Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Neiii 😭 Åå, nå får jeg så grusomt vondt av dere... Det er så urettferdig 💔💔 Jeg skulle så veldig ønske det var noe jeg kunne si eller gjøre som kunne lette litt på smerten dere sannsynligvis føler på nå, men jeg kan ikke se for meg hvordan dere har det nå💐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ånei, kjære, gode @Neutral90!😭 Så ufattelig vondt å lese, fy faen så urettferdig dette er... 💔Ord blir helt ubrukelige her nå. Jeg kan virkelig ikke forestille meg hvordan du har det nå, men jeg gråter med deg.

Sender deg alle verdens gode tanker og en veldig stor klem❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, nå fikk jeg frysninger... 😭 Sitter faktisk og gråter litt nå 😥 Uff, så trist å lese 💔 Så ufattelig urettferdig dette er...  Ta vare på hverandre ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist og vondt å lese 😭😭 Dette er så urettferdig....... 

Skriver som flere andre, ta vare på hverandre ❤️ 
Sender en god klem ❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nei nei, det var jo ikke slik det skulle gå! 😭😭💔 dette er bare vanvittig urettferdig, jeg kan nesten ikke tro det. Jeg synes det er vanskelig å finne de riktige ordene, for hva sier man egentlig i en slik situasjon? Dere har min dypeste medfølelse, ta vare på hverandre i denne tungen tiden 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg❤️ Dette så jeg faktisk ikke komme denne gangen... ord strekker ikke til i denne sjokkbølgen av en situasjon... Ta godt vare på hverandre❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry3::cry3::cry3::cry3:
Nei nei nei! Hvorfor er verden så urettferdig! Nå skulle det jo gå! :sad: Jeg blir rett og slett matt og helt tom for ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne

Dette var veldig trist lesning, jeg har ikke ord... Det er ubeskrivelig urettferdig, mange tanker sendes til dere nå 😞♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, så utrolig vondt å lese 💔 Hadde trodd det var deres tur nå. Så utrolig urettferdig. Sender mange varme tanker ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke ord for hvor trist og urettferdig jeg synes dette er. Ta vare på hverandre ♥️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiii, så ufattelig trist og vondt å høre!😭Livet kan være så brutalt og ufattelig urettferdig synes jeg!💔 Det gjør meg så vondt at du må igjennom det en gang til😭

Jeg føler virkelig med deg og sender deg masse varme og gode tanker, og fy søren du er beintøff!!❤️
Godt du har mannen din og det virker som dere har et fantastisk forhold, det er virkelig gull verdt!❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei... har bare sniklest her, men nå må jeg bare si et stort kondolerer og gi en virtuell klem :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei og nei!! Det skal da ikke være mulig. Nå ble jeg skikkelig lei på dine vegne😢💗! Det skal da virkelig ikke være sånn! Jeg blir så sint. Sender deg en enorm klem!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...