Josephine Skrevet 4. mai #3001 Del Skrevet 4. mai 10 hours ago, Neutral90 said: Tusen takk ❤️❤️❤️ ja, tenk om? På siste innsett liksom?? Det hadde vært så deilig å få avslutte med en god slutt. Gratulerer 🩷 Jeg har en venninne som fikk to jenter på den måten.💞🌸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 4. mai #3002 Del Skrevet 4. mai Så fantastisk❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. mai Forfatter #3003 Del Skrevet 5. mai Jeg ville aldri stått i dette så lenge uten dere ❤️ tusen takk ⚘️⚘️ selv om dette ikke skulle ende i barn nå, så går vi i det minste ut med et smell. 11 dpo Skulle jo ikke teste før i ettermiddag. Føler meg veldig dum når jeg dyppet testen og var livredd for resultatet. Men, den er sterkere, selv på morgenurin! 😁 gleder meg til i ettermiddag, mon tro hvor sterk den blir da! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissygloss Skrevet 5. mai #3004 Del Skrevet 5. mai Åh håper håper håper!! 🍀🍀🍀🤞🏻perfekt slutt på visa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker_navn Skrevet 5. mai #3005 Del Skrevet 5. mai 5 hours ago, Neutral90 said: Jeg ville aldri stått i dette så lenge uten dere ❤️ tusen takk ⚘️⚘️ selv om dette ikke skulle ende i barn nå, så går vi i det minste ut med et smell. 11 dpo Skulle jo ikke teste før i ettermiddag. Føler meg veldig dum når jeg dyppet testen og var livredd for resultatet. Men, den er sterkere, selv på morgenurin! 😁 gleder meg til i ettermiddag, mon tro hvor sterk den blir da! Så fin test! Ønsker dette så inderlig for dere 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. mai Forfatter #3006 Del Skrevet 5. mai Ja, for dere tenker ikke at testene burde vært sterkere? Det er så lett å sammenligne seg, synes "alle" har så mye sterkere, spesielt babyplan er svak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordblomst Skrevet 5. mai #3007 Del Skrevet 5. mai De ser like ut som mine tester, som var svake fra 8 dpo og helt til 20 dpo😊 Nå sitter jeg her med en liten krabat på 7 måneder, så de svake strekene betydde ikke noe her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. mai Forfatter #3008 Del Skrevet 5. mai Nordblomst skrev (17 minutter siden): De ser like ut som mine tester, som var svake fra 8 dpo og helt til 20 dpo😊 Nå sitter jeg her med en liten krabat på 7 måneder, så de svake strekene betydde ikke noe her. Takk for at du deler ❤️ tok noen tester kl1630 som ikke var sterkere....dårlig urin da. Så måtte jeg på do 20 min senere og da var urin plutselig mye mer konsentrert og da fikk jeg mye bedre tester igjen. Slitsomt dette her 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. mai Forfatter #3009 Del Skrevet 5. mai 11 dpo Testing er det ene jeg kan kontrollere. Det er den måten jeg kan vite litt om hvilken vei det går. Ikke at det er en fasit, det vet jeg godt. Men det er den eneste som gir meg en følelse av kontroll. Det er en knivsegg vel og merke. For ofte/dårlig urin gir usikkerhet. Det var derfor fint å få disse etter å ha fått noen uten stigning rett før. Med så lav hcg skal det så lite til før testen blir påvirket, så ja 😮💨 Legger ved gårsdagens som sammenligning fordi det er så fint for meg å se. Det gir trygghet. 1 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissygloss Skrevet 5. mai #3010 Del Skrevet 5. mai (endret) Testene dine (fra babyplan) er i allefall sterkere enn de var hos meg. Fikk ikke så tydelig strek før etter IKM🤞🏻🙏🏻 Endret 5. mai av Lissygloss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. mai Forfatter #3011 Del Skrevet 5. mai Lissygloss skrev (6 minutter siden): Testene dine (fra babyplan) er i allefall sterkere enn de var hos meg. Fikk ikke så tydelig strek før etter IKM🤞🏻🙏🏻 Takk for at du deler ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy Pond Skrevet 5. mai #3012 Del Skrevet 5. mai Er jo superfin økning fra 10 til 11 dpo det her.😍 Husker ikke hvordan mine såg ut 11 dpo, vel et bilde et sted, MEN jeg husker de skøyt fart på fargen på ettermiddag 13 dpo! Bare fra morgen til ettermiddag hadde jeg plutselig fått en ordentlig sterk strek.☺️ Krysser alle fingre og heier alle veier på dere.❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. mai Forfatter #3013 Del Skrevet 5. mai Amy Pond skrev (2 timer siden): Er jo superfin økning fra 10 til 11 dpo det her.😍 Husker ikke hvordan mine såg ut 11 dpo, vel et bilde et sted, MEN jeg husker de skøyt fart på fargen på ettermiddag 13 dpo! Bare fra morgen til ettermiddag hadde jeg plutselig fått en ordentlig sterk strek.☺️ Krysser alle fingre og heier alle veier på dere.❤️ Takk for at du deler og takk for gode ønsker ❤️ det er så betryggende å lese om hva andre har opplevd og erfart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 5. mai #3014 Del Skrevet 5. mai Jeg har 3 barn og har aldri fått antydning til positiv test på babyplan (eller andre tester forsåvidt) før 11 dpo😅 Så synes dine tester ser veldig bra ut🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. mai Forfatter #3015 Del Skrevet 5. mai kaffemor skrev (Akkurat nå): Jeg har 3 barn og har aldri fått antydning til positiv test på babyplan (eller andre tester forsåvidt) før 11 dpo😅 Så synes dine tester ser veldig bra ut🤩 Åh det er veldig betryggende å høre 😅 min babyplan ga et plutselig hopp i dag og det var så sykt deilig å se 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 5. mai #3016 Del Skrevet 5. mai Jeg har null peilig på tester (mine er tenåringer - det er uvirkelig 😆), men selv jeg ser at de er sterkere i dag enn i går. Krysser fingrene og håper det går deres vei nå. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 5. mai #3017 Del Skrevet 5. mai Jeg tenker så mye på deg, la det gå denne gang!!! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 5. mai #3018 Del Skrevet 5. mai Ønsker deg en god natt og håper håper håper at i morgen så er testene så rosa at du blir overrasket over hvor sterke de er! 🤞💗 Baby baby baby ooooooh! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. mai #3019 Del Skrevet 6. mai Neutral90 skrev (På 5.5.2024 den 8.38): tusen takk ⚘️⚘️ selv om dette ikke skulle ende i barn nå, så går vi i det minste ut med et smell. Bra innstilling, for det hadde jo vært veeeeldig tungt og kjipt nå om alle testene var helt blenda. Dette gir jo MASSE håp og det ser utrolig lovende ut ❤️ Kjempefine tester! Håper og ber fremover 🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøysekopp Skrevet 6. mai #3020 Del Skrevet 6. mai Fikk ikke antydning til positiv før 12 DPO på babyplan tidlig test (testet for eggløsning, så vet når jeg hadde det), så dette vil jeg si er lovende 😀 Krysser fingre og tær for at det går bra på dette siste forsøket ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå