Gå til innhold

«Sex med stygge damer»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forøvrig så er det ikke vanskelig å forstå at man kan ha sex med noen som ikke er spesielt tiltrekkende, men det er vanskelig å forstå hvorfor man skal gjøre narr av vedkommende etterpå, og snakke om dem som om de er mindre verdt. 

Dette! 

Anonymkode: 5e15d...f38

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 22 og han er 28 😕

Anonymkode: ff195...948

Høres veldig umoden ut for alderen sin. Men du bør kanskje ta det opp med han? Spør hvorfor han tenker på den måten, hva han legger i det.. Vi kan ikke vite hva han tenker liksom.

Anonymkode: 2c738...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker bare dritt om de peneste damene jeg har ligget med, for det er de som fortjener mest motgang i livet. 

Anonymkode: df8fd...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres veldig umoden ut for alderen sin. Men du bør kanskje ta det opp med han? Spør hvorfor han tenker på den måten, hva han legger i det.. Vi kan ikke vite hva han tenker liksom.

Anonymkode: 2c738...739

Han er veldig ærlig og sier ting som han ser de. Jeg vil egentlig ikke høre så mye mer om det fra han da det sårer mer å høre han si det. Så ville egentlig bare høre om det er andre menn der ute som også tenker sånn, hva dere damer tenker om det og evt litt råd for å snakke med han eller å komme over det.

Og hvordan jeg kan få han til å slutte å behandle meg som en porselendukke i sengen da jeg er hans «blomst» (som han sier) han ikke kan være litt ekstra med i ny og ne.

er egentlig litt lost og vil ikke snakke med venninne mine om det så de skal synes mindre om han. Han blir så godt likt av alle og jeg er jo veldig glad i han så vil ikke sette han i dårlig lys heller. Vil at det skal funke!

Anonymkode: ff195...948

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted at du bør du se på hvordan mannen behandler de han anser som «under» seg. Slik kan du se hvilket menneskesyn han har og hvordan han vil behandle deg den dagen han ikke er forelsket lenger, eller ting blir vanskelig mellom dere av en eller annen grunn.

Anonymkode: a9350...436

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet du i hvert fall  hva han kommer til å si om deg til neste dame etter at dere har gjort det slutt...😂 

Anonymkode: 629ba...32c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, ThotSlayer skrev:

 

Poenget jeg skulle ha fremer at dere prater dere også, så i prinsippet er det helt likt. Jeg påpekte bare at han gjorde en feil ved å prate til en kvinne på samme måte som han skulle ha pratet til kompiser.

Ellers er det flott at dere benyttet anledningen om å vise hvor dydige dere er. Gratulerer.

Det handler ikke om dydighet, det handler om hvordan han omtaler andre mennesker på. Eneste forskjellen mellom TS og tidligere " stygge" damer han har ligget med, er utseendet. Mange av disse " stygge" damene som han omhandler som horer, stygge etc, kan være de fineste og hyggeligste mennesker, men siden de ikke har et fint YTRE etter hans smak, så er det visst helt Ok å omtale dem på en nedrig måte. Tenk hvis TS hadde vært i en ulykke som endret utseendet hennes, da hadde hun i hans hode endt opp i gruppen " stygg" selv om hun var helt lik i personligheten, og det hadde vært helt ok å omtale henne som hore og stygg til andre mennesker. Uff, lite tiltrekkende personlighetstrekk. 

Anonymkode: 5e15d...f38

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå vet du i hvert fall  hva han kommer til å si om deg til neste dame etter at dere har gjort det slutt...😂 

Anonymkode: 629ba...32c

Nei.. han sier jo ikke dette om alle. Han har jo hatt kjærester før og de var flott jenter og det sier han også. 

Disse jentene det er snakk om her en one night stands og den slags. Det er liksom en tydelig skille mellom disse damene i måten har har snakket om de på i denne kleine «fortidspraten»

Anonymkode: ff195...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd det selv, anser det som et varselsignal 🙄 i bestfall er han barnslig og trur det er et kompliment. I vertfall har et dårlig kvinne syn. 

Anonymkode: 5517b...2b8

Samme her.

Må si jeg stusser på normale folk som ikke hilser på eksene sine...da er det noe som ikke stemmer med den som ikke hilser.

Anonymkode: 66df7...767

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dumpet ham. Menn som snakker sånn er ikke en mann jeg vil assosieres med. For en middelaldersk kvalmsekk. 

Anonymkode: 32ee6...057

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville ha svart at "jaaa, du sier noe der. Jeg for min del har en tendens til å falle for mindre pene menn, og er de litt dumme i tillegg blir jeg bare enda mer tent. Jeg er så glad for at jeg fant deg!"

Eller eventuelt så hadde jeg bare ristet på hodet, snudd på hælen og kommet meg bort fra ham så snart som mulig. For en type! Håper dere ikke noensinne får en datter sammen og hun får snusen i farens kvinnesyn.

Anonymkode: 0fc01...881

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme her.

Må si jeg stusser på normale folk som ikke hilser på eksene sine...da er det noe som ikke stemmer med den som ikke hilser.

Anonymkode: 66df7...767

De er jo ikke ekser de er typ one night stands. vanskelig å forklare men bare tilfeldige ligg liksom. 

