Gå til innhold

hva irriterer deg som du ikke kan si høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det som irriterer deg, men som overhode ikke er sosialt akseptert å si noe om? 
Fyr løs! 

 

Anonymkode: ca752...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal begynne :P

Det som irriterer meg er de som legger ut bilder av blomster med teksten "fordi jeg fortjener det!" 
Altså... 
Blomster? 
Av alle ting her i verden så er det blomster du føler at må dokumenteres på absolutt alle sosiale medier med #fordijegfortjenerdet #livetsgledeerblomster #lykkekankjøpesforpenger 
Dersom du av en eller annen grunn føler at du fortjener noe spesielt, så legg av litt penger å dra på spa, kjøp en hengekøye å kom deg på fjelltur, lag deg en skikkelig tre retters middag å inviter hjem gode venner, eller reis på en ferietur! 
Blomster er det vanlig at man kjøper inn til helgen, og overhode ikke noe som må spres rundt på sosiale medier "fordi du fortjener det". 

phu!! 
....og ellers har jeg det bra :P

Anonymkode: ca752...00c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste barn. De fleste foreldre.

Anonymkode: fc3a1...c33

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal begynne :P

Det som irriterer meg er de som legger ut bilder av blomster med teksten "fordi jeg fortjener det!" 
Altså... 
Blomster? 
Av alle ting her i verden så er det blomster du føler at må dokumenteres på absolutt alle sosiale medier med #fordijegfortjenerdet #livetsgledeerblomster #lykkekankjøpesforpenger 
Dersom du av en eller annen grunn føler at du fortjener noe spesielt, så legg av litt penger å dra på spa, kjøp en hengekøye å kom deg på fjelltur, lag deg en skikkelig tre retters middag å inviter hjem gode venner, eller reis på en ferietur! 
Blomster er det vanlig at man kjøper inn til helgen, og overhode ikke noe som må spres rundt på sosiale medier "fordi du fortjener det". 

phu!! 
....og ellers har jeg det bra :P

Anonymkode: ca752...00c

jeg drar på spa og legger det ikke ut hashtag fordijegfortjenerdet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er allerede en tråd for dette. «Meninger og fordommer du ikke dier høyt» , men la gå. 

Irriterer meg dessverre over unge alenemødre. Det gjentar seg gang på gang, de har ikke særlig med utdannelse/er arb.ledige og fikk ungen pga sløv bruk av prevensjon eller på fylla. 

Jeg irriterer meg over kvinner som er 3-5 på skalaen, men som tror de er 10’ere og må legge ut et bilde av seg selv på Instagram hele tiden. 

Irriterer meg over folk som flytter til hjembygda si så fort de venter barn. Pappa ville være i byen, mamma syntes det virket for skummelt å vokse opp for barna og flyttet tilbake til den dødskjedelige bygda si

Anonymkode: 77378...1c0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er allerede en tråd for dette. «Meninger og fordommer du ikke dier høyt» , men la gå. 

Irriterer meg dessverre over unge alenemødre. Det gjentar seg gang på gang, de har ikke særlig med utdannelse/er arb.ledige og fikk ungen pga sløv bruk av prevensjon eller på fylla. 

Jeg irriterer meg over kvinner som er 3-5 på skalaen, men som tror de er 10’ere og må legge ut et bilde av seg selv på Instagram hele tiden. 

Irriterer meg over folk som flytter til hjembygda si så fort de venter barn. Pappa ville være i byen, mamma syntes det virket for skummelt å vokse opp for barna og flyttet tilbake til den dødskjedelige bygda si

Anonymkode: 77378...1c0

Å fostre barn i Oslo var uaktuelt for meg, så det bar hjematt der det er trygt og godt og man kjenner miiljøet😍

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.....kom på mer! 

Sommer. 
Jeg missliker sommer og fint vær på det sterkeste! 
Er selvsagt ute, smiler og ler, drikker vin på brygga med venner og har det jo for alt i verden greit, men min absolutt favoritt er høst og vinter. LANGE mørke kvelder ELSKER jeg og det gir meg oppriktig livsglede. Der andre går rett inn i vinterdepresjoner så blomstrer jeg og har min beste tid på hele året! 
Når sommeren banker på døren så håper jeg på å bli forkjølet eller småsyk, slik at jeg uten problemer kan forsvare å være inne. 
Tragisk, men sant: 
I fjor ble jeg sykemeldt i 3 uker i Juni fordi jeg rett og slett følte meg helt tom/energiløs og deprimert. Mest sannsynlig på grunn av at sommeren banket på døren. 
Sykmeldingen ble forlenget til 5 uker og i disse 5 ukene var jeg utenfor døren kun på ukentlige handleturer. 
Aldri hatt så fine uker i mitt liv som da jeg kunne senke skuldrene,finne min egen energi og ikke kjenne presset med å skulle ut. 

Anonymkode: ca752...00c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over folk som glorifiserer livet på bygda. "Alle" drømmer om livet på landet, naturen, stillheten og roen. Vet at det er teit å irritere seg over det og det er vel derfor jeg ikke går rundt og sier det høyt.

Jeg synes bare det er så overdrevet hvor idyllisk og flott folk skal fremstille det som, og hvor kjipt det liksom er i byen og så skriver media om det også, og fremstiller livet på landet som så flott.

Jeg irriterer meg også over hvor interessert andre er i alle andre og hva de gjør of ikke gjør. Så sitter de og snakker om andre og at den og den er gift med x og y, det er datteren til x, spekulerer i hva de driver med osv. Dette kunne jeg vel sagt høyt, men folk blir så sure.

Jaja, mye rart man skal irritere seg over.

Anonymkode: 1f3c7...15a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noen av mine venner gidder å henge med meg hvis ikke jeg betaler for noe (f.eks kino, paintball, inngangsbillett til svømmehallen oss.). Tror ikke jeg kan si noe på det fordi da blir det liksom dét.. irriterer meg at man ikke kan snakke om slike ting.

irriterer meg over de som konstant poster masse videoer med folk som tar vare på handikappede dyr og enda mere med de som kommenterer med noe ALA «sånn må vi også få».

irriterer meg over romantisering av downs syndrom. Det er grupper på face som handler om hvor spesielle barn med downs er, og folk kommenterer med hvor søte og gode de er, og at man ikke trenger en kur. Altså.. downs er ikke bare et «rart» utseende. Det er også et kortere liv. Celledegenerasjon. Hjertefeil... Det er ikke bare bare med downs. Har ikke noe imot at noen beholder barn med downs, men føler at veldig mange ikke er klare over utfordringene og de negative sidene.

Anonymkode: 67fbc...67e

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke kan klippe av hestehalen til ei jente med nesa høyt og er irriterende av natur. Det irriterer meg at slik opptrden, altså å klippe av hestehalen, vil få konsekvenser. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mødre som ikke kan være alene med barna sine. Har en bekjent som må ha sine foreldre til å hjelpe seg hver gang mannen er vekk på jobb. (Ok, kanskje litt misunnelig og, har ingen som gjør slikt av min familie) 

Anonymkode: e82b0...511

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som får uføretrygd og like etterpå en høyt og lavt og mirakuløst friske nok til å orke mer enn de friskeste blant arbeidsfolk.

Anonymkode: bdd93...15c

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inni gamperævva irriterende familie-medlem!!  

Hvis jeg for eksempel forsøker å få følge med på ett eller annet som går på TV. Men hun setter seg rett ved siden av meg, bare for å klage over hvor forbanna kjedelig dette TV-programmet viss nok er. "Hvorfor gidder du å følge med på dette tullet?" og så videre. "Forbanna søppel!" og "Dritt-program!" Og så videre, og så videre, og så videre.    

Kjeftesmella hennes går i reprise gjennom hele programmet. I tillegg tramper hun med beina. Har på seg sandaler, løfter en fot flere centimeter opp i luften, og tramper i gulvet. Samme med det andre beinet ett par sekunder senere. PANG! PANG! med kanskje ett par minutters mellomrom, før det igjen kommer PANG! PANG! Når hun ikke sutrer og kommenterer over "søppel" som går på TV, så sukker hun høyt og tramper med beina.         

Gir man opp hele TV-programmet (orker ikke sitte der og høre på den evige klagesangen hennes) så skrur man av hele TV-apparatet, og går sin vei. Selv om man egentlig har veldig lyst til å få med seg alt, så orker i alle fall ikke jeg at hun klager som en liten drittunge jele j#vla tiden! Men så snart jeg har forsvunnet, så begynner hun å sutre over at hun liksom ikke "får lov til å se på TV da" for det gikk jo faktisk ett ganske  interessant program der. Fullstendig hel-omvending der altså. Hadde hun virkelig vært intressert i det som gikk på TV, så kunne hun vel ha holdt den feite kjeften sin lukket. Dermed kunne vi faktisk ha sett hele greia sammen i fred og ro.                           

Skulle ikke trodd at dette faktisk var ett voksent menneske som holder på sånn. Men foreldrene hennes har mulgens gitt mer eller mindre opp, og gidder tydeligvis ikke snakke med henne. Snakker denne kjerringa med annen familie, så forteller hun selvfølgelig HENNES versjon av slike TV-kvelder. Da kan hun hoppe glatt over hvordan hun oppførser seg om en irriterende liten sutrekopp. Samtidig som hun klager over at JEG viss nok var så "vanvittig slem" som ikke orket sitte der med henne mer, og BUHUHUHU fordi jeg skrudde av TV og gikk min vei.    

Hadde hun virkelig vært SÅ forbanna interessert i det aom gikk på TV, så kunne hun selvfølgelig ha skrudd på igjen etter at jeg gikk. Men dette gidder hun ikke. Dette kan jeg egentlig ikke snakke med henne om, for da trekker hun automatisk "offer-kortet" og anklager faktisk MEG for å komme med "løgner" om henne. Heldigvis er mesteparten av øvrig familie på min side. De har jo også hatt sine episoder av forskjellig slag med denne kjerringa...  

Anonymkode: f2a50...38e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor. 

Hun irriterer meg veldig. Hun tror vi egentlig er nære, men hun aner ikke hvor lite hun vet om livet mitt. Hun spør ikke, og jeg forteller ikke. 

Anonymkode: 07a80...586

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke noen av mine venner gidder å henge med meg hvis ikke jeg betaler for noe (f.eks kino, paintball, inngangsbillett til svømmehallen oss.). Tror ikke jeg kan si noe på det fordi da blir det liksom dét.. irriterer meg at man ikke kan snakke om slike ting.

irriterer meg over de som konstant poster masse videoer med folk som tar vare på handikappede dyr og enda mere med de som kommenterer med noe ALA «sånn må vi også få».

irriterer meg over romantisering av downs syndrom. Det er grupper på face som handler om hvor spesielle barn med downs er, og folk kommenterer med hvor søte og gode de er, og at man ikke trenger en kur. Altså.. downs er ikke bare et «rart» utseende. Det er også et kortere liv. Celledegenerasjon. Hjertefeil... Det er ikke bare bare med downs. Har ikke noe imot at noen beholder barn med downs, men føler at veldig mange ikke er klare over utfordringene og de negative sidene.

Anonymkode: 67fbc...67e

Mener du at vennene dine ikke gidder å henge med deg hvis du ikke betaler for DEM på kino, paintball osv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En manipulerende og falsk kollega som er bestevenninna til sjefen- sammen holder de på å ta knekken på hele bedriften. Folk slutter og sykemelder seg, men de to der holder på.

Anonymkode: 6650f...1ff

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosiale medier og filter. Der kvinner spesielt legger alt ut. I bikini eller selfies. Blodharry. Og de som legger ut parbilder. Kliss klass love spy bilder. 

Menn som finner dame i Thailand. Sorry men alle får seg dame der....er ingen bragd det liksom. 

Uføre som får mer utbetalt pr mnd enn de som er i full jobb.

Generellt skryt i sosiale medier.

Og ikke minst bloggere. Å huff og huff disse bloggerene. De er virus på jorden altså. Noe så selvsentrert og narsisstisk skal man lete lenge etter.

Menn som lyver og dealer med 2 damer samtidig der de faktisk blir såret! Fy dere!!!

 

Anonymkode: 89c7e...9a3

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...