Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier du ja til det? Du må jo ha mye penger da når du klarer å gi bort såpass? Pleier aldri å gi de noe. Hvis de maser går jeg bare men her om dagen kom ei i sånt langt skjørt og limte seg på meg. Hva med å holde litt avstand? Rett etterpå kom en annen dame og hilste og gikk med et sånt psycho smil i mot meg. Der gikk hun og niglodde mens hun bare: hei hei hei. Jeg svarte ikke og begynte å se en annen vei. 

Du må ikke gi de noe. Hvorfor skal man gi de noe i det hele tatt? Det er andre som trenger 200kr mer enn de. De sitter alene når de tigger men har et samlested når de er ferdig for dagen liksom. Har dem klart å komme til Norge klarer de å dra tilbake til hjemlandet sitt! 

Anonymkode: b3d2d...f8b

tydeligvis har du gitt før eller så virker du å være en person som de ser her er en man kan utnytte. Iallfall godt jobbet at du har forstått og ikke gi eller slippe dem innpå deg med sine psykologiske metoder for å lure en individ.

Anonymkode: 97128...0f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke de virker noe snille jeg. Der har vi totalt forskjellig mening altså. Syns de virker helt korka og er kjempe frekke. Og når de legger til seg babystemmer. Hallo i luken. :ler: 

Nei, som sagt det kom brått for meg, og jeg hadde ikke noen baktanke før jeg fikk et større innblikk hvem det egentlig er. Ja, det er der vi er enige, de er kjempe frekke. Men som ny i byen og plutselig se så mye uorden i byen så kunne man ikke vite det på forhånd. Jeg ser ikke dem mer, og er glad for det. Selv om det er mennene som er de mest skumleste, og har skumle planer. Det er organisert, og mennene koordinerer mer enn det noen forstår. De organiserer kvinnene og har gitt dem ferdige regisserte manuskripter dem følger. Det tillater offentligheten dem gjøre. 

Jeg satt tilfeldigvis i en restaurant og da hadde en av de "skumle mennene" opplæring til en nytt medlem i Norge. 

AnonymBruker
Skrevet

Utenfor Skandinavia er det vanlig å hilse på folk du går forbi på gaten. Er nok ikke verre enn det

Anonymkode: 51039...4e8

Skrevet

Var også noe å legge seg opp i 🤨. Hvorfor engang spekulere, kanskje kommer de fra bygd hvor de hilser eller kanskje det er for å bli likt. Hvem i huleste vet. Du får spørre en.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Utenfor Skandinavia er det vanlig å hilse på folk du går forbi på gaten. Er nok ikke verre enn det

Anonymkode: 51039...4e8

Så du har aldri vært utenfor Skandinavia?

Flott, vi trenger folk som er miljøbevisste.

Anonymkode: e0a21...b38

AnonymBruker
Skrevet

De som gir penger til romfolk er med på å finansiere organisert kriminalitet, det er ingen tiggere som har råd til å reise til et annet land for å tigge.

Hele opplegget er organisert og planlagt av bakmenn som tjener grovt på dette, de er også i Norge ulovlig siden noe av kriteriene for å oppholde seg her er at man skal ha penger til å forsørge seg selv og ikke bli en byrde for staten.

Folk som gir penger til romfolk gjør det av egoisme, det er kun for å få den kortvarige følelsen over at de har gjort noe bra for et annet menneske mens sannheten er at de gir penger til organisert kriminelt nettverk.  

Anonymkode: 58f5d...b9b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De som gir penger til romfolk er med på å finansiere organisert kriminalitet, det er ingen tiggere som har råd til å reise til et annet land for å tigge.

Hele opplegget er organisert og planlagt av bakmenn som tjener grovt på dette, de er også i Norge ulovlig siden noe av kriteriene for å oppholde seg her er at man skal ha penger til å forsørge seg selv og ikke bli en byrde for staten.

Folk som gir penger til romfolk gjør det av egoisme, det er kun for å få den kortvarige følelsen over at de har gjort noe bra for et annet menneske mens sannheten er at de gir penger til organisert kriminelt nettverk.  

har du bevis til det at det er organisert? hvordan jobber dem systematisk og hvorfor håndterer ikke myndighetene det som skjer på åpen gate?

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

tydeligvis har du gitt før eller så virker du å være en person som de ser her er en man kan utnytte. Iallfall godt jobbet at du har forstått og ikke gi eller slippe dem innpå deg med sine psykologiske metoder for å lure en individ.

Nei. Det er en annen i tråden som deler ut 100-200lapper til dem. Virker som dette svarer er rettet mer mot han/henne. 

Altså ingen vil vel slippe inn sånne folk men de presser seg på. Det er ekstremt intense og limer seg på en til tider. En ting er at det er innpåslitent men det er ikke lovlig rett og slett. 

AnonymBruker
Skrevet

har du bevis til det at det er organisert? hvordan jobber dem systematisk og hvorfor håndterer ikke myndighetene det som skjer på åpen gate?

Det står i avisen. Mange artikler om de. Organiserte romfolk tar over gatene, organiserte rumenere prøver å lokke eldre folk til å kjøpe ting, de er veldig glade i å utgi seg for å være ting de ikke er. En annen artikkel går sånn: rumenere forsøker å ta seg inn i leilighetene til folk ved å utgi seg for å være fra eg selskap. Osv, osv.. 

Nøyaktig hvordan de gjør dette vet jeg ikke siden jeg ikke har noe dypt kjennskap med eller til de. De er mange og setter seg til ved steder der de vet folk har penger, der folk har dårlig tid og lignende også har jeg fått med meg såpass som at rumenere har en fast vikar som liker å avlede folk. Da kan vedkommende finne på å hyle av (uekte) smerte, late som de faller, hyle ut at det brenner selv når det ikke gjør det, kaste ting samt masse annet... 

Jeg tror myndighetene gjør det så godt de klarer. Ikke jeg som mener at myndighetene ikke gjør noe med det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lov nei. De bryr seg ikke. De har ikke mye respekt for nordmenn i allefall. De gjør alt dette også ler dem av det etterpå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil legge til som jeg skrev at jeg har gitt men de har tatt og tatt. Pass på tingene deres når dere de. Flere i familien min manglet ganske mye penger etter at de kom til Norge. De bare tar penger fra folk altså. :riste: 

AnonymBruker
Skrevet

En annen artikkel går sånn: rumenere gjør fra seg i hagene til folk. De fleste har vel fått med seg det? :klo: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil legge til som jeg skrev at jeg har gitt men de har tatt og tatt. Pass på tingene deres når dere de. Flere i familien min manglet ganske mye penger etter at de kom til Norge. De bare tar penger fra folk altså. :riste: 

Ikke gitt mener jeg (stavekontrollen på tlf løper litt løpsk her). 

AnonymBruker
Skrevet

Det var en stor dokumenter om dette. Fra Bergen.

Anonymkode: bdd01...239

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lov nei. De bryr seg ikke. De har ikke mye respekt for nordmenn i allefall. De gjør alt dette også ler dem av det etterpå. 

betyr det at myndighetene tillater en lovløs samfunn på åpen gate? papirløse mennesker som får fritt fram lage en uorden i gatene, uten noen form for restriksjoner. Det er iallfall veldig plagsomt når de ødelegger dagen for noen. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

betyr det at myndighetene tillater en lovløs samfunn på åpen gate? papirløse mennesker som får fritt fram lage en uorden i gatene, uten noen form for restriksjoner. Det er iallfall veldig plagsomt når de ødelegger dagen for noen. 

Jeg mener de som ikke bryr seg er tiggerne. De eier ikke respekt for folk rett og slett. 

De har ikke lov til det men gjør det allikevel. Hvorfor ikke myndighetene gjør noe mer vet jeg ikke. Kanskje det er vanskelig å få tatt dem... 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener de som ikke bryr seg er tiggerne. De eier ikke respekt for folk rett og slett. 

De har ikke lov til det men gjør det allikevel. Hvorfor ikke myndighetene gjør noe mer vet jeg ikke. Kanskje det er vanskelig å få tatt dem... 

Det er på åpen gate det foregår! Men takk for innspill. 

AnonymBruker
Skrevet

DIsse hilser kun for at de skal få noe, penger.

Oslo er helt ødelagt av disse tiggerne, en skandale at man kan tillate det. Roter i søppla hos borettslag etter flasker, presser seg frem i køen på butikker etter å ha pantet. Lukter dritt av de også, sover i parker rundt i sentrum. Selger bladet folk er folk, prøver å tvinge folk til å kjøpe.

Satan så lei dette pakket, disse må deporteres øyeblikket!! Samme gjelder nordmenn som gir disse penger, frata disse norsk statsborgerskap.

Steng grensene, før det er for sent. Norge er totalt rasert av innvandring og tiggere. Tiggerne hører til et stort nettverk, som også driver med kriminell virksomhet med innbrudd i private boliger, rundt på byggeplasser og firmaer.

Vi nordmenn er så utrolig dumme i hodet, naive og blåøyde. Skal hjelpe andre, men ikke våre egne.

Anonymkode: 65211...b76

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DIsse hilser kun for at de skal få noe, penger.

Oslo er helt ødelagt av disse tiggerne, en skandale at man kan tillate det. Roter i søppla hos borettslag etter flasker, presser seg frem i køen på butikker etter å ha pantet. Lukter dritt av de også, sover i parker rundt i sentrum. Selger bladet folk er folk, prøver å tvinge folk til å kjøpe.

Satan så lei dette pakket, disse må deporteres øyeblikket!! Samme gjelder nordmenn som gir disse penger, frata disse norsk statsborgerskap.

Steng grensene, før det er for sent. Norge er totalt rasert av innvandring og tiggere. Tiggerne hører til et stort nettverk, som også driver med kriminell virksomhet med innbrudd i private boliger, rundt på byggeplasser og firmaer.

Vi nordmenn er så utrolig dumme i hodet, naive og blåøyde. Skal hjelpe andre, men ikke våre egne.

Anonymkode: 65211...b76

De finnes i mindre byer også. Ikke bare i Bergen eller Oslo. 

Jeg tror ingen hjelper de frivillig, hvis ikke man er tjukk i hodet rett og slett. De bare tar seg til rette og røsker med seg penger, gull, mat og alt de finner verdifullt. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De finnes i mindre byer også. Ikke bare i Bergen eller Oslo. 

Jeg tror ingen hjelper de frivillig, hvis ikke man er tjukk i hodet rett og slett. De bare tar seg til rette og røsker med seg penger, gull, mat og alt de finner verdifullt. 

bare det forteller at det er organisert. Ingen som sitter alene utenfor en butikk har fraktet seg selv på egenhånd.

Hvor er myndighetene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...