Gå til innhold

«Sex med stygge damer»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres ut som at han har et lite hore- og madonnakomplex spør du meg...

Anonymkode: c8a4d...cab

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste menn har stort sett hatt sex med damer som er mindre pen enn dem selv, når man ser på ONS og FFs. Det er rett og slett det som er tilgjengelig utenfor forhold.

Men å drive å omtale disse damene slik er respektløst og empatiløst. 

Anonymkode: 17874...3de

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som at han har et lite hore- og madonnakomplex spør du meg...

Anonymkode: c8a4d...cab

Hva vil det si?

Anonymkode: ff195...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle fine damer har en stygg venninne.

Anonymkode: 7e0e8...419

Hva i alle dager har det med saken å gjøre. 

Anonymkode: 30d07...b46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj for en ekkel type han høres ut til å være 😅 Med hvem skal han få utløp for den "rough sex" siden av seg nå da, når han er sammen med ei som er "for pen" for å bli behandlet røft i senga?🤫 Får håpe han ikke vil ha deg kun pga et pent utseende.

Anonymkode: b1e11...ab2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjæresten min sagt dette hadde det vært rimelig turn off. Fysj. Det kan ikke være han gjorde dette for å «bevise» for deg at du ikke trenger å være sjalu eller noe? Jeg kunne også muligens dratt på litt for å berolige den andre parten, men det er da måte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, ThotSlayer said:

Nei, men man snakker ikke på den måten med damer. Nettopp fordi damer ikke er i stand til å forstå det han sier og hensikten bak. Gutta kan forstå at man av og til kan knulle en man kanskje ikke syns er så pen.

Jeg syns det er festlig hvordan damer i denne tråden liksom skal leke så sykt dydige. Fakat er at dere sier mye skit dere også, men dere skal ha kudos for at dere er smarte som ikke sier det til hvem som helst

Nei, vet du hva. Det er ikke vanlig at voksne damer sitter og viser frem bilder av menn de har hatt sex med og ler av hvor stygge de er, iallefall har ikke jeg møtt slike kvinner. Jeg synes ikke det er normal oppførsel av menn heller, men du har kanskje en litt annen omgangskrets enn meg. 

Forøvrig så er det ikke vanskelig å forstå at man kan ha sex med noen som ikke er spesielt tiltrekkende, men det er vanskelig å forstå hvorfor man skal gjøre narr av vedkommende etterpå, og snakke om dem som om de er mindre verdt. 

Sexen er ikke problemet her, utseende er ikke problemet her, at mannen er en kynisk idiot, DET er et problem. 

Anonymkode: 30d07...b46

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Nei, men man snakker ikke på den måten med damer. Nettopp fordi damer ikke er i stand til å forstå det han sier og hensikten bak. Gutta kan forstå at man av og til kan knulle en man kanskje ikke syns er så pen.

Jeg syns det er festlig hvordan damer i denne tråden liksom skal leke så sykt dydige. Fakat er at dere sier mye skit dere også, men dere skal ha kudos for at dere er smarte som ikke sier det til hvem som helst

Jeg kan bare snakke for meg selv, har aldri følt for å snakke ned til noen pga utseendet. Eneste jeg kan tenke er hvordan folk kler seg, hvis noen kler seg med utfordrene og jålete f.eks. så begynner jeg å lure litt hva personen ønsker å oppnå. For jeg tenker sånne folk trenger mye oppmerksomhet eller noe. Men ellers nei? Jeg kan ikke helt relatere, har ikke venninner hvor vi pjattrer i vei om andre folks utseendet og rater dem på en skala...  Det er noe jeg forbinder med tenåringer. Vi snakker om andre ting, livet, filmer, osv.

Anonymkode: 2c738...739

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mm456 skrev:

Hadde kjæresten min sagt dette hadde det vært rimelig turn off. Fysj. Det kan ikke være han gjorde dette for å «bevise» for deg at du ikke trenger å være sjalu eller noe? Jeg kunne også muligens dratt på litt for å berolige den andre parten, men det er da måte på.

Jo det kan jo hende men jeg er egentlig lite sjalu person og har aldri brydd meg noe særlig om fortid til partnere fordi fortid er fortid. er mer det faktum at han har ligget med jenter han anser som stygge og har gjort ting med de som han ikke vil med meg fordi jeg er for søt og pen og alt det der.  Hva sier det om han og hans tanker.

Anonymkode: ff195...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, vet du hva. Det er ikke vanlig at voksne damer sitter og viser frem bilder av menn de har hatt sex med og ler av hvor stygge de er, iallefall har ikke jeg møtt slike kvinner. Jeg synes ikke det er normal oppførsel av menn heller, men du har kanskje en litt annen omgangskrets enn meg

Forøvrig så er det ikke vanskelig å forstå at man kan ha sex med noen som ikke er spesielt tiltrekkende, men det er vanskelig å forstå hvorfor man skal gjøre narr av vedkommende etterpå, og snakke om dem som om de er mindre verdt. 

