Neutral90 Skrevet 8. september 2021 Forfatter #1781 Del Skrevet 8. september 2021 Amatariel skrev (7 minutter siden): Masse masse lykke til! Takk ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safirblå Skrevet 8. september 2021 #1782 Del Skrevet 8. september 2021 Lykke til 👌🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 8. september 2021 Forfatter #1783 Del Skrevet 8. september 2021 Safirblå skrev (Akkurat nå): Lykke til 👌🥰 Takk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EXB1987 Skrevet 8. september 2021 #1784 Del Skrevet 8. september 2021 Masse lykke til! 🤞❤ Jeg håper også at du blir en del av den statistikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 8. september 2021 #1785 Del Skrevet 8. september 2021 Så spennende. Ønsker dere masse lykke til, håper så inderlig at dette er deres tur 🥰❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 8. september 2021 #1786 Del Skrevet 8. september 2021 Masse lykke til🤞🏻🤞🏻 Krysser så fingrene for deg nå❤️ Måtte dette være egget som klamrer seg godt fast og blir til en baby om 9 mnd🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 8. september 2021 #1787 Del Skrevet 8. september 2021 Lykke til 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 9. september 2021 #1788 Del Skrevet 9. september 2021 Krysser fingrene for deg💗💗💗! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 9. september 2021 Forfatter #1789 Del Skrevet 9. september 2021 EXB1987 skrev (18 timer siden): Masse lykke til! 🤞❤ Jeg håper også at du blir en del av den statistikken! Takk, håper det blir begges tur snart ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 9. september 2021 Forfatter #1790 Del Skrevet 9. september 2021 snurk skrev (14 timer siden): Så spennende. Ønsker dere masse lykke til, håper så inderlig at dette er deres tur 🥰❤ Tusen takk ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 9. september 2021 Forfatter #1791 Del Skrevet 9. september 2021 Love90 skrev (14 timer siden): Masse lykke til🤞🏻🤞🏻 Krysser så fingrene for deg nå❤️ Måtte dette være egget som klamrer seg godt fast og blir til en baby om 9 mnd🥰 Jeg håper, takk for gode ønsker ❤ håper veldig det går bra med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 9. september 2021 Forfatter #1792 Del Skrevet 9. september 2021 mammahjarte skrev (13 timer siden): Lykke til 😄 Takk ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 9. september 2021 Forfatter #1793 Del Skrevet 9. september 2021 Waldfee skrev (1 time siden): Krysser fingrene for deg💗💗💗! Tusen takk ❤ håper du koser deg maks inni mellom takene 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 9. september 2021 #1794 Del Skrevet 9. september 2021 Har lest hele dagboken, og fy søren for en styrke du har❤️ Jeg krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 10. september 2021 Forfatter #1795 Del Skrevet 10. september 2021 Ruskemor skrev (På 9.9.2021 den 9.31): Har lest hele dagboken, og fy søren for en styrke du har❤️ Jeg krysser fingrene! Oi, da har du måtte sette av litt tid 😅 veldig ymse her, har virkelig ikke alltid vært like lett og jeg har brukt denne dagboken for å ventilere 🤭😬 men, takk ❤ setter stor pris på det. Har du barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 10. september 2021 #1796 Del Skrevet 10. september 2021 Følger gjerne med videre her🥰 Håper innsett gikk fint! 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 11. september 2021 #1797 Del Skrevet 11. september 2021 Neutral90 skrev (På 10.9.2021 den 15.28): Oi, da har du måtte sette av litt tid 😅 veldig ymse her, har virkelig ikke alltid vært like lett og jeg har brukt denne dagboken for å ventilere 🤭😬 men, takk ❤ setter stor pris på det. Har du barn? Har endel tid til overs😅 Styrke er ikke å alltid syntes at alt alltid går fint, eller at man alltid ser det positive i ting. Styrke handler mer om at man fortsetter å håpe, at man prøver å reise seg etter å ha falt. Så jeg står ved det jeg sa, du viser en enorm styrke❤️ At man får noen turer i bakken, at verden av og til er en synkemyr og at man føler man sliter med å holde hodet over vann betyr ikke at man ikke er sterk. Det betyr bare at man har det vanskelig, og at man bruker litt tid på å få puste igjen. Om man klarer det selv, eller trenger hjelp fra noen utenfor spiller ingen rolle. Det er styrke i å be om hjelp også. Nei, har ikke barn. Håper å begynne prøvingen om et år, av forskjellige grunner vi ikke har kontroll på så får vi ikke begynt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 13. september 2021 #1798 Del Skrevet 13. september 2021 Tenker på deg @Neutral90 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. september 2021 Forfatter #1799 Del Skrevet 13. september 2021 Ruskemor skrev (På 11.9.2021 den 21.10): Har endel tid til overs😅 Styrke er ikke å alltid syntes at alt alltid går fint, eller at man alltid ser det positive i ting. Styrke handler mer om at man fortsetter å håpe, at man prøver å reise seg etter å ha falt. Så jeg står ved det jeg sa, du viser en enorm styrke❤️ At man får noen turer i bakken, at verden av og til er en synkemyr og at man føler man sliter med å holde hodet over vann betyr ikke at man ikke er sterk. Det betyr bare at man har det vanskelig, og at man bruker litt tid på å få puste igjen. Om man klarer det selv, eller trenger hjelp fra noen utenfor spiller ingen rolle. Det er styrke i å be om hjelp også. Nei, har ikke barn. Håper å begynne prøvingen om et år, av forskjellige grunner vi ikke har kontroll på så får vi ikke begynt før. Det setter jeg stor pris på, takk ❤ i orker å stable oss på beina igjen og igjen fordi vi innerst inne har et håp om å lykkes ❤ Håper ventetiden på prøving går raskt 🌻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. september 2021 Forfatter #1800 Del Skrevet 13. september 2021 Ilmimo skrev (4 timer siden): Tenker på deg @Neutral90 ❤️ Du er god ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå