Neutral90 Skrevet 11. desember 2023 Forfatter #2801 Del Skrevet 11. desember 2023 Sovia skrev (På 7.12.2023 den 12.32): Kikker bare innom for å si hei, og håper du har en fin og koselig førjulstid 🎄✨ Takk det samme fine Sovia 💛😘🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. desember 2023 Forfatter #2802 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) Cd 15 Ny kontroll og innsett om en uke ❤️ forholdene er helt fantastiske! Bedre enn noen sinne. Tresjiktet slimhinne på 12 mm 😍 helt utrolig. Jeg har slitt med å få den noe over 6 mm! Lav dose FSH medisin funker tydeligvis veldig bra for meg 🥰 Det som ikke funker så greit er at for fire uker siden opererte jeg foten min. Jeg skadet kneet før sommeren og det ble aldri bedre. Det har vært veldig vondt for å være ærlig. Jeg har vært helt senge/sofaliggende og det var på hengende håret jeg kom meg på første kontroll. Heldigvis merker jeg nå bedring så innsett bør gå greit :-) prosjekt slutte helt med smertestillende er igang. Jeg har heller ikke startet med prednisolon. Jeg har gått ned 6 kg(!) siden operasjon og jeg har ikke kunnet ta så mye smertestillende når jeg går på prednisolon (fare for magesår) , men nå skal jeg starte :-) edit: Jeg må bare si at jeg har så SYKT trua på dette innsettet nå! Endret 11. desember 2023 av Neutral90 1 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 11. desember 2023 #2803 Del Skrevet 11. desember 2023 Så spennende! Og gøy at ting ligger så godt til rette før innsett😍🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. desember 2023 Forfatter #2804 Del Skrevet 11. desember 2023 kaffemor skrev (1 time siden): Så spennende! Og gøy at ting ligger så godt til rette før innsett😍🤞🏻 Jaa veldig 😍 det skaper jo litt forventninger da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KoopaTroopa Skrevet 11. desember 2023 #2805 Del Skrevet 11. desember 2023 Hei fine deg. Nå har jeg lest gjennom store deler av dagboka di. Det er så hjerteskjærende å lese om alt dere har vært igjennom❤️ det er helt umenneskelig og jeg har dypeste medfølelse. Beundrer hvordan du klarer å holde livet ditt utenom igang med tanke på feks jobb, jeg tror jeg hadde vært langt svakere. Synes og du alltid svarer folk her så varmt og omtenksomt, selv om du selv noen ganger skriver at du ikke viser gode sider i denne dagboka. Jeg er helt uenig i det, du har ikke vist noe annet enn en sårbarhet som er helt naturlig. Vil følge deg nå i dette forsøket og krysser fingrene for at det er deres tur❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 11. desember 2023 #2806 Del Skrevet 11. desember 2023 Neutral90 skrev (8 timer siden): Cd 15 Ny kontroll og innsett om en uke ❤️ forholdene er helt fantastiske! Bedre enn noen sinne. Tresjiktet slimhinne på 12 mm 😍 helt utrolig. Jeg har slitt med å få den noe over 6 mm! Lav dose FSH medisin funker tydeligvis veldig bra for meg 🥰 Det som ikke funker så greit er at for fire uker siden opererte jeg foten min. Jeg skadet kneet før sommeren og det ble aldri bedre. Det har vært veldig vondt for å være ærlig. Jeg har vært helt senge/sofaliggende og det var på hengende håret jeg kom meg på første kontroll. Heldigvis merker jeg nå bedring så innsett bør gå greit 🙂 prosjekt slutte helt med smertestillende er igang. Jeg har heller ikke startet med prednisolon. Jeg har gått ned 6 kg(!) siden operasjon og jeg har ikke kunnet ta så mye smertestillende når jeg går på prednisolon (fare for magesår) , men nå skal jeg starte 🙂 edit: Jeg må bare si at jeg har så SYKT trua på dette innsettet nå! Håper virkelig at det er deres tur nå og at den sitter helt frem til september!! 😊🤞 Dere har vært igjennom nok nå, dagboken din er dessverre veldig lang. Mye vondt å lese her. 💔 Men denne gangen skal det bli annerledes! 😁 Hvilken FSH-medisin fikk du og hvilken dose? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 12. desember 2023 #2807 Del Skrevet 12. desember 2023 Høres ut som helt perfekte forhold for lille spiren 😍🫶 masse lykke til! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. desember 2023 #2808 Del Skrevet 12. desember 2023 Krysser fingrene for at ekstra håp og gode forhold er det som skal til nå 🤞 Ingen fortjener denne julegaven mer enn deg nå ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. desember 2023 Forfatter #2809 Del Skrevet 13. desember 2023 KoopaTroopa skrev (På 11.12.2023 den 22.58): Hei fine deg. Nå har jeg lest gjennom store deler av dagboka di. Det er så hjerteskjærende å lese om alt dere har vært igjennom❤️ det er helt umenneskelig og jeg har dypeste medfølelse. Beundrer hvordan du klarer å holde livet ditt utenom igang med tanke på feks jobb, jeg tror jeg hadde vært langt svakere. Synes og du alltid svarer folk her så varmt og omtenksomt, selv om du selv noen ganger skriver at du ikke viser gode sider i denne dagboka. Jeg er helt uenig i det, du har ikke vist noe annet enn en sårbarhet som er helt naturlig. Vil følge deg nå i dette forsøket og krysser fingrene for at det er deres tur❤️ Å, nei, vet du hva, nå altså 🥺😭 Det var en veldig fin melding å lese. Tusen takk for at du tok deg tid ❤️ både til og lese og til å svare. Hadde vi visst på forhånd hvilken reise det skulle bli, hadde vi aldri begynt. Når man først har begitt seg utpå, så er det utrolig hvor mye man orker å stå i. Håpet om at det neste forsøket blir det siste gjør at man orker en gang til... helt til man ødelegger seg selv, ekteskap og andre relasjoner 😂 Jeg er på et veldig bra sted nå. Veldig balansert mentalt. Derfor kommer vi til å sette strek etter disse to innsettene vi har igjen. I alle fall flere års pause. Så lenge vi trenger eggdonasjon er jo ikke min alder så viktig. Ok det ble langt. Takk igjen ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. desember 2023 Forfatter #2810 Del Skrevet 13. desember 2023 Blåttvann skrev (På 11.12.2023 den 23.05): Håper virkelig at det er deres tur nå og at den sitter helt frem til september!! 😊🤞 Dere har vært igjennom nok nå, dagboken din er dessverre veldig lang. Mye vondt å lese her. 💔 Men denne gangen skal det bli annerledes! 😁 Hvilken FSH-medisin fikk du og hvilken dose? Ja, dessverre altfor lang 🥺❤️ er veldig klar for å lykkes nå 😅 Menopur 75 i 10 dager og så menopur 150 i 4 dager til. Skulle nok ha gått rett på 150 og spart noen dager med stimulering. 5 fine egg på 18-20 mm :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. desember 2023 Forfatter #2811 Del Skrevet 13. desember 2023 Elise93 skrev (På 12.12.2023 den 7.14): Høres ut som helt perfekte forhold for lille spiren 😍🫶 masse lykke til! ❤️ Tusen takk ❤️ ja flere år siden det var så gode forhold 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 13. desember 2023 Forfatter #2812 Del Skrevet 13. desember 2023 Amatariel skrev (20 timer siden): Krysser fingrene for at ekstra håp og gode forhold er det som skal til nå 🤞 Ingen fortjener denne julegaven mer enn deg nå ❤️ Så snilt av deg, tusen takk ❤️ det kan bli en fantastisk juleaften eller det kan bli litt avmålt tenker å teste 23 desember da er jeg 10 dpo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 14. desember 2023 Forfatter #2813 Del Skrevet 14. desember 2023 1 dpo Måtte bare sjekke at ovitrelle funket 😅🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 15. desember 2023 #2814 Del Skrevet 15. desember 2023 Utrolig lenge siden jeg har skrevet her inne, men jeg har lest absolutt alt ❤️ Vet ikke hvorfor jeg ikke har skrevet mer og vist min støtte! For jeg heier og håper på hvert forsøk 🥰 Håper dette blir gangen det går!! 🤞 Ønsker deg en riktig god jul 🎄❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 15. desember 2023 #2815 Del Skrevet 15. desember 2023 Krysser fingrene for tidenes julegave og et innholdsrikt og spennende 2024❤️❤️🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. desember 2023 Forfatter #2816 Del Skrevet 17. desember 2023 Dovendyr1 skrev (På 15.12.2023 den 15.11): Utrolig lenge siden jeg har skrevet her inne, men jeg har lest absolutt alt ❤️ Vet ikke hvorfor jeg ikke har skrevet mer og vist min støtte! For jeg heier og håper på hvert forsøk 🥰 Håper dette blir gangen det går!! 🤞 Ønsker deg en riktig god jul 🎄❤️ Så hyggelig å høre fra deg fine Dovendyr 🥰 tusen takk, det er utrolig fint å lese om håpet! God jul til deg og dine også ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. desember 2023 Forfatter #2817 Del Skrevet 17. desember 2023 kaffemor skrev (På 15.12.2023 den 20.36): Krysser fingrene for tidenes julegave og et innholdsrikt og spennende 2024❤️❤️🤞🏻 Tusen takk kjære Kaffemor ❤️ det er så fint å leve i denne boblen av håp som er i dagene før og etter et innsett 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøysekopp Skrevet 18. desember 2023 #2818 Del Skrevet 18. desember 2023 Lykke til med innsett, krysser fingrene for deg og julespiren 😊 Typisk at dere møter en regnfull og trist Trondheim i dag, etter flere uker med fint vintervær 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 18. desember 2023 #2819 Del Skrevet 18. desember 2023 Masse lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 18. desember 2023 Forfatter #2820 Del Skrevet 18. desember 2023 tøysekopp skrev (4 timer siden): Lykke til med innsett, krysser fingrene for deg og julespiren 😊 Typisk at dere møter en regnfull og trist Trondheim i dag, etter flere uker med fint vintervær 😂 Det går helt fint, veldig greit med litt tining av is siden jeg går på krykker 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå