Gå til innhold

hva irriterer deg som du ikke kan si høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Irriterer meg over selfier! Noe så meningsløst og uinteressant!

Irriterer meg også over folk som behandler dyr som mennesker.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bloggere som lyver følgere sine rett opp i trynet. Alt for mange uærlige og løynaktige "glansbilder".

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som er godt likt fordi de har en ytre fasade der de er smørblide og hyggelige når de har fordeler av det, men som egentlig er falske og manipulerende. Vanskelig å avsløre dem, siden de er flinke til å spille skuespill og lure omgivelsene.

Anonymkode: 29d84...544

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ti10 skrev:

Mener du at vennene dine ikke gidder å henge med deg hvis du ikke betaler for DEM på kino, paintball osv.?

Ja

Anonymkode: 67fbc...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som deler ferdigskrevne tekster på facebook om livsvisdom/sjuke dyr/unger i nød/egne tragedier, som ender med at om man ikke deler eller kopierer dette er man en dårlig venn eller et kynisk menneske. Å trykke «lik å del» har no vel aldri reddet verden...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Sosiale medier og filter. Der kvinner spesielt legger alt ut. I bikini eller selfies. Blodharry. Og de som legger ut parbilder. Kliss klass love spy bilder. 

Menn som finner dame i Thailand. Sorry men alle får seg dame der....er ingen bragd det liksom. 

Uføre som får mer utbetalt pr mnd enn de som er i full jobb.

Generellt skryt i sosiale medier.

Og ikke minst bloggere. Å huff og huff disse bloggerene. De er virus på jorden altså. Noe så selvsentrert og narsisstisk skal man lete lenge etter.

Menn som lyver og dealer med 2 damer samtidig der de faktisk blir såret! Fy dere!!!

 

Anonymkode: 89c7e...9a3

Velg en bedre betalt jobb da, så kanskje du får mere betalt i uføre, om du skulle være så uheldig å bli syk. 

Anonymkode: cc105...0d0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Anonymkode: 67fbc...67e

Da synes jeg du skal prøve å få deg nye venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollegaenes avslappede forhold til kjernetiden på jobben.. Ja, vi har fleksitid, men vi har også kjernetid der vi skal være på jobben mellom 9-15. Likevel kommer selv teamlederen aldri dinglende på jobb før kl 10.. Kjempeirriterende når man samarbeider på prosjekter, og ting går i stå for noen velger å trene om morgenen i stedet for å være tilgjengelig på jobb... Men som ny kan man ikke si sånt.. 

 

Anonymkode: 586d9...5f4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alvorlig syk har jeg møtt på en ny gruppe irriterende mennesker, nemlig sutrepasienter. De får alt opp i hendene, sykepenger, topp medisinsk behandling, mange blir helt friske igjen, vi får reiseutgifter dekket, gratis måltider, tilbud om støttegrupper og et lass med sympati.

Men neeeeida, klage skal man! Sutre sutre, klage klage. Livet er så urettferdig!  Stakkars meg, buhu! Var på ett arrangement i regi av pasirntforeningen, og det var faenmeg nok.

Sånn, det var godt å få det ut :ler:

Anonymkode: c637c...9cb

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt En Sånn En, jeg... Jeg var barnløs til jeg var 36, og irriterte meg over de med barn som nærmest lo av meg når jeg sa jeg var sliten og hadde det travelt. 

Nå er jeg småbarnsmor, og kjenner jeg irriterer meg ihjel når barnløse sitter og oier over hvor sliten de er, for de fikk bare SEKS timer søvn en natt, de! Oioioi, liksom, seks timer søvn har jeg ikke vært heldig nok til å få på snart halvannet år! Og hvor traaavelt de har det, stakkars, for de må på den og den konserten OG de skal ut og spise først.. og han ene har ikke tid til å trene, for han har marsvin.. (!). 

Jeg sliter så intenst med å holde kjeft, men holde kjeft skal jeg, for jeg vet jo akkurat hvor plagsomt det er å få hånlige kommentarer av typen "du vet ikke hva det er å være sliten, du", osv... 

Anonymkode: 586d9...5f4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at Norges politikere er naive å ikke ser farene ved alle disse innvandrerne de slipper inn i landet vårt!

Det irriterer meg at disse bloggerne eller influencerne har så stor makt over unge (ja, eldre også) mennesker. 

Det irriterer meg at disse lesbene fra Farmen skal stikke seg frem overalt på Tv, bare fordi de er lesber og det skal ALLE synes er så søtt og normalt.

Det irriterer meg at alle foreldre tror at andre synes deres barn er senter av universet, og smiler når poden er dønn ufordragelig. 

Det irriterer meg at "barnevogn-mafian" sperrer gangveien der de går 3 og 4 i bredden og nesten ikke gidder å flytte seg når andre kommer gående og syklende. 

Ah!  Dagens utblåsning.  

Anonymkode: f56e0...a94

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er imot innvandring.

Folk som er imot elbiler.

Folk som ikke trur på klimakrisen.

Anonymkode: 97daf...900

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Eivind Trædal og hans usmakelige trassunge oppførsel

- Naive Norge som ikke tør å diskutere reelle årsakene til at offentlige utgifter øker og øker. 

- Føleri og moralisme styrer debatt/politikk i for stor grad

- bloggere - ufordragelig og skamløs bransje 

- kvakksalvere og alternativbransjen 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som er imot innvandring.

Folk som er imot elbiler.

Folk som ikke trur på klimakrisen.

Anonymkode: 97daf...900

Da hadde jeg irritert deg noe j***lig. 😁 

Anonymkode: f56e0...a94

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det irriterer meg at alle foreldre tror at andre synes deres barn er senter av universet, og smiler når poden er dønn ufordragelig. 

 

Ah!  Dagens utblåsning.  

Anonymkode: f56e0...a94

Mine barn er ikke sentrum av universet. Jeg holder de mett, påkledd og sørger for at de oppfører seg noenlunde okei. Men jaggu er de ufordragelige noen ganger. Og jeg har inget behov for prate om de i godt voksenselskap, sitte på hver bidige fotballtrening og dra med på hver kamp.

Anonymkode: 5d13c...969

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Foreldre som ikke orker å oppdra barna sine. Som blir irritert når noen andre irrettesetter eller snakker til de, når de oppfører seg som tullinger. Foreldre som mener at alle andre har et ansvar for deres barn (helst er det barnehage/skole som skal få skikk på de). 

Anonymkode: 3a842...da8

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

At jeg ikke kan klippe av hestehalen til ei jente med nesa høyt og er irriterende av natur. Det irriterer meg at slik opptrden, altså å klippe av hestehalen, vil få konsekvenser. 

Og jeg irriterer meg over at jeg ikke kan rive av balla til mannsjåvinister uten at det får konsekvenser :)

Anonymkode: a4b24...449

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007

Nordmenn som ikke ser at regjeringen har sammen med drittsekken over alle drittsekker USA og bombet sønder og sammen en del land. Irriterer meg også over historieløse mennesker som tror at tempelridderne og korstogene var de snille mot de slemme. Irriterer meg grenseløst at de ikke har historiske kunnskaper og at de fremstår enkle og naive.

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over de som hater religion og mener at religiøse er dumme osv. Er ikke religiøs selv, men jeg mener at det må være rom for at man har forskjellige livssyn. 

Anonymkode: c31a9...34d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...