Sexen er ikke problemet her, utseende er ikke problemet her, at mannen er en kynisk idiot, DET er et problem. 

Anonymkode: 30d07...b46

 

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg kan bare snakke for meg selv, har aldri følt for å snakke ned til noen pga utseendet. Eneste jeg kan tenke er hvordan folk kler seg, hvis noen kler seg med utfordrene og jålete f.eks. så begynner jeg å lure litt hva personen ønsker å oppnå. For jeg tenker sånne folk trenger mye oppmerksomhet eller noe. Men ellers nei? Jeg kan ikke helt relatere, har ikke venninner hvor vi pjattrer i vei om andre folks utseendet og rater dem på en skala...  Det er noe jeg forbinder med tenåringer. Vi snakker om andre ting, livet, filmer, osv.

Anonymkode: 2c738...739

Poenget jeg skulle ha fremer at dere prater dere også, så i prinsippet er det helt likt. Jeg påpekte bare at han gjorde en feil ved å prate til en kvinne på samme måte som han skulle ha pratet til kompiser.

Ellers er det flott at dere benyttet anledningen om å vise hvor dydige dere er. Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på att fyren er ‘’vel bevart’’?

’’Stygge’’ damer men tydelig vis pene nok for denne kron idioten å knulle? Høres ut som en skikkelig sjarmør dette her, lykke til!:)

Ps. du virker reflektert og oppegående, hva skal du med han?

Endret av Loff77
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår at fortid er fortid. Men er dette er normal tankegang for menn?

Anonymkode: ff195...948

Ikke normalt nei. Hos noen, og i visse miljøer sikkert. Men som oftest har de intelligens nok til å skjule slik lavpannet tankegang, når de snakker med kjæresten. Men like bra du finner det ut tidlig.

Anonymkode: 8f88f...370

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg spør hvorfor han vil ligge med damer han synes er «stygge» jo det hadde han noen grunner for.

Aldri spør om noe du ikke er helt sikker på om du vil vite svaret på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig pen mann. Og vi har det utrolig fint sammen. Var liksom bare denne ene tingen som satt meg ut. Aldri hørt han si sånt før. Og som sagt han behandler meg jo som kvinnen i sitt liv. Skryter av meg til alle mennesker og på sosiale medier. Denne siden av han bare skremte meg litt. Snart vært sammen i ett år

Anonymkode: ff195...948

Utseende hans skjuler styggheten hans på innsiden. 

Anonymkode: 48e1f...90b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men dette er ikke en god mann..det skjønner du vel..Når hverdagen kommer så vil disse personlighetstrekkene komme sterkere frem i forskjellige settinger..

Anonymkode: c6398...334

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Loff77 skrev:

Er du sikker på att fyren er ‘’vel bevart’’?

’’Stygge’’ damer men tydelig vis pene nok for denne kron idioten å knulle? Høres ut som en skikkelig sjarmør dette her, lykke til!:)

Ps. du virker reflektert og oppegående, hva skal du med han?

Huff jeg tror jo han er det. Han er jo så snill med meg og mine venner og familie.. har en syk far han kjører på sykehuset annenhver uke og han blir med meg og hjelper besteforeldre som er midt oppe i flytting. Alt med han virker perfekt. Bortsett fra dette synet  og holding ovenfor disse spesifikke jentene.  De sier hei på gata og han overser de totalt.

bare ett eller annet jeg ikke liker og ikke klarer å legge fra meg.

Anonymkode: ff195...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff jeg tror jo han er det. Han er jo så snill med meg og mine venner og familie.. har en syk far han kjører på sykehuset annenhver uke og han blir med meg og hjelper besteforeldre som er midt oppe i flytting. Alt med han virker perfekt. Bortsett fra dette synet  og holding ovenfor disse spesifikke jentene.  De sier hei på gata og han overser de totalt.

bare ett eller annet jeg ikke liker og ikke klarer å legge fra meg.

Anonymkode: ff195...948

HVor gamle er dere? Høres ut som veldig unge... Hva skjer den dagen du begynnre å aldre eller få rynker? Han kommer til å finne seg noen mye yngre. Høres ut som han bare behandler deg bra pga måten du ser ut og det er ikke bra for deg.

Anonymkode: 2c738...739

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

HVor gamle er dere? Høres ut som veldig unge... Hva skjer den dagen du begynnre å aldre eller få rynker? Han kommer til å finne seg noen mye yngre. Høres ut som han bare behandler deg bra pga måten du ser ut og det er ikke bra for deg.

Anonymkode: 2c738...739

Jeg er 22 og han er 28 😕

Anonymkode: ff195...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det mange som følte seg truffet.

Anonymkode: bbab5...6ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...