Neutral90 Skrevet 8. september 2023 Forfatter #2741 Del Skrevet 8. september 2023 Sovia skrev (På 7.9.2023 den 11.16): Hvordan gikk kontrollen? ♥️ Jeg trodde det gikk veldig bra og ble egentlig litt snurt når medicus ba meg om å ta en ny kontroll I dag! Slimhinne på 6.8mm men litt udefinert livmor. I dag var den 7.8mm og "kanskje litt mer definert". Det var liksom det at livmor ikke var tydelig tresjiktet de hengte seg opp i, men i dag var visst alt bra og det blir innsett neste torsdag. Det er kanskje det som irriterer meg litt med medicus. Jeg føler at premissene blir endret uten at jeg vet om det. Er det liksom bare OK nå da at livmoren ikke var tydelig tresjiktet? Bare fordi slimhinnen nærmer seg 8mm? Ikke forstår jeg Det gjør også at jeg har litt klump i magen. Må google litt og kanskje be om mer utfyllende svar ang. hvorfor det var ugreit at den ikke var tresjiktet på mandag men greit på fredag...🤔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 14. september 2023 #2742 Del Skrevet 14. september 2023 Håper det gikk greit i dag!🥰 krysser alt jeg har for dere🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 14. september 2023 Forfatter #2743 Del Skrevet 14. september 2023 Jeg Ruger 🥰🥰🥰 og jeg har en veldig fin følelse. Håper veldig! Embryologen fortalte meg at forrige embryo ved innsett i juni ikke hadde ekspandert som det skulle. Han hadde ikke greid å gradere det skikkelig bla. Når en blasto fryses blir den mer kompakt og den skal utvides etter tining. Dette skjedde ikke. Falt nesten av stolen. Synes ikke det var greit å gjennomføre det innsettet. Ved innsett sa de alt så bra ut... embryologen sa det var nok derfor den ikke festet seg nå får vi se...blir noen spennende dager. Starter testing fra 8 dpo har jeg bestemt 😅 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkefrø Skrevet 15. september 2023 #2744 Del Skrevet 15. september 2023 Neutral90 skrev (12 timer siden): Jeg Ruger 🥰🥰🥰 og jeg har en veldig fin følelse. Håper veldig! Embryologen fortalte meg at forrige embryo ved innsett i juni ikke hadde ekspandert som det skulle. Han hadde ikke greid å gradere det skikkelig bla. Når en blasto fryses blir den mer kompakt og den skal utvides etter tining. Dette skjedde ikke. Falt nesten av stolen. Synes ikke det var greit å gjennomføre det innsettet. Ved innsett sa de alt så bra ut... embryologen sa det var nok derfor den ikke festet seg nå får vi se...blir noen spennende dager. Starter testing fra 8 dpo har jeg bestemt 😅 Hurra hurra! Jeg har også en god følelse for deg! Krysser alt jeg har med deg. Heia heia! Gleder meg til du skal teste! Enig i at det var rart og dårlig gjort å ikke informere om at forrige blasto ikke utviklet seg normalt. Kunne fått være opp til deg om du ønsket å gjennomføre eller ikke da. Er jo så klart en påkjenning med nederlag når man håper så veldig. Og spesielt når du får beskjed om at alt så fint ut. Det er egentlig uhørt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. september 2023 #2745 Del Skrevet 15. september 2023 Bah, det var virkelig dårlig behandling sist Men om noe - så er det greit å høre at det sannsynligvis var årsaken til at det ikke festet seg sist... for da betyr det kanskje at det er større sjanse for at det fester seg nå 🤞 Lykke til med ruginga! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. september 2023 Forfatter #2746 Del Skrevet 15. september 2023 Nå har jeg så god følelse det er rett og slett skummelt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. september 2023 Forfatter #2747 Del Skrevet 15. september 2023 Amatariel skrev (11 timer siden): Bah, det var virkelig dårlig behandling sist Men om noe - så er det greit å høre at det sannsynligvis var årsaken til at det ikke festet seg sist... for da betyr det kanskje at det er større sjanse for at det fester seg nå 🤞 Lykke til med ruginga! Helt enig! selv om det er megasurt da. Får lese avtalen godt. Vi betalte jo for minimum 4, så dersom det bare ble tre innsett hadde de da "levert for lite" og er det derfor de satte inn noe så dårlig? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. september 2023 Forfatter #2748 Del Skrevet 15. september 2023 Lykkefrø skrev (11 timer siden): Hurra hurra! Jeg har også en god følelse for deg! Krysser alt jeg har med deg. Heia heia! Gleder meg til du skal teste! Enig i at det var rart og dårlig gjort å ikke informere om at forrige blasto ikke utviklet seg normalt. Kunne fått være opp til deg om du ønsket å gjennomføre eller ikke da. Er jo så klart en påkjenning med nederlag når man håper så veldig. Og spesielt når du får beskjed om at alt så fint ut. Det er egentlig uhørt! Ja jeg er så enig! Må finne mer ut om dette kjenner jeg 🤔 Takk for heiing 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilmimo Skrevet 16. september 2023 #2749 Del Skrevet 16. september 2023 Lykke til❤️ Heiar på deg 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 16. september 2023 #2750 Del Skrevet 16. september 2023 Heier veldig veldig ❤️ Hvilken dag er du 8 dpo? 🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 16. september 2023 Forfatter #2751 Del Skrevet 16. september 2023 kaffemor skrev (45 minutter siden): Heier veldig veldig ❤️ Hvilken dag er du 8 dpo? 