Gå til innhold

Jeg er 17 år og gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor gammel er kjæresten din? :) Har dere vært sammen/bodd sammen lenge? 

Noen oppvekkere i forholdet kommer nok. Det blir jo en helt annet hverdag. Jeg var 24 da jeg fikk barn, men jeg fikk likevel "sjokk". Jeg visste jo at jeg ville miste frihet, men hvor tøft det var og hvordan jeg taklet lite søvn visste jeg ikke.. 

 

 

Anonymkode: 0b817...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er kjæresten din? :) Har dere vært sammen/bodd sammen lenge? 

Noen oppvekkere i forholdet kommer nok. Det blir jo en helt annet hverdag. Jeg var 24 da jeg fikk barn, men jeg fikk likevel "sjokk". Jeg visste jo at jeg ville miste frihet, men hvor tøft det var og hvordan jeg taklet lite søvn visste jeg ikke.. 

 

 

Anonymkode: 0b817...7f0

Kjæresten er 22 og vi har vært sammen i 1,5 år😊  ja, blir nok det.

Anonymkode: e9e1a...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er kjæresten din? :) Har dere vært sammen/bodd sammen lenge? 

Noen oppvekkere i forholdet kommer nok. Det blir jo en helt annet hverdag. Jeg var 24 da jeg fikk barn, men jeg fikk likevel "sjokk". Jeg visste jo at jeg ville miste frihet, men hvor tøft det var og hvordan jeg taklet lite søvn visste jeg ikke.. 

 

 

Anonymkode: 0b817...7f0

Men sånn er det for alle, vel? Jeg var 30 da jeg fikk barn, og det er likevel livsendrende. 

Anonymkode: 663c0...cf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å lese bøker er da ikke vits i? Jeg kjenner helt ærlig ingen som har lest bøker om dette. Den informasjonen man trenger, får man hos jm og på barsel. 

Anonymkode: b7462...2eb

Jeg var 32 når jeg fikk mitt første barn og er ikke all informasjon en kan lese seg frem til. Husker jeg leste en del på nettet og meldte meg inn i mamma grupper på nett. En del ting må også bare oppleves og så får en be om råd når en trenger.

Diskusjonsforum som snart mamma ( tror det heter det) har mange ulike grupper, mener også det var gruppe for unge mødre. Kan være verdt å sjekke ut.

Anonymkode: 6d63c...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...