trachea Skrevet 6. august 2019 #121 Del Skrevet 6. august 2019 På 4.8.2019 den 20.45, Pingvin1 skrev: Nå står det vel i reglene til KG at innlegg som postet på forumet skal være skrevet på bokmål eller nynorsk. Blir mye lettere for alle å forholde seg til 🙂 Om alle begynner med forskjellig dialekt, blir tråden bare rot og surr. Støtter dette. Så i en annen tråd(tolking av graviditetstester) at vedkommende som ble invitert hit til denne tråden ikke orket å bli med i termintråden vår fordi hun sliter med å lese dialekt. Hun er jo ikke den første så sier det, så jeg syns vi skal respektere reglene til KG og skrive bokmål/nynorsk 😄😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 6. august 2019 #122 Del Skrevet 6. august 2019 8 minutter siden, trachea skrev: Støtter dette. Så i en annen tråd(tolking av graviditetstester) at vedkommende som ble invitert hit til denne tråden ikke orket å bli med i termintråden vår fordi hun sliter med å lese dialekt. Hun er jo ikke den første så sier det, så jeg syns vi skal respektere reglene til KG og skrive bokmål/nynorsk 😄😄 Takk. Godt å vite at vi er flere som er enig😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trachea Skrevet 6. august 2019 #123 Del Skrevet 6. august 2019 2 minutter siden, Pingvin1 skrev: Takk. Godt å vite at vi er flere som er enig😊 Det er jo ikke ment for å være vanskelige eller slemme, men når folk ikke klarer å være med i denne tråden pga dialektskrivingen så må man jo kunne skrive bokmål tenker jeg 😌 Lov med litt skrivefeil, ingen dømmer det 😊 Ser jeg skrev «så» i stedet for «som» 😂 stavangerdialekta mi som sniker seg inn 🤷🏻♀️🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MartheJosefine Skrevet 6. august 2019 #124 Del Skrevet 6. august 2019 8+1. Klarer ikke helt å juble enda, men jordmor sa at sjansen for å miste var nesten lik 0 i mitt tilfelle ❤️❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sariou Skrevet 6. august 2019 #125 Del Skrevet 6. august 2019 Jeg vil gjerne henge med her! Er 34 år og gravid med mitt andre barn. Første er nesten 9 år, så jeg føler meg omtrent like lost som første gang. Hadde stor glede av terminklubb forrige gang, så det er kjekt å delta igjen. Menstermin er 16. april. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 6. august 2019 #126 Del Skrevet 6. august 2019 37 minutter siden, MartheJosefine skrev: 8+1. Klarer ikke helt å juble enda, men jordmor sa at sjansen for å miste var nesten lik 0 i mitt tilfelle ❤️❤️ Så kjekt at alt var bra på ultralyd 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trachea Skrevet 6. august 2019 #127 Del Skrevet 6. august 2019 51 minutter siden, MartheJosefine skrev: 8+1. Klarer ikke helt å juble enda, men jordmor sa at sjansen for å miste var nesten lik 0 i mitt tilfelle ❤️❤️ 😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 6. august 2019 #128 Del Skrevet 6. august 2019 52 minutter siden, Sariou skrev: Jeg vil gjerne henge med her! Er 34 år og gravid med mitt andre barn. Første er nesten 9 år, så jeg føler meg omtrent like lost som første gang. Hadde stor glede av terminklubb forrige gang, så det er kjekt å delta igjen. Menstermin er 16. april. Gratulerer, og velkommen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 6. august 2019 #129 Del Skrevet 6. august 2019 5 timer siden, MartheJosefine skrev: 8+1. Klarer ikke helt å juble enda, men jordmor sa at sjansen for å miste var nesten lik 0 i mitt tilfelle ❤️❤️ Åå, så herlig 🥰 Skal selv på UL når jeg er 8+3, spent på om jeg får hørt hjertet ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MartheJosefine Skrevet 6. august 2019 #130 Del Skrevet 6. august 2019 31 minutter siden, J1994 skrev: Åå, så herlig 🥰 Skal selv på UL når jeg er 8+3, spent på om jeg får hørt hjertet ❤ Jeg fikk ikke høre hjertet nå, fordi hun tok innvendig ultralyd og ville ikke «slite ut» frøet ❤️ Så hun målte heller med noe annet. 