Anonymkode: ff195...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et motbydelig kvinnesyn!

Det høres ut som om kvinner bare kommer i to kategorier for ham. 

De som er «stygge» kan kun brukes til én ting; (hard) sex. Etterpå blir de latterliggjort og oversett.

De som er attraktive er verdige kjærlighet, og blir satt på en pidestall. Her skal de vises frem og skrytes av til familie og venner, og de blir behandlet som porselensdukker i senga. 

TS; hvordan orker du å være sammen med en mann som i bunn og grunn sier at han elsker deg basert på kun det ytre, og som du vet hadde dumpet deg om du brått ble «stygg» (vektøkning, ulykke, sykdom)?

Du fortjener å være sammen med en som setter pris på hele deg (og til og med ser på deg som et seksuelt vesen, og ikke en dukke, på soverommet). 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare det å legge ut om fortidens tilfeldige ligg er et svært usjarmerende trekk, uansett om de omtales i hyggelige eller nedlatende ordelag.
Han der er jo et godt eksempel på at enkelte menn klarer å vri alt til at det er damene det er noe feil med. At han selv har horet rundt med damer han ikke en gang finner tiltrekkende, er noe han burde ta ansvar for (og sette pris på, med tanke på alle de mennene som sitter her på forumet og klager over at ingen vil ha sex med dem)!
Jeg tror han er en liten, usikker mann som prøver å hevde seg ved å ta avstand fra sin fortid som loverboy for alle de "stygge" damene som ville ha seg noe. Ganske patetisk egentlig, og ikke en type mann jeg ville ha brukt tiden min på. Voksne mennesker står for fortidens eventyr, men han her prøver tydeligvis å dekke over egen lave selvfølelse ved å rakke ned på sine tidligere sexpartnere.

Anonymkode: 0fc01...881

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er jo ikke ekser de er typ one night stands. vanskelig å forklare men bare tilfeldige ligg liksom. 

Anonymkode: ff195...948

Du blir ikke klokere på hvorfor eksen lå med deg av å lage trolletråder.

Anonymkode: df8fd...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blir ikke klokere på hvorfor eksen lå med deg av å lage trolletråder.

Anonymkode: df8fd...69b

Trolletråder? Jeg sliter med å finne ut hva som foregår oppe i hodet til kjæresten min. Denne «kommentaren» har ligget og grodd oppe i hodet mitt i månedsvis.

 

Anonymkode: ff195...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Warrior

Typisk med sånne som kaller andre stygge er at de har slitt med å havne til sengs med damer han tenner på og måtte knulle hvem som helst som han ikke tenner på for å få seg noe. Måtte ta det han fikk. Hvorfor ellers knuller de hvem som helst? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kvelertak skrev:

Typisk med sånne som kaller andre stygge er at de har slitt med å havne til sengs med damer han tenner på og måtte knulle hvem som helst som han ikke tenner på for å få seg noe. Måtte ta det han fikk. Hvorfor ellers knuller de hvem som helst? 

Han har aldri hatt problemer med å få damer i senga. Han syntes tideligere at det var ekstra at damene var litt stygge så han kunne tenke på de som horer. Kjekk man kunne nesten pekt seg ut hvem som helst. Er veldig rart... 

Anonymkode: ff195...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Det handler ikke om dydighet, det handler om hvordan han omtaler andre mennesker på. Eneste forskjellen mellom TS og tidligere " stygge" damer han har ligget med, er utseendet. Mange av disse " stygge" damene som han omhandler som horer, stygge etc, kan være de fineste og hyggeligste mennesker, men siden de ikke har et fint YTRE etter hans smak, så er det visst helt Ok å omtale dem på en nedrig måte. Tenk hvis TS hadde vært i en ulykke som endret utseendet hennes, da hadde hun i hans hode endt opp i gruppen " stygg" selv om hun var helt lik i personligheten, og det hadde vært helt ok å omtale henne som hore og stygg til andre mennesker. Uff, lite tiltrekkende personlighetstrekk. 

Anonymkode: 5e15d...f38

Så hvordan ellers skulle han omtalt de han brukte? Det er jo i praksis det han har gjort. Han har brukt damer som ikke ser så bra ut som om de var horer.

Hele poenget han skulle ha frem ved å si noe sånt, er for å betrygge TS om at det ikke betød noe fra hans side. At hun er langt mer attraktiv enn de var. At de var som noen horer for han, nemlig verdiløse og en del av fortiden.

Det at de var stygge er vel innafor å si så lenge det er sant, eller? Jeg vet at man ikke skulle sagt noe som helst til dama, men hvis han skulle gjort det på nytt, hvordan skulle han ordlagt seg angående fortiden?

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han har aldri hatt problemer med å få damer i senga. Han syntes tideligere at det var ekstra at damene var litt stygge så han kunne tenke på de som horer. Kjekk man kunne nesten pekt seg ut hvem som helst. Er veldig rart... 

Anonymkode: ff195...948

Han har tent rått på disse damene og elsket å ha sex med dem, men det tar seg jo dårlig ut nå når han er i et fast forhold med en sånn vakker porselensdukke, vettu :) 
Han høres ut som at han har mange issues med damer, uansett utseende.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...