🤞🏻 I morgen 🫣🫣 tok en tidligere som jeg selvsagt ser noe på, men det er jo umulig 😅 det skaper selvsagt forhåpninger da 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 16. september 2023 Forfatter #2752 Del Skrevet 16. september 2023 Jeg måtte jo bare. Her er redigert for å få frem. Men ja, kan bli kræsjlanding de neste dagene dette! Uredigert øverst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 16. september 2023 #2753 Del Skrevet 16. september 2023 Neutral90 skrev (På 14.9.2023 den 21.33): Jeg Ruger 🥰🥰🥰 og jeg har en veldig fin følelse. Håper veldig! Embryologen fortalte meg at forrige embryo ved innsett i juni ikke hadde ekspandert som det skulle. Han hadde ikke greid å gradere det skikkelig bla. Når en blasto fryses blir den mer kompakt og den skal utvides etter tining. Dette skjedde ikke. Falt nesten av stolen. Synes ikke det var greit å gjennomføre det innsettet. Ved innsett sa de alt så bra ut... embryologen sa det var nok derfor den ikke festet seg nå får vi se...blir noen spennende dager. Starter testing fra 8 dpo har jeg bestemt 😅 I all verden, at de kan behandle deg sånn? Det hørtes lite profesjonelt ut, synes jeg. Men så spennende å se at du ruger - hurra! Nå er det noen nervepirrende dager i vente. Syns også jeg ser noe på testen du la ut 🤞🏻 Sender deg en klem ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 16. september 2023 #2754 Del Skrevet 16. september 2023 Neutral90 skrev (2 minutter siden): Jeg måtte jo bare. Her er redigert for å få frem. Men ja, kan bli kræsjlanding de neste dagene dette! Uredigert øverst Ser ikke noe på den øverste (er jo så altfor tidlig som du selv sier 😅). MEN! På det redigerte bildet er det en ganske så tydelig strek!!! 😁👏🤞🤞 Blir spennende i morgen! Lykke til! 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 16. september 2023 #2755 Del Skrevet 16. september 2023 Neutral90 skrev (1 time siden): I morgen 🫣🫣 tok en tidligere som jeg selvsagt ser noe på, men det er jo umulig 😅 det skaper selvsagt forhåpninger da 🙈 Herlighet så spennende!! Krysser fingrene 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. september 2023 #2756 Del Skrevet 16. september 2023 Så utrolig spennende det skal bli i dagene fremover nå! Måtte streken vokse seg stor og sterk! 🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. september 2023 Forfatter #2757 Del Skrevet 17. september 2023 SUPERMIRI skrev (12 timer siden): I all verden, at de kan behandle deg sånn? Det hørtes lite profesjonelt ut, synes jeg. Men så spennende å se at du ruger - hurra! Nå er det noen nervepirrende dager i vente. Syns også jeg ser noe på testen du la ut 🤞🏻 Sender deg en klem ❤️ Ja, jeg ble litt paff. Jeg må undersøke mer. Betyr det pr def at den faktisk ikke overlevde opptining? Eller var kvaliteten "bare" forringet? 🙄 takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. september 2023 Forfatter #2758 Del Skrevet 17. september 2023 8 dpo Jeg er nok en del preget av prolutex. Drt er mye mer progesteron enn hva jeg er vant med. La meg 20.30 og sov til kl 08. Jeg tester alltid sterkere på ettermiddag, likevel greide jeg ikke å la vær. Det er helt klart noe der, men om det er en begynnende strek eller bare hakket i papiret der streken skal komme, det kan jeg ikke si sikkert. Det er i alle fall uhyre spennende og jeg gleder meg til i ettermiddag. Jeg har ikke forhåpninger om en strek i dag, det er i morgen jeg vil kjenne på en yrende skuffelse hvis testen er blank. Redigert, så det er både teit og den teller ikke, men alt som kan gi meg håp 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 17. september 2023 #2759 Del Skrevet 17. september 2023 Oi, veldig trist å lese om at de satte inn et embryo som ikke hadde utviklet seg som det burde😟 Da burde de definitivt gitt dere beskjed på forhånd slik at dere fikk ta vurderingen selv! Dere betaler jo stort for en slik prosess og skal jo bli gitt et mest mulig optimalt utfall, ikke minst går det jo på den emosjonelle biten i det hele.. Virker bare ikke greit 😕 Men åh - en altfor nervepirrende periode du er inni nå!😫 Håper virkelig at det kommer en enda tydeligere strek frem i kveld/i morgen, for jeg klarer også helt klart å se noe på den redigerte som du la ut!😭❤️ Masse lykke til med videre testing!🤞🏻😍💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. september 2023 Forfatter #2760 Del Skrevet 17. september 2023 Annabel skrev (8 timer siden): Oi, veldig trist å lese om at de satte inn et embryo som ikke hadde utviklet seg som det burde😟 Da burde de definitivt gitt dere beskjed på forhånd slik at dere fikk ta vurderingen selv! Dere betaler jo stort for en slik prosess og skal jo bli gitt et mest mulig optimalt utfall, ikke minst går det jo på den emosjonelle biten i det hele.. Virker bare ikke greit 😕 Men åh - en altfor nervepirrende periode du er inni nå!😫 Håper virkelig at det kommer en enda tydeligere strek frem i kveld/i morgen, for jeg klarer også helt klart å se noe på den redigerte som du la ut!😭❤️ Masse lykke til med videre testing!🤞🏻😍💕 Ja, absolutt! Synes ikke dette var innafor jeg, altså 🤔 Takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå