Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Neutral90 skrev (22 timer siden):

4+0

En våt drøm har gått i oppfyllelse! Veldig fin måte å gå inn i helga på ❤ nå legger jeg bort strimlene, og håper det er flere år til jeg kan ta de frem igjen 🥰

20210917_150521.thumb.jpg.8932feccb52d423c5e175cef4b630acb.jpg

Det var virkelig godt tissa! ❤️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå😍😭❤️ Så fantastisk å komme inn å se dette😍 Gratulerer så mye! Må denne spiren sitte😍🤞🏼🤞🏼🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopptimisten skrev (1 time siden):

Åååå😍😭❤️ Så fantastisk å komme inn å se dette😍 Gratulerer så mye! Må denne spiren sitte😍🤞🏼🤞🏼🤞🏼❤️

Tusen takk, så koselig å lese ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+2

I natt har jeg blødd 😭 uff altså, hjertet sank skikkelig til bunnen av magen... var på do kl 05 og fikk friskt ish blod på papiret. En halvtime senere var det ingenting. Kl 06.30 var det blod igjen. Nå er det såvidt litt brune rester, så selve blødningen har nok stoppet.

Jeg har ingen smerter og vanlig mengde symptomer. 

I senga i går så gjorde jeg en yogastilling, typ "good for implantation" og så ville mannen hjelpe meg litt så han la et lett trykk på ryggen min for å få strukket litt ekstra 😬 kjenner det godt i dag, spesielt i lysk osv. Jeg velger å tenke at denne gymnastikken gjorde at et blodkar sprakk. Kombinert med blodfortynnende gjør dette at det kan blø en stund. 

Håper jeg 🤞🥺 uff! Blir sofaen i dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff aldri noe gøy med blødninger når man er gravid 🥺 men på blodfortynnende i tillegg til at man får veldig skjøre slimhinner som gravid så vil jeg tro at alt er i skjønneste orden ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (7 timer siden):

Krysser fingrene for at det var en helt uskyldig blødning ❤️

Du kom i tankene mine i natt når jeg oppdaget dette, det gikk jo så bra for deg ❤

Ruskemor skrev (4 timer siden):

Så ekkelt. Håper det var en uskyldig blødning❤️ 

Takk, håper på det ❤

snurk skrev (3 timer siden):

Uff aldri noe gøy med blødninger når man er gravid 🥺 men på blodfortynnende i tillegg til at man får veldig skjøre slimhinner som gravid så vil jeg tro at alt er i skjønneste orden ❤

Du har så veldig rett ❤ kjenner jo hvor sårt det er og kjønnet er nesten hovent så sårt er det, sorry tmi 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig lagt bort strimmeltestene, men etter dagens blødning måtte jeg bare sjekke om det er stigning... og det er det heldigvis 🌱🤞 

20210919_182514.thumb.jpg.8a1b3dd6897485d09e92289e47310cea.jpg

Jeg skal være ærlig. Når jeg såg blodet i natt så tenkte jeg bare "faen heller, dette gidder jeg ikke mer"... heller ikke-gravid enn å leve mange uker i limbo, der utfallet blir MA. Jeg har ikke gitt opp håpet og jeg føler meg beroliget fordi det var ingen klumper, ingen smerte og blødningen har avtatt - men det gjorde meg redd. 

Jeg begynte en baby journal i går, men glemte den nederst i en skuff i dag. Redd for å jinxe noe.

Endret av Neutral90
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (4 timer siden):

Hadde egentlig lagt bort strimmeltestene, men etter dagens blødning måtte jeg bare sjekke om det er stigning... og det er det heldigvis 🌱🤞 

20210919_182514.thumb.jpg.8a1b3dd6897485d09e92289e47310cea.jpg

Jeg skal være ærlig. Når jeg såg blodet i natt så tenkte jeg bare "faen heller, dette gidder jeg ikke mer"... heller ikke-gravid enn å leve mange uker i limbo, der utfallet blir MA. Jeg har ikke gitt opp håpet og jeg føler meg beroliget fordi det var ingen klumper, ingen smerte og blødningen har avtatt - men det gjorde meg redd. 

Jeg begynte en baby journal i går, men glemte den nederst i en skuff i dag. Redd for å jinxe noe.

Skjønner at dette er skummelt, unner deg ikke den opplevelsen en gang til. 

Testene ser jo så fine ut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig unødvendig med den blødningen 😣 Det er klart du blir urolig.

Men det er fort gjort med litt skjøre slimhinner, så sannsynligvis er det ingenting. Og testane viser i alle fall ei stigning.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, at man aldri skal få fred fra angsten... det er det siste du fortjener! Dusteblødning. Men håper og tror også at dette var helt uskyldig. Testen ser i alle fall superfin ut :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4+4

I dag har det vært litt brunt å spore på papiret 3-4 ganger ved toalettbesøk. Absolutt avtagende. Håper at det er helt ferdig i morgen 🤞

Tidligere har jeg ikke ville gjøre noe for å glede meg for mye, men dersom vi mister så blir ikke sorgen mindre av å ikke glede seg nå. Så nå har jeg strikket en babylue 🥰 strikket lilla i april, blå nå, så uansett hva vi enn får (en vakker dag) har jeg noe klart ❤ neste blir hentesett!

20210921_190921.thumb.jpg.2985e262c8ac75329726b570246eaa43.jpg

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloke ord 🥰 lev i nuet og kjenn på gleden over at akkurat nå så er det en liten spire som er i full gang med å utvikle seg og gro seg sterkere 🌿 Jeg må si at jeg beundrer styrken du viser, å reise seg gang på gang slik du har gjort viser mye mot og det skal du være stolt av ❤ Forresten en helt nydelig lue! 🤩🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (7 minutter siden):

Kloke ord 🥰 lev i nuet og kjenn på gleden over at akkurat nå så er det en liten spire som er i full gang med å utvikle seg og gro seg sterkere 🌿 Jeg må si at jeg beundrer styrken du viser, å reise seg gang på gang slik du har gjort viser mye mot og det skal du være stolt av ❤ Forresten en helt nydelig lue! 🤩🤩

Takk for så fine og gode ord, snurk ❤ jeg setter stor pris på deg! Det har vært mange (og lange) mørke stunder, men jeg håper og tror at det vil være verdt det til slutt 🌱🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SUPERMIRI skrev (10 timer siden):

Herregud som jeg beundrer deg og ditt mot ❤️ Du er virkelig one of a kind. 

Stor klem til deg 

Jeg blir helt øm og varm når jeg leser dette, takk for så fine ord ❤ stor klem tilbake! Håper dere har det fint 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin lue🤩 

er så enige med de over her! Jeg beundrer styrken din! Du holder liksom roen og klarer å ta en dag om gangen selv med den bakgrunnen du har og du opplevde litt blod og brunlig spotting! Mens jeg blir helt hysterisk av litt brunlig utflod🤣 tenker på alt du har vært igjennom og likevel klarer å tenke sånn! Sterke deg! Veldig positivt at blødningen har roet seg og samtidig at testene øker❤️ Det må jo være positivt tenker jeg🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...