164 slag og alt fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sariou Skrevet 6. august 2019 #131 Del Skrevet 6. august 2019 Så koselig med ultralydbilde! Vi skal ha tidlig ul også, men har ikke bestilt ennå. Husker vi hadde 6+4 sist, da var det for å bekrefte hjerteaktivitet og sjekke om det var mer enn én, siden han er pergobaby. Tenker vi venter til uke 7 eller 8 denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prudence Skrevet 8. august 2019 #132 Del Skrevet 8. august 2019 Så flott å lese om ultralyder som viser bare bra og små bankende hjerter ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnikendeUllteppe1 Skrevet 9. august 2019 #133 Del Skrevet 9. august 2019 Hei! Hiver meg på her også 😁 SnikendeUllteppe1 - 26 år - B1 - menstermin 02.03 Skal sies at menstermin antagelig ikke stemmer, da jeg jevnt over har sykluser på rundt 36 dager, så etter mine egne beregninger er termin omkring 9.03 eller 10.03. Skal på TUL 15.8, så får vel kanskje vite mer da 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 11. august 2019 #134 Del Skrevet 11. august 2019 Hvordan er formen til dere andre her inne? Jeg er i dåp nå og merker at jeg ikke tåler mye. Er helt tappet for energi etter 3 timer, tror jeg må kaste inn håndkleet og komme meg hjem 😴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsimax1991 Skrevet 11. august 2019 #135 Del Skrevet 11. august 2019 1 time siden, Pingvin1 skrev: Hvordan er formen til dere andre her inne? Jeg er i dåp nå og merker at jeg ikke tåler mye. Er helt tappet for energi etter 3 timer, tror jeg må kaste inn håndkleet og komme meg hjem 😴 Er i uke 11 nå, og merker energien kommer snikende tilbake . Men blir fortsatt raskere sliten enn før 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 11. august 2019 #136 Del Skrevet 11. august 2019 1 time siden, Pepsimax1991 skrev: Er i uke 11 nå, og merker energien kommer snikende tilbake . Men blir fortsatt raskere sliten enn før 😅 Jeg er 8+2 og har hatt det sånn en uke. Krysser fingrene for at det blir bedre om noen uker da 😊 Kom meg hjem fra dåpen og har nå sovet i to timer 😴🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 12. august 2019 #137 Del Skrevet 12. august 2019 20 timer siden, Pingvin1 skrev: Hvordan er formen til dere andre her inne? Jeg er i dåp nå og merker at jeg ikke tåler mye. Er helt tappet for energi etter 3 timer, tror jeg må kaste inn håndkleet og komme meg hjem 😴 7+6 i dag, og helgen har vært slitsom mtp.mat 😏 Spist frokost og ikke hatt lyst på noe etter det. Tanken på mat har jeg blitt kvalm av, ingenting har fristet (utenom pizza..). Ferdig med ferien nå, har vært noe slitnere og trøttere enn til vanlig, men kan jo like så godt skyldes ferie som graviditet 😋 Ellers er puppene fortsatt like ømme som de har vært hver dag fra 6dpo, skikkelig vonde spesielt om morgenen og brystvortene er blitt hardere. Privat ultralyd på fredag, grugleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvin1 Skrevet 12. august 2019 #138 Del Skrevet 12. august 2019 10 timer siden, J1994 skrev: 7+6 i dag, og helgen har vært slitsom mtp.mat 😏 Spist frokost og ikke hatt lyst på noe etter det. Tanken på mat har jeg blitt kvalm av, ingenting har fristet (utenom pizza..). Ferdig med ferien nå, har vært noe slitnere og trøttere enn til vanlig, men kan jo like så godt skyldes ferie som graviditet 😋 Ellers er puppene fortsatt like ømme som de har vært hver dag fra 6dpo, skikkelig vonde spesielt om morgenen og brystvortene er blitt hardere. Privat ultralyd på fredag, grugleder meg Blir spennende med ultralyd, da 😊 Jeg skal i morgen tidlig (8+4) og er sykt nervøs. Mest sannsynlig er jo alt bra, men klarer ikke slippe tanken på at hjertet har sluttet å slå. Huff, skal bli godt når det er over i morgen og jeg mest sannsynlig kan puste lettet ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepsimax1991 Skrevet 12. august 2019 #139 Del Skrevet 12. august 2019 1 time siden, Pingvin1 skrev: Blir spennende med ultralyd, da 😊 Jeg skal i morgen tidlig (8+4) og er sykt nervøs. Mest sannsynlig er jo alt bra, men klarer ikke slippe tanken på at hjertet har sluttet å slå. Huff, skal bli godt når det er over i morgen og jeg mest sannsynlig kan puste lettet ut. Lykke til med ultralyd i morgen ☺️☺️ Var selv 8+3 og fikk se en liten bamsemums med Armer og bein 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 13. august 2019 #140 Del Skrevet 13. august 2019 12 timer siden, Pingvin1 skrev: Blir spennende med ultralyd, da 😊 Jeg skal i morgen tidlig (8+4) og er sykt nervøs. Mest sannsynlig er jo alt bra, men klarer ikke slippe tanken på at hjertet har sluttet å slå. Huff, skal bli godt når det er over i morgen og jeg mest sannsynlig kan puste lettet ut. Jeg er også 8+4 når jeg skal på ultralyd 👏 Oppdater oss da 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå