Gå til innhold

Skravletråd mars/april 2020

Lovely123

Anbefalte innlegg

På 13.8.2019 den 9.50, J1994 skrev:

Jeg er også 8+4 når jeg skal på ultralyd 👏 Oppdater oss da 🥰

Alt var fint. Jeg er så utrolig lettet nå 😊💕

Endret av Pingvin1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, Pingvin1 skrev:

_20190813_100529.JPG

Herregud, så herlig ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pingvin1 skrev:

_20190813_100529.JPG

Åå🥰 Så godt å vite at alt står bra til!❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 14.05, Pingvin1 skrev:

Hvordan er formen til dere andre her inne? Jeg er i dåp nå og merker at jeg ikke tåler mye. Er helt tappet for energi etter 3 timer, tror jeg må kaste inn håndkleet og komme meg hjem 😴

Ganske dårlig. Utrolig trøtt. Morgenen går som regel greit, også blir det ille utover dagen. Etter middag er jeg så utslitt.. får ikke gjort noen ting, bare ligger rett ut, fryser, svetter etc. Får ikke unna noe i huset, og vi som akkurat har flyttet 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg med her 😊 

Er 22 år, og nettopp funnet ut at jeg er gravid. Slutta på pilla i starten av juli, og 13. august fikk jeg positiv digital test 1-2. Med tanke på at jeg ikke rakk å få tilbake mensen, er jeg veldig usikker på termin og hvor langt jeg egentlig er på vei. Reiser på ferie over helga, og skal på første legetime når jeg kommer hjem. Veldig spent og gleder meg til tiden fremover ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:) :- ) da kom jeg over hit da, selvom jeg er livredd for at det er kjemisk😞

har tre barn fra før!:) så dette blir spennende med nr 4;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Babynrfire skrev:

Hei!:) :- ) da kom jeg over hit da, selvom jeg er livredd for at det er kjemisk😞

har tre barn fra før!:) så dette blir spennende med nr 4;) 

Syns jo ikke det ser ille ut?positiv digital i går, pluss babyplan,og denne nå i dag? Håpe det går min vei! Fikk positiv digital 8 dager før mens for to/tre mnd siden, så har så noia for en kjemisk igjen.. men nå er det mensen på søndag el mandag.. håper håper 

2B984D48-9836-4822-84E5-5840BFC2C990.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Babynrfire skrev:

Syns jo ikke det ser ille ut?positiv digital i går, pluss babyplan,og denne nå i dag? Håpe det går min vei! Fikk positiv digital 8 dager før mens for to/tre mnd siden, så har så noia for en kjemisk igjen.. men nå er det mensen på søndag el mandag.. håper håper 

2B984D48-9836-4822-84E5-5840BFC2C990.jpeg

Ser fin ut den ☺️ Gratulerer ! Når blir terminen da ?🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Pepsimax1991 skrev:

Ser fin ut den ☺️ Gratulerer ! Når blir terminen da ?🌸

30 april tror jeg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble den fredagen her noe annet enn jeg hadde forestilt meg og håpet på.. 😢

Ingen hjerteaktivitet på TUL.. Gynekologen trodde jeg var 5 dager lenger på vei enn jeg selv trodde. Kunne verken se hjerteaktivitet eller blodtilførsel. Vil likevel ha meg inn til sykehuset om et par timer for ekstra sjekk, men hun var veldig sikker i sin sak.. Trolig sluttet hjertet å slå for bare noen dager siden 💔 Da har jeg mistet to ganger på 8 mnd, og alt føles bare helt jævlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, J1994 skrev:

Ingen hjerteaktivitet på TUL.. Gynekologen trodde jeg var 5 dager lenger på vei enn jeg selv trodde. Kunne verken se hjerteaktivitet eller blodtilførsel. Vil likevel ha meg inn til sykehuset om et par timer for ekstra sjekk, men hun var veldig sikker i sin sak.. Trolig sluttet hjertet å slå for bare noen dager siden 💔 Da har jeg mistet to ganger på 8 mnd, og alt føles bare helt jævlig ut.

Så urolig trist 😢 hadde selv en MA i mai og det er tøffe greier! Ikke mist håpet ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, J1994 skrev:

Så utrolig trist 😢 Ønsker deg alt det beste på veien videre 💕💕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, J1994 skrev:

Å nei! Kan ikke forestille meg hvor utrolig trist og dumt det føles 😢 sa gynekologen noe mer?:( hvorfor får noen MA etter MA/SA 😥 var symptomene like sterke de siste dagene nå før UL eller følte du på deg at noe var galt? 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, trachea skrev:

Å nei! Kan ikke forestille meg hvor utrolig trist og dumt det føles 😢 sa gynekologen noe mer?:( hvorfor får noen MA etter MA/SA 😥 var symptomene like sterke de siste dagene nå før UL eller følte du på deg at noe var galt? 😕 

stor klem til deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 minutter siden, trachea skrev:

Alt ser visst bra ut ellers, vanskelig å si noe om årsak til hvorfor det skjer.. 😢 Hatt like sterke symptomer hele veien, ikke merket at noe har forandret seg. Skulle bare på TUL for å bekrefte graviditet. Kroppen har ikke oppfattet en abort enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, J1994 skrev:

Åå, off så utrolig trist ... 😢😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, J1994 skrev:

Å nei, så leit 💔 Føler veldig med deg 😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, J1994 skrev:

Åå, dette var veldig trist å lese! 😞❤️ Håper du har noen fine mennesker rundt deg som du kan støtte deg på nå i denne tiden!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...