Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud dette må bare gå bra! 😭 Ønsker det sååå sterkt for deg!!
Jeg ville forsøkt å glemt de første testene du tok, for det er så tidlige dager - er ikke unormalt å få negativ digital på 12dpo. Men fokusert på de nydelige klare positive testene nå 😍 Nå håper jeg virkelig du får all den oppfølgingen du kan få fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo veldig spennende da! Hvordan blir planen videre nå da? Fortsette på blodfortynnende, prednisolon og cyclogest frem til du er langt nok på vei til å kunne bekrefte graviditet (på forhåpentligvis riktig sted) med ultralyd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (1 time siden):

Men den nederste er jo sterk? 😊 Digital og se hva den sier? 

Ja, jeg håper jo, er bare redd strekene er litt for svak for å være 15/16 dpo 😕

digital i dag var positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (39 minutter siden):

Hmmm! Dette var litt for spennende! Tenk om ❤️

Tenk om 😭❤ en del av meg håper selvsagt, men prøver å være realistisk 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (30 minutter siden):

Herregud dette må bare gå bra! 😭 Ønsker det sååå sterkt for deg!!
Jeg ville forsøkt å glemt de første testene du tok, for det er så tidlige dager - er ikke unormalt å få negativ digital på 12dpo. Men fokusert på de nydelige klare positive testene nå 😍 Nå håper jeg virkelig du får all den oppfølgingen du kan få fremover.

De neste dagene blir spennende, håper selvsagt på god stigning- da er de tidligere testene glemt på et blunk;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noldi skrev (27 minutter siden):

Dette var jo veldig spennende da! Hvordan blir planen videre nå da? Fortsette på blodfortynnende, prednisolon og cyclogest frem til du er langt nok på vei til å kunne bekrefte graviditet (på forhåpentligvis riktig sted) med ultralyd? 

Ja, i utgangspunktet slik ja. 

I desember hadde jeg hcg måling og visste at det ikke var liv laga. Da var det sykt tungt å vente i 2-3 uker på å få det bekreftet. Så på en måte vil jeg ikke måle heller, for det var veldig vanskelig å bare vente på å få gjennomføre en abort. 

Det er inså fall bare 3 uker til ultralyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Ååå, guuud😭❤️ Tenk om da, kjære deg!! Har ikke ord på hvor mye jeg håper for din del. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har! Skjønner godt at du ikke tar av, men jeg håper så veldig at dette er gode nyheter og fortsetter slik i 9 måneder 🥰😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg håper ❤ Nå tror jeg du har temmelig mye erfaring med g-tester og kroppen din, men jeg håper at det kanskje kan være som du sier, egget fra eggløsningen som er befruktet, eller kanskje bare en tilfeldig variasjon? 🤞❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, som jeg håper for deg🤞🏻🤞🏻 Krysser alt jeg har for økning i testene og at dette er en spire som klorer seg godt fast❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå! Kjære Neutral, håper ikke vi girer deg for mye opp nå, men vi er så mange i heiagjengen som virkelig ønsker dette for deg! Jeg krysser alt jeg har for deg de neste dagene/ ukene! ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (14 timer siden):

Jeg håper så mye for deg at jeg har ikke ord!! 😭

Gode deg, takk ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
SUPERMIRI skrev (13 timer siden):

Oi! Ååå, guuud😭❤️ Tenk om da, kjære deg!! Har ikke ord på hvor mye jeg håper for din del. 

😭❤ takk! Det er nervepirrende!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (13 timer siden):

Wow, så spennende kjære deg!😭😍Kom igjen streker, bli sterkere og sterkere🙏🏻

🙏🙏

Sovia skrev (12 timer siden):

Krysser alt jeg har! Skjønner godt at du ikke tar av, men jeg håper så veldig at dette er gode nyheter og fortsetter slik i 9 måneder 🥰😍

🙏 det hadde vært helt fantastisk om det kunne gå, nå.

Atticmess skrev (4 timer siden):

Ååh, jeg håper ❤ Nå tror jeg du har temmelig mye erfaring med g-tester og kroppen din, men jeg håper at det kanskje kan være som du sier, egget fra eggløsningen som er befruktet, eller kanskje bare en tilfeldig variasjon? 🤞❤ 

Det er egentlig det eneste håpet mitt, hvis ikke skulle det vært stigning fra 10-12 dpo :) men, det er lov å håpe og så å forberede seg på det verste ❤

Love90 skrev (3 timer siden):

Åå, som jeg håper for deg🤞🏻🤞🏻 Krysser alt jeg har for økning i testene og at dette er en spire som klorer seg godt fast❤️

Takk kjære deg ❤ håper du har det greit ❤

Supah skrev (1 time siden):

Åååå! Kjære Neutral, håper ikke vi girer deg for mye opp nå, men vi er så mange i heiagjengen som virkelig ønsker dette for deg! Jeg krysser alt jeg har for deg de neste dagene/ ukene! ❤️

Neida, joda 😅 altså, vi er realistisk, men skal ikke nekte for at vi håper... ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 dpo (velger å følge st Olavs utregning)

Mannen mener dagens er litt sterkere, jeg er usikker. Den er iaf ikke svakere. Mener den i det minste var sterkere innen de 5 min de egentlig er gyldig ;) Det er morgendagens som egentlig blir spennende, kjenner jeg.

20210815_111747.thumb.jpg.cdf07c90ce031807ca9467361bde7fd0.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (4 minutter siden):

17 dpo (velger å følge st Olavs utregning)

Mannen mener dagens er litt sterkere, jeg er usikker. Den er iaf ikke svakere. Mener den i det minste var sterkere innen de 5 min de egentlig er gyldig ;) Det er morgendagens som egentlig blir spennende, kjenner jeg.

20210815_111747.thumb.jpg.cdf07c90ce031807ca9467361bde7fd0.jpg

Den er i alle fall ikke svakere!! 👌

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...