Gå til innhold

Drømmen om en familie

Neutral90

Anbefalte innlegg

Klink skrev (På 14.10.2021 den 22.01):

Jeg hadde ultralyd i uke 8 og fikk beskjed om at det ikke pleide å lytte etter hjertelyden så tidlig. Rart med så forskjellige beskjeder. 

Har vært på UL både i uke 6, 7 og 8. Hørt hjertelyd alle gangene 🙄 Så rart det er så forskjell… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Monsteran skrev (6 minutter siden):

Har vært på UL både i uke 6, 7 og 8. Hørt hjertelyd alle gangene 🙄 Så rart det er så forskjell… 

Fikk beskjed om at da måtte han kjøre så mange ultralyd stråler at det kunne skade mer enn det gjorde godt eller noe slikt. (Husker ikke nøyaktig, så ta det med en klype salt) Hadde hørt flere si de hadde hørt hjertelyd så ble skuffa. 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Neutral. Vit at vi er mange som tenker på deg. Vi er klar for å ta i mot deg her i dagboken når du er klar for det ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supah skrev (På 18.10.2021 den 21.10):

Kjære Neutral. Vit at vi er mange som tenker på deg. Vi er klar for å ta i mot deg her i dagboken når du er klar for det ♥️

❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle finne kommentarer ❤ føler meg heldig tross alt, som har et så fint samfunn inne her, som lar meg rase fra meg og gir støtte! Takk!

Setter stor pris på hver og en, selv om jeg ikke orket å skrive noe mer midt opp i alt.

Jordmor som tok ul mente jeg skulle ta hcg slik at jeg fikk en klar indikator at dette ikke går veien. Fikk svar tidligere i uken og svaret var overraskende nok skyhøyt. Hcg på 147.000 hhv 8+0.

Så jeg greier jo ikke å la være å håpe da, selvsagt 🥺🙄 

Ultralyd i morgen, da skal jeg være 9+0 og det bør være enkelt å konkludere! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (4 minutter siden):

Takk for alle finne kommentarer ❤ føler meg heldig tross alt, som har et så fint samfunn inne her, som lar meg rase fra meg og gir støtte! Takk!

Setter stor pris på hver og en, selv om jeg ikke orket å skrive noe mer midt opp i alt.

Jordmor som tok ul mente jeg skulle ta hcg slik at jeg fikk en klar indikator at dette ikke går veien. Fikk svar tidligere i uken og svaret var overraskende nok skyhøyt. Hcg på 147.000 hhv 8+0.

Ultralyd i morgen, da skal jeg være 9+0 og det bør være enkelt å konkludere! 

Men da er det vel håp ❤️ Eller var det veldig lite det som var der på ultralyden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (4 minutter siden):

Men da er det vel håp ❤️ Eller var det veldig lite det som var der på ultralyden? 

Største målingen var ca 12 mm, noe som tilsvarte noen dager for kort. Hun slet fælt med å måle, og de fleste målingene var bare 9 mm. Noe som ville vært altfor kort da det ble målt til 9 mm to dager tidligere også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (27 minutter siden):

Det skjønner jeg godt. Og jeg har håpt hele tiden jeg også! Har bare ikke ville si noe, for vet at det er tungt å gå rundt med det hvis det ikke blir noe. Men fint å høre om siste måling, og da syns jeg vi kan tillate oss og håpe ALT vi kan for at UL i morgen gir en magisk overraskelse 🤞

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 timer siden):

Det skjønner jeg godt. Og jeg har håpt hele tiden jeg også! Har bare ikke ville si noe, for vet at det er tungt å gå rundt med det hvis det ikke blir noe. Men fint å høre om siste måling, og da syns jeg vi kan tillate oss og håpe ALT vi kan for at UL i morgen gir en magisk overraskelse 🤞

Krysser fingre for gode nyheter 🤞🤞

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må bare være en liten treig spire❤️Har lest om de også, så er jo håp her❤️Krysser alt jeg har for deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt på deg hele uken å håpet på at det var en liten sjanse for at dette skal gå bra. Krysser hvertfall fingrene for i morgen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Neutral90 skrev (10 timer siden):

Største målingen var ca 12 mm, noe som tilsvarte noen dager for kort. Hun slet fælt med å måle, og de fleste målingene var bare 9 mm. Noe som ville vært altfor kort da det ble målt til 9 mm to dager tidligere også. 

Jeg beklager hvis det gjør vondt verre at jeg er positiv. 
Likevel: Det er jo så smått nå så er ganske vanskelig å måle nøyaktig. Og du har jo opplevd så mange nedturer at det blir naturlig å trekke raske konklusjoner i negativ retning. 
Lykke til i morgen! Jeg velger å håpe litt for deg 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg masse lykke til på UL i dag! ❤️ Tenker på deg, og krysser alt jeg har for gode nyheter! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow - med den målingen der kan man ikke gjøre annet enn å håpe, for det er jo så fine tall. Håp kan være skummelt og vondt, samtidig som vi alle trenger å kjenne på det i perioder av livene våre for å kunne se fremover❤️ 

Tenker på deg i dag og håper virkelig at du får gode nyheter på UL:klem:Krysser alt som krysses kan for deg og spiren🤞 ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...