Gå til innhold

«Sex med stygge damer»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest xfs367

Hør her, dette er helt normalt. De fleste menn har tatt en for laget, og selvfølgelig kan det noen ganger være forskjell på damer vi puler i hemmelighet, og damer vi syns det er greit å bli sett offentlig med. Det er ikke sånn som man går rundt og snakker om, og det gjør sikkert ikke han heller, men at han forteller det til deg er en tillitserklæring. Synd at du svikter denne tilliten ved å laget stort nummer ut av det. Sikkert siste gangen han betror deg noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Han har tent rått på disse damene og elsket å ha sex med dem, men det tar seg jo dårlig ut nå når han er i et fast forhold med en sånn vakker porselensdukke, vettu :) 
Han høres ut som at han har mange issues med damer, uansett utseende.

Jaja jeg tviler ikke på at de har hatt super sex men hvorfor vil han ikke dette med meg? Og er det nødvendig å være så slem mot de nå? Han kaller meg sin lille blomst og ja behandler meg som jeg er lagd av glass noe jeg synes er rart

Anonymkode: ff195...948

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kaller andre kvinner for stygge, og viser bilder av de han har ligget med. Og ler av de. Trivelig type. Hadde revurdert hele greia.

Anonymkode: 321bb...a08

Enig sier noe om et forkvaklet kvinnesyn.... det ville komme til syne på andre områder også tenker jeg...

Anonymkode: 9bd8a...521

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, xfs367 skrev:

Hør her, dette er helt normalt. De fleste menn har tatt en for laget, og selvfølgelig kan det noen ganger være forskjell på damer vi puler i hemmelighet, og damer vi syns det er greit å bli sett offentlig med. Det er ikke sånn som man går rundt og snakker om, og det gjør sikkert ikke han heller, men at han forteller det til deg er en tillitserklæring. Synd at du svikter denne tilliten ved å laget stort nummer ut av det. Sikkert siste gangen han betror deg noe som helst.

Jeg lager jo ikke ett stort nummer ut av det.  Vi har ikke snakket noe mer om det siden. Og jeg er anonym her fordi jeg ikke vil snakke med vennene mine om det så alle vet. Jeg bare sliter med måten han snakker om de, overser de på gata og at han behandler meg så anderldes. Ingen her kommer jo til å vite hvem han er og hvem disse damene er.

Anonymkode: ff195...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har aldri hatt problemer med å få damer i senga. Han syntes tideligere at det var ekstra at damene var litt stygge så han kunne tenke på de som horer. Kjekk man kunne nesten pekt seg ut hvem som helst. Er veldig rart... 

Anonymkode: ff195...948

Det er jo ikke rart. Han liker og tenner på å nedverdige andre mennesker, det er dessverre en del som gjør det og de fleste av oss prøver å unngå dem. Det er jo bare å se fram imot den dagen han er i dårlig nok humør eller kåt nok til at han ikke kan styre seg, eller du er blitt gammel nok, syk nok eller gravid nok til at du er blitt en sånn «stygg» dame han liker å nedverdige. Jeg lover deg at den dagen kommer.

Dette er en slik mann du velger å fortsette forholdet ditt med, for han er jo kjekk og liker å vise fram og skryte av utseendet ditt. Hvis det er alt du ønsker deg i en partner har du jo sikkert gjort et godt valg. 

 

(Også får vi håpe deres eventuelle kommende datter ikke blir så «stygg» at han blir kåt av å nedverdige henne.) 

Anonymkode: c064a...278

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja jeg tviler ikke på at de har hatt super sex men hvorfor vil han ikke dette med meg? Og er det nødvendig å være så slem mot de nå? Han kaller meg sin lille blomst og ja behandler meg som jeg er lagd av glass noe jeg synes er rart

Anonymkode: ff195...948

Fordi han tenner på damer han synes er stygge, og du ikke er stygg i hans øyne? Så prøver han å dysse dette ned ved å rakke ned på fortidens sexpartnere.

