseende Med andre ord, hun må holde seg slank, passe på hud og hår og hun må ikke bli eldre, for da er det plutselig hun som blir latterliggjort og hånet til den nye og unge kjæresten, og blir omtalt som hore og stygg. Og hva er egentlig stygg? Jeg har vært sammen med menn som mine venninner aldri kunne falt for mens jeg har opplevd dem som råsexy og visa verca. 

Anonymkode: 5e15d...f38

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, xfs367 skrev:

Hør her, dette er helt normalt. De fleste menn har tatt en for laget, og selvfølgelig kan det noen ganger være forskjell på damer vi puler i hemmelighet, og damer vi syns det er greit å bli sett offentlig med. Det er ikke sånn som man går rundt og snakker om, og det gjør sikkert ikke han heller, men at han forteller det til deg er en tillitserklæring. Synd at du svikter denne tilliten ved å laget stort nummer ut av det. Sikkert siste gangen han betror deg noe som helst.

Tillitserklæring? Så det skal være et pluss for TS at han forteller om sine nedrige tanker om andre mennesker? I såfall virker han ikke særlig utviklet , det er nemlig ingen innertier å vise at man er særdeles grunn i topplokket, men allikevel, alt i alt så var det vel nyttig for TS at han røpet hvem han var på bunnen, da kan hun faktisk tenke nøye igjennom om det er et slikt menneske hun vil være sammen med. 

Anonymkode: 5e15d...f38

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble det for komplisert for deg? Basert på spm så har du ikke skjønt det spøyt!

For å forklare deg:

For det første: kommentaren min handlet overhodet IKKE om meg! Eller henne!

Den handlet kun om den nye kjæresten hennes.

Han har hatt sex med "stygge damer" (hans ord!), og han forteller henne at hun er flott.

Så da var "spørsmålet" om han er sammen med henne fordi hun er flott på innsiden, i tillegg til utsiden. Eller om det er bare fordi hun er pen og kan "vises frem" uten at han blir flau...

Anonymkode: 0511d...63e

Ja, derfor er det interessant å høre om du bare er sammen med menn som synes at du er stygg, slik at du vet at de aldri vil være opptatt av hvorvidt du forandrer utseende eller lignende. Så da gjenstår det innlysende spørsmålet, er du bare sammen med de som synes du er stygg?

Anonymkode: d1e9d...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xfs367
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Tillitserklæring? Så det skal være et pluss for TS at han forteller om sine nedrige tanker om andre mennesker?

Anonymkode: 5e15d...f38

Ja, så klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
2 hours ago, Ardwinna said:

BLGN

?

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men er det særlig betryggende for TS at eneste grunnen til at han ikke kaller henne en hore er pga hennes utseende Med andre ord, hun må holde seg slank, passe på hud og hår og hun må ikke bli eldre, for da er det plutselig hun som blir latterliggjort og hånet til den nye og unge kjæresten, og blir omtalt som hore og stygg. Og hva er egentlig stygg? Jeg har vært sammen med menn som mine venninner aldri kunne falt for mens jeg har opplevd dem som råsexy og visa verca. 

Anonymkode: 5e15d...f38

Vel, jeg tenker mer han så på de som objekter han bare skulle bruke, som viste seg å være stygge og som han ikke respekterte. Det er derfor han omtaler de som horer, fordi han ikke la noe emosjonelt i sexen. Med TS så er det annerledes hvor han både tenner på og respekterer henne. Hva som er stygt er det enkeltindividet som bestemmer, du har helt rett i det.

Det tilfellet du snakker om er hypotetisk og som å lage storm i et vannglass. Men jeg forstår helt klart bekymringen og tankegangen bak - men det er ikke sikkert noe av dette her vil forekomme. Å bekymre seg om alle mulige hypotetiske tilfeller, bare fordi man har hørt en ting som kanskje ikke betyr så mye, høres slitsomt ut.

Men det er en grunn til at man aldri burde åpne seg for eller fortelle det motsatte kjønn sine tanker og følelser. Da oppstår situasjoner som TS er i nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, ThotSlayer said:

 

Poenget jeg skulle ha fremer at dere prater dere også, så i prinsippet er det helt likt. Jeg påpekte bare at han gjorde en feil ved å prate til en kvinne på samme måte som han skulle ha pratet til kompiser.

Ellers er det flott at dere benyttet anledningen om å vise hvor dydige dere er. Gratulerer.

Dydig? Fordi jeg ikke snakker dritt om folk jeg har hatt sex med til venner og bekjente? Jeg snakket forøvrig rimelig generelt, og har heller ingen grunn til å stille meg selv i et "fordelaktig" lys, all den tid jeg er AB. 

