Gå til innhold

hva irriterer deg som du ikke kan si høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Darkrobin27 skrev:

Jeg kan ikke si høyt hva jeg mener, for da klikker jo folk fult mongo. 

Det jeg hater er når folk vil du skal være ærlige, og når du endelig er ærlig, så tåle dem faen ikke det heller 

Kunsten er å legge det fram på en sånn måte at folk ikke klikker🙂

Anonymkode: 0b054...f42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Kunsten er å legge det fram på en sånn måte at folk ikke klikker🙂

Anonymkode: 0b054...f42

sant, men tåler de ikke at sannheten kommer fram, så skjønner jeg virkelig ikke hva dem vil forvente. Jeg er alltid ærligt, og tåler dem  ikke å høre det jeg sier, så er det dems problem ikke mitt ^^

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Søgni skrev:

Det irriterer meg med folk som henger seg opp i detaljer og kverulerer på småting, som betyr lite i den store sammenhengen. Regelryttere og folk som pirker på småting, til den grad at man setter seg fast i en hengemyr og aldri kommer videre på grunn av tekniske finurligheter. Disse er også ofte kverulanter.  

Grunnen til at jeg ikke kan si dette høyt, er jo at man fort blir beskyldt for å være unøyaktig og ikke bry seg om en del viktige formaliteter, som selvsagt må og skal være på plass. Av samme folka som ikke kan å nyansere mellom å f.eks. følge en lov eller en udiskuterbar rutine, og det å miste fokus på hvor man vil på grunn av små ubetydeligheter., og gjerne bruke rikelig av møtetid på å berike oss alle med småplukket sitt. 

Irriterer nok noen jeg og :P 

Jeg er regelrytter og pirker i småting. Jeg får nok mye mer pepper enn deg for verden består stort sett av folk som er helt selektive i hvilke regler som skal følges og hvilke detaljer som er viktige.

Alle vil ha ting gjort på sin måte. 

Anonymkode: eafe2...c22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Slaskete Maskot skrev:

Men nå er hele la oss si tesla bygget kun på batteri og når man skal utvikle dette til lastebiler, båter så går man fort tom. Det går store mengder med kobolt i en batteribasert bil, noe det ikke gjør i en datamaskin eller laptop, eller noe av det du nevner. 

Skal man bruke store resurser så har man ikke noe valg og må ta fra kongo hvor det er flest kobolt og hvor det da er mest terrorister som holder slaver fanget i gruver for gravearbeid, men holder du fokus på datamaskin og små elektroniske utstyr som ikke krever mye kobolt kan du velge og vrake hvilke land og personer du ønsker å handle fra.

 

Hvor mange mobiltelefoner, datamaskiner osv produseres hver dag? Det er ikke få akkurat. 

Ellers irriterer jeg meg over folk som skal ha nye ting hele tiden, og bytte ut alt av møbler, tv, mobil for ikke å snakke om klær! 

Anonymkode: fa46c...db8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over at folk er så pinglete og sykemelde seg så fort de er litt sblfrete. 

Irriterer meg også over folk som har fått masse oppfølging, ressurser og hjelp av helelsesystemet og NAV men likevel presterer å klage fordi de ikke fikk nøyaktig den hjelpen de ville ha (fikk plass på feil behandlingsanlegg f. Eks). 

Anonymkode: c7eee...a90

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er drittirriterende med barn som kommer i flokk i butikken og skal handle selv.de har gjerne typ 20 kr og skal finne noe 5+ stk vil ha. De blir aldri enige, snakker høyt og løper inn og ut av kassa flere ganger. 

 

Jeg synes det er irriterende med foreldre som lar barna mase i timesvis f eks på stranden (gjentar samme spørsmål eller setning over 50 ganger ) 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mange mobiltelefoner, datamaskiner osv produseres hver dag? Det er ikke få akkurat. 

Ellers irriterer jeg meg over folk som skal ha nye ting hele tiden, og bytte ut alt av møbler, tv, mobil for ikke å snakke om klær! 

Anonymkode: fa46c...db8

1 elbil kan produsere flere 1000 telefoner. Så må man jo tenke også at det går mange millioner telefoner i resirkulering, noe som normalt sett ikke gjør med elbil.

Endret av Mask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at småbarnsmødre som får kritikk skriker opp om mammapolitiet... dersom du lever av å selge deg selv og ditt liv på nett må du også tåle å høre at noen er uenige i de valgene du tar. Og når du stiller spørsmål om du kan reise fra babyen din i to uker på et diskusjonsforum må du tåle å høre andres ærlige svar uten å hyle om mammapoliti...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over folk som har en alt eller ingenting- holdning til miljø, dyrevern etc. Når man prøver så godt man kan å gjøre noe for miljøet finner de «feil», «i fjor dro du jo med bil på skitur», «bananer er ikke kortreist» osv, «dersom du går i skogen tråkker du på masse insekter». Dette kommer alltid fra folk som ikke gjør noenting selv.

Anonymkode: a6186...a02

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, mellomtomater67 skrev:

min hund går med flexi bånd :) 

Koselig for oss som er redd for hunder da, og eller vi som har små barn som ikke ønsker at hunden din skal hoppe på. 

Anonymkode: 3e3fc...780

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Koselig for oss som er redd for hunder da, og eller vi som har små barn som ikke ønsker at hunden din skal hoppe på. 

Anonymkode: 3e3fc...780

Det fins en knapp på flexibåndet slik at man kan stoppe hunden.

Anonymkode: a6186...a02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Koselig for oss som er redd for hunder da, og eller vi som har små barn som ikke ønsker at hunden din skal hoppe på. 

Anonymkode: 3e3fc...780

Å herrregud.....

Anonymkode: f56e0...a94

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre synes det er irriterende når folk behandler dyrene sine som barn, men jeg irriterer meg over de som omtrent ikke bryr seg i det hele tatt eller mener at folk ikke har lov til å bry seg.

"Katten min døde i går". *skuldertrekk* "Det er bare en katt/hund/kanin" osv.

I omtrent alle avisartikler om noen som har mistet dyret sitt, noen har vært voldelig etc så er det alltid "barna synes dette er ganske fælt". Aldri noe om at hele familien synes det er fælt.

Jeg ser på dyr som et familiemedlem, blir glad i dem og blir trist når de dør. Blir litt lei av at det er noe som skal sees ned på av mange. Jeg synes det er rart å ha dye og omtrent ikke bry seg om dem.

Anonymkode: 1f3c7...15a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Andre synes det er irriterende når folk behandler dyrene sine som barn, men jeg irriterer meg over de som omtrent ikke bryr seg i det hele tatt eller mener at folk ikke har lov til å bry seg.

"Katten min døde i går". *skuldertrekk* "Det er bare en katt/hund/kanin" osv.

I omtrent alle avisartikler om noen som har mistet dyret sitt, noen har vært voldelig etc så er det alltid "barna synes dette er ganske fælt". Aldri noe om at hele familien synes det er fælt.

Jeg ser på dyr som et familiemedlem, blir glad i dem og blir trist når de dør. Blir litt lei av at det er noe som skal sees ned på av mange. Jeg synes det er rart å ha dye og omtrent ikke bry seg om dem.

Anonymkode: 1f3c7...15a

*voldelig mot dyret mente jeg.

Anonymkode: 1f3c7...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Koselig for oss som er redd for hunder da, og eller vi som har små barn som ikke ønsker at hunden din skal hoppe på. 

Anonymkode: 3e3fc...780

Noe som irriterer meg er at folk med barn som kommer med slike kommentarer som denne over.Som overdriver og mener at flexibånd, eller enda verre løse hunder er lik angrep på deres barn og skremmende aggressiv oppførsel fra hunden.

De  mener at dyr (spesielt hunder) skal holdes i "tvangstrøyer" for at de hverken skal synes eller høres. Mange har en rar formening om at verden er forbeholdt dem og deres avkom.

Sinnsykt irriterende!! 

Anonymkode: f56e0...a94

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hørt at lykken er å jobbe i skogen? Lykken er å jobbe inne på et kontor eller ha et eller annet lukseriøst kontor? 

Anonymkode: 77378...1c0

Skogen, marka, fjellet, vidda. Den norske lykken er i alle fall liksom å være alene. Og helst alene 'i pakt med naturen'. På et småbruk, en seter, på hytta. 

Fint for en stund, men ikke for alltid.. 

Anonymkode: befbe...40f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.7.2019 den 20.46, AnonymBruker skrev:

Jobber de fra 10-15 og hever full lønn?

Anonymkode: 22d6e...d18

Må være i det offentlige. 🙄

Anonymkode: 22a98...e82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutrete kollegaer! Men hvis jeg sutrer/klager om de bidrar jeg ikke til god stemning selv heller 😝

Anonymkode: 17356...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2019 den 0.16, AnonymBruker skrev:

En manipulerende og falsk kollega som er bestevenninna til sjefen- sammen holder de på å ta knekken på hele bedriften. Folk slutter og sykemelder seg, men de to der holder på.

Anonymkode: 6650f...1ff

Høres ut som min ekskollega og sjef. Jeg sykemeldte meg og sluttet til slutt.

Anonymkode: 5f45b...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg irriterer meg over alt fokuset på at alle kropper skal godtas. 

Folk som legger ut bilde av seg selv i bikini på instagram, eller lettkledde og kommer med sin historie om hvor vanskelig det har vært å akseptere kroppen sin. Skriver om strekkmerkene sine, cellulittene, overvekten osv.. der de skal poengtere at dette er normalt. 
Så har vi de som har flat mage, ser trent ut, er veldig slanke og er det mange vil kalle "perfekt", som også skal skrive sin historie om hvor mye de har følt på kroppspresset. Begge er bare ren skjær fisking etter komplimenter.. 

Anonymkode: 77378...1c0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...