Er du sikker på at dere passer sammen? Hvis han sier sånne rare ting som får deg til å gruble i dagesvis, og du ikke er fornøyd med måten han oppfører seg i senga, så er det jo mye som tyder på at dere ihvertfall burde snakke ordentlig sammen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ardwinna skrev:

Fordi han tenner på damer han synes er stygge, og du ikke er stygg i hans øyne? Så prøver han å dysse dette ned ved å rakke ned på fortidens sexpartnere.

Er du sikker på at dere passer sammen? Hvis han sier sånne rare ting som får deg til å gruble i dagesvis, og du ikke er fornøyd med måten han oppfører seg i senga, så er det jo mye som tyder på at dere ihvertfall burde snakke ordentlig sammen.

Jamen det er det jeg sliter med å forstå. Hvorfor er han med meg om han ikke tenner på meg. Og hvorfor vil han «elske» med meg og knulle de? Ikke at sexen vår er dårlig overhode! Han elsker å tilfredsstille meg og få meg til å føle meg bra. Men litt av dette ekstra mange damer trenger noen få ganger og litt røffere sex vil han ikke fordi han vil ikke se på meg på den måten. 

Ja var bare denne lille samtalen om fortid som gjorde meg super forvirret.

ja vi passer godt sammen ellers. Super kjemi og koser oss i hverandres selskap hver dag.

Anonymkode: ff195...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen er samme typen som kjøper sex av ekte horer - fordi han ønsker ting i senga som han enten ikke tør eller ikke vil dele med en partner. Vi snakker ofte vold eller på grensen til vold samt mye fornedring. Mulig du hadde akseptert at han brukte deg på den måten, men da ville han ikke klart å respektere deg som partner etterpå.

Om dere blir sammen over lengre tid må du nok regne med at han er utro, enten med ONS eller prostituerte.

Anonymkode: 0e00f...ec5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jamen det er det jeg sliter med å forstå. Hvorfor er han med meg om han ikke tenner på meg. Og hvorfor vil han «elske» med meg og knulle de?

Anonymkode: ff195...948

 

Fordi han synes du er pen og liker å vise andre at han har funnet seg ei pen dame. Han er sikkert glad i deg og tenner nok sikkert på deg også, men noe sier meg at han ikke tenner like mye på deg som disse "stygge" damene han har feid over før i tiden. Det var sikker veldig spennende å ha dirty sex med "stygge" damer, mens du er hans utkårede pyntekone som han for alt i verden ikke vil ha dirty sex med.
Det er nok noe i at han har et hore/madonna-kompleks.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
4 minutter siden, Ardwinna said:

Fordi han synes du er pen og liker å vise andre at han har funnet seg ei pen dame. Han er sikkert glad i deg og tenner nok sikkert på deg også, men noe sier meg at han ikke tenner like mye på deg som disse "stygge" damene han har feid over før i tiden. Det var sikker veldig spennende å ha dirty sex med "stygge" damer, mens du er hans utkårede pyntekone som han for alt i verden ikke vil ha dirty sex med.
Det er nok noe i at han har et hore/madonna-kompleks.

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Kvelertak skrev:

Typisk med sånne som kaller andre stygge er at de har slitt med å havne til sengs med damer han tenner på og måtte knulle hvem som helst som han ikke tenner på for å få seg noe. Måtte ta det han fikk. Hvorfor ellers knuller de hvem som helst? 

Hvorfor kan man ikke tenne på stygge mennesker?

Hvorfor gjør ikke du det? aah, selvsagt, du er for attraktiv, deilig og pen. Jaja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei ☺️ Dette er litt flaut å skrive så tror jeg tar denne som anonym. Jeg har fått meg en super flott kjæreste. Han er morsom, kjekk og vi trives kjempe godt sammen.

Men vi hadde nylig den superkjipe «fortidspraten» 

Han har ligget med veldig mange flere enn meg. Og han sa selv at mange av dem er stygge så jeg hadde ingenting å bekymre meg for. Fordi jeg er den peneste han har vært med noen gang. Jeg vet at han har syntes jeg var veldig flott å se på lenge typ (3-4) år før vi begynte ett romantisk forhold. Han sa dette til meg allerede da.

Men jeg reagerte litt på den setningen «mange av de var stygge» og han viste meg bilder og lo og var litt småflau.

jeg spør hvorfor han vil ligge med damer han synes er «stygge» jo det hadde han noen grunner for.

blant annet, at de var lette å tenke på som horer (???) ble helt satt ut av dette.

Og at når de vet at han er for kjekk for dem gjør de mye større innsats for at det skal bli digg for han.

skjønner ikke hvor dette kommer fra. Han behandler meg så bra og er så snill og så sier han sånn om andre kvinner? Som sagt har han ligget med mange og han er en del år eldre enn meg men det plager meg å gå på butikken, byen, eller bare ut på gata og se disse jentene. Og de kikker sånn på meg og han verken smiler eller hilser på de.

hva er dette her?

hvorfor sier han sånt?

er det virkelig dette han mener?

er helt satt ut.

Anonymkode: ff195...948

Denne fyren ville jeg kvittet meg av med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel tatt det han kunne få da...

Høres ut som han er sammen med deg kun fordi han synes du er fin... Hadde vært skeptisk hadde jeg vært deg!

Anonymkode: 0511d...63e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har vel tatt det han kunne få da...

Høres ut som han er sammen med deg kun fordi han synes du er fin... Hadde vært skeptisk hadde jeg vært deg!

Anonymkode: 0511d...63e

Du er bare sammen med menn som synes du er stygg?

Anonymkode: d1e9d...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den superkjipe «fortidspraten», er det noe alle har? 🤔

Anonymkode: 3df25...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Ardwinna skrev:

Fordi han synes du er pen og liker å vise andre at han har funnet seg ei pen dame. Han er sikkert glad i deg og tenner nok sikkert på deg også, men noe sier meg at han ikke tenner like mye på deg som disse "stygge" damene han har feid over før i tiden. Det var sikker veldig spennende å ha dirty sex med "stygge" damer, mens du er hans utkårede pyntekone som han for alt i verden ikke vil ha dirty sex med.
Det er nok noe i at han har et hore/madonna-kompleks.

Dette.

Han skammer seg sånn for å tenne så sinnsykt på disse damerne som liksom er så stygge i forhold til TS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, xfs367 skrev:

Hør her, dette er helt normalt. De fleste menn har tatt en for laget, og selvfølgelig kan det noen ganger være forskjell på damer vi puler i hemmelighet, og damer vi syns det er greit å bli sett offentlig med. Det er ikke sånn som man går rundt og snakker om, og det gjør sikkert ikke han heller, men at han forteller det til deg er en tillitserklæring. Synd at du svikter denne tilliten ved å laget stort nummer ut av det. Sikkert siste gangen han betror deg noe som helst.

Nei, det er ikke normalt å kalle folk man har hatt sex med for horer og føle seg bedre enn dem og håne dem. Det er et stort faresignal og man bør holde seg langt unna slike mennesker som har så lite respekt for folk rundt seg. At du føler det er helt normalt sier bare at folk bør holde seg langt unna deg. 

Anonymkode: c47fe...2a0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xfs367
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det er ikke normalt å kalle folk man har hatt sex med for horer og føle seg bedre enn dem og håne dem. Det er et stort faresignal og man bør holde seg langt unna slike mennesker som har så lite respekt for folk rundt seg. At du føler det er helt normalt sier bare at folk bør holde seg langt unna deg. 

Anonymkode: c47fe...2a0

Vær så snill og fortell meg mer om hvordan det er å ha en penis :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...