Garderobeprat er garderobeprat, og jentevors er jentevors, da har man en løs og ledig tone der takhøyden er mye høyere. Man vet at det man sier er drøyt, og smører sannsynligvis litt ekstra på i tillegg. Når man snakker med dama si derimot, er det ingen grunn til å prøve å være en drøy tøffing som liker å se på damer som horer, med mindre man er en kynisk dritt som oppriktig tror at måten han omtaler andre mennesker på er helt innafor. 

 

Anonymkode: 30d07...b46

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Dydig? Fordi jeg ikke snakker dritt om folk jeg har hatt sex med til venner og bekjente? Jeg snakket forøvrig rimelig generelt, og har heller ingen grunn til å stille meg selv i et "fordelaktig" lys, all den tid jeg er AB. 

Garderobeprat er garderobeprat, og jentevors er jentevors, da har man en løs og ledig tone der takhøyden er mye høyere. Man vet at det man sier er drøyt, og smører sannsynligvis litt ekstra på i tillegg. Når man snakker med dama si derimot, er det ingen grunn til å prøve å være en drøy tøffing som liker å se på damer som horer, med mindre man er en kynisk dritt som oppriktig tror at måten han omtaler andre mennesker på er helt innafor. 

 

Anonymkode: 30d07...b46

Les svaret mitt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei ☺️ Dette er litt flaut å skrive så tror jeg tar denne som anonym. Jeg har fått meg en super flott kjæreste. Han er morsom, kjekk og vi trives kjempe godt sammen.

Men vi hadde nylig den superkjipe «fortidspraten» 

Han har ligget med veldig mange flere enn meg. Og han sa selv at mange av dem er stygge så jeg hadde ingenting å bekymre meg for. Fordi jeg er den peneste han har vært med noen gang. Jeg vet at han har syntes jeg var veldig flott å se på lenge typ (3-4) år før vi begynte ett romantisk forhold. Han sa dette til meg allerede da.

Men jeg reagerte litt på den setningen «mange av de var stygge» og han viste meg bilder og lo og var litt småflau.

jeg spør hvorfor han vil ligge med damer han synes er «stygge» jo det hadde han noen grunner for.

blant annet, at de var lette å tenke på som horer (???) ble helt satt ut av dette.

Og at når de vet at han er for kjekk for dem gjør de mye større innsats for at det skal bli digg for han.

skjønner ikke hvor dette kommer fra. Han behandler meg så bra og er så snill og så sier han sånn om andre kvinner? Som sagt har han ligget med mange og han er en del år eldre enn meg men det plager meg å gå på butikken, byen, eller bare ut på gata og se disse jentene. Og de kikker sånn på meg og han verken smiler eller hilser på de.

hva er dette her?

hvorfor sier han sånt?

er det virkelig dette han mener?

er helt satt ut.

Anonymkode: ff195...948

Hvis han havde sagt"pæne kvinder"?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Goodolddays skrev:

Hvis han havde sagt"pæne kvinder"?

 

Ts her.

det hadde han jo ikke trengt, jeg ville jo antatt at han syntes alle han har ligget med var pene det er liksom litt normalen oppe i hodet mitt. At man synes de man hopper i sengen med er attraktive. Men poenget hans var at disse damene var stygge og var horer.

Anonymkode: ff195...948

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig pen mann. Og vi har det utrolig fint sammen. Var liksom bare denne ene tingen som satt meg ut. Aldri hørt han si sånt før. Og som sagt han behandler meg jo som kvinnen i sitt liv. Skryter av meg til alle mennesker og på sosiale medier. Denne siden av han bare skremte meg litt. Snart vært sammen i ett år

Anonymkode: ff195...948

Joda til du selv blir eldre og "stygg" så dumper han deg. Forstår du ikke selv at for han er du bare en trofé?

Anonymkode: 9f535...92d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda til du selv blir eldre og "stygg" så dumper han deg. Forstår du ikke selv at for han er du bare en trofé?

Anonymkode: 9f535...92d

Hvordan vet du hva han føler? Hvis jeg sier at du er bitter, er det fordi jeg vet hva du føler, eller er det noe jeg ikke kan vite? Er det bare du som kan vite hva du føler?

Anonymkode: d1e9d...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, derfor er det interessant å høre om du bare er sammen med menn som synes at du er stygg, slik at du vet at de aldri vil være opptatt av hvorvidt du forandrer utseende eller lignende. Så da gjenstår det innlysende spørsmålet, er du bare sammen med de som synes du er stygg?

Anonymkode: d1e9d...458

Wtf??

Det er hverken innlysende, interessant, aktuelt eller relevant!

Men for å hjelpe deg videre: mannen min synes jeg er pen, morsom, smart og sexy. Det samme synes eks'ene mine. Og jeg synes de har vært gode (på innsiden), sexy menn.

Har forøvrig vært sammen med mannen min i snart 30 år, og har hatt mye forskjellig angående utseende (hårfarge, frisyre, vekt, klesstil i mange mer eller mindre vellykkede varianter) - men alltid deilig i hans øyne. Og jeg har aldri vært redd for å forandre meg...

