Gå til innhold

«Sex med stygge damer»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei ☺️ Dette er litt flaut å skrive så tror jeg tar denne som anonym. Jeg har fått meg en super flott kjæreste. Han er morsom, kjekk og vi trives kjempe godt sammen.

Men vi hadde nylig den superkjipe «fortidspraten» 

Han har ligget med veldig mange flere enn meg. Og han sa selv at mange av dem er stygge så jeg hadde ingenting å bekymre meg for. Fordi jeg er den peneste han har vært med noen gang. Jeg vet at han har syntes jeg var veldig flott å se på lenge typ (3-4) år før vi begynte ett romantisk forhold. Han sa dette til meg allerede da.

Men jeg reagerte litt på den setningen «mange av de var stygge» og han viste meg bilder og lo og var litt småflau.

jeg spør hvorfor han vil ligge med damer han synes er «stygge» jo det hadde han noen grunner for.

blant annet, at de var lette å tenke på som horer (???) ble helt satt ut av dette.

Og at når de vet at han er for kjekk for dem gjør de mye større innsats for at det skal bli digg for han.

skjønner ikke hvor dette kommer fra. Han behandler meg så bra og er så snill og så sier han sånn om andre kvinner? Som sagt har han ligget med mange og han er en del år eldre enn meg men det plager meg å gå på butikken, byen, eller bare ut på gata og se disse jentene. Og de kikker sånn på meg og han verken smiler eller hilser på de.

hva er dette her?

hvorfor sier han sånt?

er det virkelig dette han mener?

er helt satt ut.

Anonymkode: ff195...948

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har forklart det, og det er sant som han sier. Stygge damer anstrenger seg mer.

Anonymkode: d1e9d...458

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det selv, anser det som et varselsignal 🙄 i bestfall er han barnslig og trur det er et kompliment. I vertfall har et dårlig kvinne syn. 

Anonymkode: 5517b...2b8

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For en snøffel 

Anonymkode: 70aa7...442

Jeg liker deg utelukkende basert på ordvalget ditt.

Anonymkode: c2e18...3c5

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle fine damer har en stygg venninne.

Anonymkode: 7e0e8...419

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde jeg aldri vært sammen med! Snakker av erfaring. Klarte å rote meg borti en med samme holdninger en gang, og kom meg fort unna. Nå er jeg samboer med en som omtaler damer med respekt. 

Anonymkode: 072e7...142

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er inne på noe jeg kjenner meg igjen j. Dette kunne jeg fint ha forklart for dama eller en kompis jeg har tillit til, men styrer unna på et privateid forum.

Anonymkode: df9d8...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et kvinnesyn han har! Ville ikke ha innledet et forhold til han der!

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er satt ut. Er virkelig ikke noe pent sagt om andre kvinner og særdeles dårlig behandling av andre kvinner. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er inne på noe jeg kjenner meg igjen j. Dette kunne jeg fint ha forklart for dama eller en kompis jeg har tillit til, men styrer unna på et privateid forum.

Anonymkode: df9d8...102

Synes bare det er så vanskelig å forstå... jeg har alltid selv vært veldig kresen og skjønner ikke hvordan man kan være så intim med en man ikke er tiltrukket av.

Anonymkode: ff195...948

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kaller andre kvinner for stygge, og viser bilder av de han har ligget med. Og ler av de. Trivelig type. Hadde revurdert hele greia.

Anonymkode: 321bb...a08

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke klart å være sammen med, eller i det hele tatt respektere en mann som har et sånn kvinnesyn. Han behandler deg bra kun fordi du er pen i hans øyne. Hadde du ikke vært så pen hadde han syntes du også var en hore....

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, miss summers skrev:

Han hørtes ikke veldig attraktiv ut. For en dust. 

Veldig pen mann. Og vi har det utrolig fint sammen. Var liksom bare denne ene tingen som satt meg ut. Aldri hørt han si sånt før. Og som sagt han behandler meg jo som kvinnen i sitt liv. Skryter av meg til alle mennesker og på sosiale medier. Denne siden av han bare skremte meg litt. Snart vært sammen i ett år

Anonymkode: ff195...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som en selvgod dust, som har veldig høye tanker om seg selv..

Har ligget med «stygge damer» fordi de må anstrenge seg mer siden han er en klasse over dem?

i mine ører en klyse jeg ville styrt langt unna!

Anonymkode: d58a1...222

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er inne på noe jeg kjenner meg igjen j. Dette kunne jeg fint ha forklart for dama eller en kompis jeg har tillit til, men styrer unna på et privateid forum.

Anonymkode: df9d8...102

Kan du ikke forklare som du ser og forstår det? Trenger litt mer svar men har ikke noe lyst å snakke noe mer med han om det... sårer å høre han si det

Anonymkode: ff195...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig pen mann. Og vi har det utrolig fint sammen. Var liksom bare denne ene tingen som satt meg ut. Aldri hørt han si sånt før. Og som sagt han behandler meg jo som kvinnen i sitt liv. Skryter av meg til alle mennesker og på sosiale medier. Denne siden av han bare skremte meg litt. Snart vært sammen i ett år

Anonymkode: ff195...948

Hva er alternativet da? At alle han har ligget med har vært penere enn deg selv?

Det som forundrer kvinner og gir mening for menn, - er at når menn er utro, - er de som regel utro mot noen som er styggere enn dama si.

Hvorfor gjør mennesker sånn? Lykke! 

Ta for eksempel deg da, -du har mest sannsynlig bare ligget med kjekke og attraktive menn. Kanskje du til og med får selvtillit og føler bekreftelse av å diskriminere stygge? 

Har du virkelig aldri pult på en som er styggere enn deg selv? Å bli fornedret av en du selv fornedrer pirrer jo hovmodigheten littegranne.

Prøv en gang i stedet for å ha den aller største vemmelse mot stygge mennesker og mennesker som ligger med stygge mennesker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, waco skrev:

Hva er alternativet da? At alle han har ligget med har vært penere enn deg selv?

Det som forundrer kvinner og gir mening for menn, - er at når menn er utro, - er de som regel utro mot noen som er styggere enn dama si.

Hvorfor gjør mennesker sånn? Lykke! 

Ta for eksempel deg da, -du har mest sannsynlig bare ligget med kjekke og attraktive menn. Kanskje du til og med får selvtillit og føler bekreftelse av å diskriminere stygge? 

Har du virkelig aldri pult på en som er styggere enn deg selv? Å bli fornedret av en du selv fornedrer pirrer jo hovmodigheten littegranne.

Prøv en gang i stedet for å ha den aller største vemmelse mot stygge mennesker og mennesker som ligger med stygge mennesker.

Problemet her er ikke at han har ligget med jenter jeg sier er stygge. Selvom jeg selv synes at jeg er penere ja. Gidder ikke leke falsk her så sier d som jeg tenker. Men jeg sier det ikke høyt og rakker ned på de med han. 

Jeg diskriminerer ikke «stygge mennesker» og jeg behandler egentlig alle mennesker likt. Men jeg har vært kresen på hvem jeg ligger med da jeg bare vil ligge med mennesker jeg er tiltrukket av.  greia er at han tydelig synes disse jentene er stygge og likevell så har han pult og tenkt på de som horer. Og så når jeg er i humør for å ha litt ekstra sex og prøver og på ditt og datt og spør om han kan gjøre sånn og sånn sier han at jeg er for vakker og han ikke vill tenke på meg på den måten.

 

Anonymkode: ff195...948

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...