Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

har du bevis til det at det er organisert? hvordan jobber dem systematisk og hvorfor håndterer ikke myndighetene det som skjer på åpen gate?

Anonymkode: 97128...0f8

Du kan se dokumentaren Lykkelandet på nettsidene til NRK, det er også en annen dokumentar der som heter Jenter til salgs.

Anonymkode: 58f5d...b9b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

bare det forteller at det er organisert. Ingen som sitter alene utenfor en butikk har fraktet seg selv på egenhånd.

Hvor er myndighetene?

Det må du nesten spørre myndighetene om. Det er klart at det er organisert det der. De leier jo leiligheter 7-8 stk og bor der før de drar tilbake til hjemlandet med ting og penger som er stjålet. De er her så lenge de får lov av UDI. Også kommer det et lass med nye... 

Anonymkode: b3d2d...f8b

AnonymBruker
Skrevet

Her er en dag i fjor sommer.

Jeg gikk ut av døren og ser flere rumenere som står og «spaner» på folk. 

Dagen etter går jeg ut igjen og der sitter det en tigger-dame med sjal, langt skjørt, foran en jernbøtte som hun har fyrt opp. Sånn sitter hun midt på bakken og hilser.

Dagen etter skjer det samme bare at da har de forflyttet seg litt lenger nedover.

Fjerde dagen skal jeg inn i den ene butikken og gjett hvem som har satt seg til? Jo, enda en slik tiggerdame. Hun hilser også. 

På vei hjem en annen dag så står tre tiggere og diskuterer i mens en tigger ligger oppi en slags pappeske med et pledd over seg. Hvem gjør sånn? Ingen.

Altså de er overalt!! Inne i matbutikken kommer de også. De stiller seg bak meg, limt oppå meg i kassakøen men kjøper ingenting. Tror de pantet 2-3 flasker. 

Altså.. ingenting av det de gjør henger på grep... 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvor er myndighetene? Som lar landet vårt forfalle.

Anonymkode: 65211...b76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle så ønske vi kunne få dem ut av landet! De er en så utrolig slitsom pest og plage. 

Anonymkode: 410ad...570

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nesten hver gang jeg går ut så kommer det en rumener gående. De bærer ofte på en blå IKEA pose som er full av Gud vet hva... også hilser de. Altså jeg kjenner de ikke. Hvorfor gjør de det? Jeg nekter å tro at det er for å være hyggelig. De har en baktanke ved det. 

Det er fordi du har fordommer mot dem. I USA er folk veldig flinke til å gi komplimenter til fremmede. Betyr ikke at alle vil pule deg for det. 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså de er overalt!! Inne i matbutikken kommer de også. De stiller seg bak meg, limt oppå meg i kassakøen men kjøper ingenting.

Alle skjønner hva du antyder, kan du ikke bare skrive at du tror de forsøker å stjele av deg?

Anonymkode: 3991a...4a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å hilse blir helt feil. 

AnonymBruker
Skrevet
På 15.7.2019 den 14.49, AnonymBruker skrev:

De som gir penger til romfolk er med på å finansiere organisert kriminalitet, det er ingen tiggere som har råd til å reise til et annet land for å tigge.

Hele opplegget er organisert og planlagt av bakmenn som tjener grovt på dette, de er også i Norge ulovlig siden noe av kriteriene for å oppholde seg her er at man skal ha penger til å forsørge seg selv og ikke bli en byrde for staten.

Folk som gir penger til romfolk gjør det av egoisme, det er kun for å få den kortvarige følelsen over at de har gjort noe bra for et annet menneske mens sannheten er at de gir penger til organisert kriminelt nettverk.  

jeg har ingen ønske å finansiere organisert kriminalitet. Så flyreiser dem sier dem skal ta, det er ren løgn?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har ingen ønske å finansiere organisert kriminalitet. Så flyreiser dem sier dem skal ta, det er ren løgn?

Selvfølgelig er det løgn, de blir kjørt i biler og minibusser til og fra hjemlandet når de kommer for å tigge.

AnonymBruker
Skrevet
På 16.7.2019 den 16.40, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det løgn, de blir kjørt i biler og minibusser til og fra hjemlandet når de kommer for å tigge.

Vi dumme nordmenn tror ikke på det.

Morsomt når du ser en av disse rumenske tiggerne drar opp en helt ny iphone å ringer. Så blir de plukket opp.

Uff, så dumme vi er. Så en norsk mann gå ut med et teppe til en kvinne som var tigger. Hva gjorde hun med dette etter han gikk? Hivde det i søppla, for et teppe er jo ikke penger.

Anonymkode: 65211...b76

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...