Anonymkode: 0511d...63e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei ☺️ Dette er litt flaut å skrive så tror jeg tar denne som anonym. Jeg har fått meg en super flott kjæreste. Han er morsom, kjekk og vi trives kjempe godt sammen.

Men vi hadde nylig den superkjipe «fortidspraten» 

Han har ligget med veldig mange flere enn meg. Og han sa selv at mange av dem er stygge så jeg hadde ingenting å bekymre meg for. Fordi jeg er den peneste han har vært med noen gang. Jeg vet at han har syntes jeg var veldig flott å se på lenge typ (3-4) år før vi begynte ett romantisk forhold. Han sa dette til meg allerede da.

Men jeg reagerte litt på den setningen «mange av de var stygge» og han viste meg bilder og lo og var litt småflau.

jeg spør hvorfor han vil ligge med damer han synes er «stygge» jo det hadde han noen grunner for.

blant annet, at de var lette å tenke på som horer (???) ble helt satt ut av dette.

Og at når de vet at han er for kjekk for dem gjør de mye større innsats for at det skal bli digg for han.

skjønner ikke hvor dette kommer fra. Han behandler meg så bra og er så snill og så sier han sånn om andre kvinner? Som sagt har han ligget med mange og han er en del år eldre enn meg men det plager meg å gå på butikken, byen, eller bare ut på gata og se disse jentene. Og de kikker sånn på meg og han verken smiler eller hilser på de.

hva er dette her?

hvorfor sier han sånt?

er det virkelig dette han mener?

er helt satt ut.

Anonymkode: ff195...948

Det er dårlig stil at han ikke hilser på de han har pult. Du kan gjerne fortelle han det. Samtidig kan det tenkes at han liker å være litt drittsekk og mener at badboys har det best.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wtf??

Det er hverken innlysende, interessant, aktuelt eller relevant!

Men for å hjelpe deg videre: mannen min synes jeg er pen, morsom, smart og sexy. Det samme synes eks'ene mine. Og jeg synes de har vært gode (på innsiden), sexy menn.

Har forøvrig vært sammen med mannen min i snart 30 år, og har hatt mye forskjellig angående utseende (hårfarge, frisyre, vekt, klesstil i mange mer eller mindre vellykkede varianter) - men alltid deilig i hans øyne. Og jeg har aldri vært redd for å forandre meg...

Anonymkode: 0511d...63e

Hvorfor skal da TS være det, mener du? 

Anonymkode: d1e9d...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

det hadde han jo ikke trengt, jeg ville jo antatt at han syntes alle han har ligget med var pene det er liksom litt normalen oppe i hodet mitt. At man synes de man hopper i sengen med er attraktive. Men poenget hans var at disse damene var stygge og var horer.

Anonymkode: ff195...948

Gubben din tenner på det å bli begjært. Utseende betyr nok lite. Han kommer aldri til å dumpe deg for vakrere dame hvis du fortsatt er tiltrukket av han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig pen mann. Og vi har det utrolig fint sammen. Var liksom bare denne ene tingen som satt meg ut. Aldri hørt han si sånt før. Og som sagt han behandler meg jo som kvinnen i sitt liv. Skryter av meg til alle mennesker og på sosiale medier. Denne siden av han bare skremte meg litt. Snart vært sammen i ett år

Anonymkode: ff195...948

Nei, han høres fortsatt ikke attraktiv ut. Beklager. Du må gjerne synes han er pen, men skinnet bedrar. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har aldri hatt problemer med å få damer i senga. Han syntes tideligere at det var ekstra at damene var litt stygge så han kunne tenke på de som horer. Kjekk man kunne nesten pekt seg ut hvem som helst. Er veldig rart... 

Anonymkode: ff195...948

Han har aldri hatt problemer med å få damer i senga nei.. Er det noe du har sett selv eller er det noe han sier selv? Hvis det er noe han sier så ikke tro på alt er du snill. Det er lett for enkelte og skryte på seg deilige damer som egentlig bare er fantasi. Får man hvem man vil til sengs så har man ikke behov for å skryte/snakke om det til kjæresten.. Kompiser og venninner ja, men kjæresten. Det høres bare merkelig ut. 

Det at han kaller de hore høres også ut som en som ikke alle damer løper etter.

5 timer siden, waco skrev:

Hvorfor kan man ikke tenne på stygge mennesker?

Hvorfor gjør ikke du det? aah, selvsagt, du er for attraktiv, deilig og pen. Jaja.

Har da ikke sagt man ikke kan tenne på stygge mennesker, men da hadde han vel ikke kalt de stygg? Skal mye til for at et menneske er stygg, men går da ikke å knuller folk man ikke tenner på uten at man er veldig desperat😂

Endret av Kvelertak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...