Neutral90 Skrevet 17. september 2023 Forfatter #2761 Del Skrevet 17. september 2023 (endret) 8 dpo Æsj og æsj. Drakk ikke på 6 timer, likevel var urin skikkelig tynn. Skjer det samme i morgen kommer jeg til å få noia 😂 De er jo negative, men det er noe der. I alle fall IRL. Vanskelig å si, det kan være skygge som aldri blir noe, eller så er det starten på noe. Kjenner jeg er kjemperedd! Edit: greier jo ikke la være å redigere slik at den streken jeg ser kommer frem på bilde også 🫣😂 redigert øverst Endret 17. september 2023 av Neutral90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 17. september 2023 #2762 Del Skrevet 17. september 2023 Det blir spennende i morgen!! 🤞🤞 Jeg tenker nesten det hadde vært rart om du fikk tydelige tester allerede. De små fryste sakene trenger gjerne litt ekstra tid og så skal de feste seg og så skal kroppen sette igang produksjonen av hormonene som gir utslag. Men skjønner jo godt hvorfor du får litt noia, det er så mye som står på spill og man vil selvfølgelig ha svar. Men sett utenfra så er det så altfor tidlig enda. Lett for meg å si da, vet akkurat hvordan det er og jeg var som deg. 😉 Skjønner ikke at folk klarer å la være å teste fra tidlig av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supah Skrevet 18. september 2023 #2763 Del Skrevet 18. september 2023 Tenker på deg i dag. Oppdater når du føler for det. Er her vi ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 18. september 2023 #2764 Del Skrevet 18. september 2023 Krysser fingrene! 🤞❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 18. september 2023 Forfatter #2765 Del Skrevet 18. september 2023 Negativ nå på veldig god urin. Samme type skyggestrek som før, den har ikke blitt sterkere. Skipet har ikke seilt helt, men det er klart, jeg har som oftest fått positiv på 9 dpo før og stresser mye nå.... faen altså. Hvorfor skal det ikke gå for oss? 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-NN Skrevet 18. september 2023 #2766 Del Skrevet 18. september 2023 HCG nivåene kan variere fra graviditet til graviditet, selv hos samme person, så løpet er virkelig ikke kjørt nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 18. september 2023 Forfatter #2767 Del Skrevet 18. september 2023 (endret) Kanskje var jeg litt rask å kansellere dette forsøket? Denne er tatt innen tidsfristen 😰🤞 Nå skal jeg holde meg slik at jeg får tatt en test til I kveld. Edit: ja, så blir jo kvaliteten elendig ved opplasting her da. Kanskje det er mulig å se. Endret 18. september 2023 av Neutral90 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 18. september 2023 #2768 Del Skrevet 18. september 2023 Krysser fingrene ❤️🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 18. september 2023 #2769 Del Skrevet 18. september 2023 9 DPO er veldig tidlig, fine du❤️ Kjenner jeg har trua jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safirblå Skrevet 18. september 2023 #2770 Del Skrevet 18. september 2023 (endret) Neutral90 skrev (49 minutter siden): Kanskje var jeg litt rask å kansellere dette forsøket? Denne er tatt innen tidsfristen 😰🤞 Nå skal jeg holde meg slik at jeg får tatt en test til I kveld. Edit: ja, så blir jo kvaliteten elendig ved opplasting her da. Kanskje det er mulig å se. Hei Neutral! Jeg vil ikke gi noen falske forhåpninger, men de testene må det da være litt varierende kvalitet på? Forrige gang jeg prøvde bli gravid, og brukte de testene der, var jeg fornøyd. Ingen skyggestreker, og viste rett når jeg ble gravid. Denne gangen derimot, var de helt håpløse. Det kom bare svaaake teststreker og noen så svake at jeg knapt fikk dem på bildet slik som denne. Enda jeg var mye lenger på vei enn deg. Trodde det måtte være exu eller kjemisk eller noe galt, men det var det ikke! Vet ikke hva greia var, men mulig et dårlig parti tester? Det jeg skal fram til er at kanskje du skulle kjøpt et par andre type tester? For jeg var veldig gravid selv med «skyggestrek» tester slik som du! Håper så veldig for dere❤️ Endret 18. september 2023 av Safirblå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. september 2023 #2771 Del Skrevet 18. september 2023 Kan skimte noe ja 🤞 9dpo er for tidlig til å konkludere ja, uansett tidligere erfaringer. Så blir spennende å se fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safirblå Skrevet 18. september 2023 #2772 Del Skrevet 18. september 2023 Neutral90 skrev (52 minutter siden): Kanskje var jeg litt rask å kansellere dette forsøket? Denne er tatt innen tidsfristen 😰🤞 Nå skal jeg holde meg slik at jeg får tatt en test til I kveld. Edit: ja, så blir jo kvaliteten elendig ved opplasting her da. Kanskje det er mulig å se. Si fra hvis du vil jeg skal slette, men her er min test 11 dpo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 18. september 2023 #2773 Del Skrevet 18. september 2023 Neutral90 skrev (3 timer siden): Kanskje var jeg litt rask å kansellere dette forsøket? Denne er tatt innen tidsfristen 😰🤞 Nå skal jeg holde meg slik at jeg får tatt en test til I kveld. Edit: ja, så blir jo kvaliteten elendig ved opplasting her da. Kanskje det er mulig å se. Å som jeg håper og følger med🥰 akkurat sånn som dette begynte mine tester helt i begynnelsen også. Jeg vet at du har mye erfaringer med hvordan tester begynner helt i begynnelsen, men den testen der som du la ut er helt lik min i begynnelsen. Er så svakt at man ikke vet at man faktisk ser en strek til man skjønner at det var en svak strek når de blir sterkere. her er mine kvelden kl 12, og den andre dagen etter kl 9 på morgenen. Ser tydelig her også hvor sakte hcg faktisk vokser på testene. For ikke så mye sterkere dagen etter her, men bittelitt. Krysser alt jeg har for deg🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 19. september 2023 Forfatter #2774 Del Skrevet 19. september 2023 Takk alle dere fine som deler egen erfaring og gir oppmuntring ❤️ jeg innså ila kvelden i går at dette neppe gikk veien. Det har blitt bekreftet gjennom dagen med negative tester, selv på god urin. Vi gråt en del i går kveld. Føler det virkelig urettferdig. Ikke at donasjon skulle være en Quick fix, men å bli gravid har ikke vært et av problemene våre... Føler meg helt tom. Hva er vitsen liksom? Brenne av X antall tusen kroner, masse fri fra jobb for kontroller osv. For å ha håp i noen dager? Akkurat nå vet jeg ikke om vi noen sinne vil komme i mål og det er så fryktelig urettferdig. Vi er gode voksne som har mye kjærlighet.. vi er en ressurs i vårt lokalsamfunn. Vi jobber for lønna vår. Jeg har møtt mange foreldre som ikke skulle vært foreldre. Hvorfor får ikke vi lov? 1 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 19. september 2023 #2775 Del Skrevet 19. september 2023 Neutral90 skrev (4 timer siden): Takk alle dere fine som deler egen erfaring og gir oppmuntring ❤️ jeg innså ila kvelden i går at dette neppe gikk veien. Det har blitt bekreftet gjennom dagen med negative tester, selv på god urin. Vi gråt en del i går kveld. Føler det virkelig urettferdig. Ikke at donasjon skulle være en Quick fix, men å bli gravid har ikke vært et av problemene våre... Føler meg helt tom. Hva er vitsen liksom? Brenne av X antall tusen kroner, masse fri fra jobb for kontroller osv. For å ha håp i noen dager? Akkurat nå vet jeg ikke om vi noen sinne vil komme i mål og det er så fryktelig urettferdig. Vi er gode voksne som har mye kjærlighet.. vi er en ressurs i vårt lokalsamfunn. Vi jobber for lønna vår. Jeg har møtt mange foreldre som ikke skulle vært foreldre. Hvorfor får ikke vi lov? Trist lesning. Hvor mange har dere igjen på frys nå? Er alle testene uten en eneste skyggestrek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 20. september 2023 Forfatter #2776 Del Skrevet 20. september 2023 Klink skrev (19 timer siden): Trist lesning. Hvor mange har dere igjen på frys nå? Er alle testene uten en eneste skyggestrek? Den er helt blanda dessverre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20. september 2023 #2777 Del Skrevet 20. september 2023 Neutral90 skrev (1 time siden): Den er helt blanda dessverre Jeg har egentlig ikke ord og vet ikke hva jeg skal skrive. Ønsker deg alt godt. Håper det blir lysere tider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 20. september 2023 #2778 Del Skrevet 20. september 2023 ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 20. september 2023 #2779 Del Skrevet 20. september 2023 Neutral90 skrev (På 19.9.2023 den 17.17): Takk alle dere fine som deler egen erfaring og gir oppmuntring ❤️ jeg innså ila kvelden i går at dette neppe gikk veien. Det har blitt bekreftet gjennom dagen med negative tester, selv på god urin. Vi gråt en del i går kveld. Føler det virkelig urettferdig. Ikke at donasjon skulle være en Quick fix, men å bli gravid har ikke vært et av problemene våre... Føler meg helt tom. Hva er vitsen liksom? Brenne av X antall tusen kroner, masse fri fra jobb for kontroller osv. For å ha håp i noen dager? Akkurat nå vet jeg ikke om vi noen sinne vil komme i mål og det er så fryktelig urettferdig. Vi er gode voksne som har mye kjærlighet.. vi er en ressurs i vårt lokalsamfunn. Vi jobber for lønna vår. Jeg har møtt mange foreldre som ikke skulle vært foreldre. Hvorfor får ikke vi lov? Dypt dypt urettferdig. 💔 For en grusom situasjon å stå i. Håper virkelig at det blir deres tur neste gang. 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 22. september 2023 #2780 Del Skrevet 22. september 2023 Åh, jeg er lei meg på deres vegne.. 😔 føles helt meningsløst. Håper på neste gang❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå