Gå til innhold

hva irriterer deg som du ikke kan si høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, HerKommerMummi skrev:

Kan dere som diskuterer hundehold lage deres egen tråd? 

Nei. Dette med flexibånd er nemlig ikke akseptert å si høyt i Oslo. Heller ikke å nekte andre å hilse på hunden din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 hours ago, AnonymBruker said:

Folk som er imot elbiler.

Anonymkode: 97daf...900

Grunnen for at jeg er imot elbiler er fordi batteriet blir laget av kobolt , et produkt som man graver frem i gruver i Kongo av personer som for det meste blir holdt som slavearbeidere fra terrorist grupper som tjener penger på Europeiske og amerikanske markedet. 

Kobolt vil vi en gang gå tom for, men det vil vi ikke med hydrogenbiler som bruker hydrogen som igjen blir produsert her i Norge uten å må henvise oss til terrorist grupper i Afrika for materiale.

Så ja, jeg er i mot elbil.

Endret av Mask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familie, jeg irriterer meg over min egen familie. For man måååååå jo, bare like sin egen familie.... 

Det irriterer meg at man liksom aldri kan si at familien kan (I visse sammenhenger) være helt for jævlige...

Anonymkode: 01e67...e44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Slaskete Maskot skrev:

Kobolt vil vi en gang gå tom for, men det vil vi ikke med hydrogenbiler som bruker hydrogen som igjen blir produsert her i Norge uten å må henvise oss til terrorist grupper i Afrika for materiale.

Hydrogenstasjoner har jo vist seg skikkelig trygge. Og hva om en hydrogenbil begynner å brenne? Får vi endelig en skikkelig Hollywood-eksplosjon da?

Anonymkode: 2f6df...41b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Hydrogenstasjoner har jo vist seg skikkelig trygge. Og hva om en hydrogenbil begynner å brenne? Får vi endelig en skikkelig Hollywood-eksplosjon da?

Anonymkode: 2f6df...41b

Hydrogenproduksjonen forbereder seg hele tiden og blir bedre og bedre, det som ikke blir bedre er kobolt produksjon. Det viser seg at nel eksplosjonen var noe feil som er rettet på og aksjene fløy opp 20% etter de gode nyhetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over mennesker som alltid må si "de er nok ikke så lykkelige som det ser ut"
Kan ikke folk få lov å være lykkelige??? hvis et par ser lykkelig ut, er det ikke bra da? 
Dette kommer bare fra folk som selv ikke var heldige med alt. er det en forsvarsmekanisme? 

Anonymkode: 77378...1c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor smålig, ignorante, bastante og uempatiske mange som svarer i tråder på Kvinneguiden er. Det er sjelden at man ser noen svare med hensikt i å ville hjelpe; her handler det mer om å trø den lite gjennomtenkte meningen sin frem.

Anonymkode: 72afa...71f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammegrupper/mammagrupper/barnegrupper på facebook. Mye hysteri, alt skal være perfekt, og alle kommentarer ender med masse ❤️❤️❤️ Latterlig... blir provosert å sur😬 Det var godt å få det sakt😇

Anonymkode: fde47...efe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Slaskete Maskot skrev:

Grunnen for at jeg er imot elbiler er fordi batteriet blir laget av kobolt , et produkt som man graver frem i gruver i Kongo av personer som for det meste blir holdt som slavearbeidere fra terrorist grupper som tjener penger på Europeiske og amerikanske markedet. 

Kobolt vil vi en gang gå tom for, men det vil vi ikke med hydrogenbiler som bruker hydrogen som igjen blir produsert her i Norge uten å må henvise oss til terrorist grupper i Afrika for materiale.

Så ja, jeg er i mot elbil.

Du er imot datamaskiner, mobiltelefon og alt av høytalere OL lydutstyr også da??? 

 

Anonymkode: fa46c...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du er imot datamaskiner, mobiltelefon og alt av høytalere OL lydutstyr også da??? 

 

Anonymkode: fa46c...db8

Men nå er hele la oss si tesla bygget kun på batteri og når man skal utvikle dette til lastebiler, båter så går man fort tom. Det går store mengder med kobolt i en batteribasert bil, noe det ikke gjør i en datamaskin eller laptop, eller noe av det du nevner. 

Skal man bruke store resurser så har man ikke noe valg og må ta fra kongo hvor det er flest kobolt og hvor det da er mest terrorister som holder slaver fanget i gruver for gravearbeid, men holder du fokus på datamaskin og små elektroniske utstyr som ikke krever mye kobolt kan du velge og vrake hvilke land og personer du ønsker å handle fra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over klima-hyklere. De som roper høyt om at noe må gjøres, men som drar på minst 2 utenlandsferier pr år og som alltid har nye, fine klær, det siste innen mobil, osv. 

Jeg irriterer meg over at mange ikke bryr seg om de økonomiske konsekvensene av ikke-vestlig innvandring.

Anonymkode: 83bd0...b6a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, NBA skrev:

Du mener de som tror på sannheten? Har du aldri sett familier der hunden har tatt fullstendig kontroll? Jeg sier selvfølgelig ikke at dette kommer til å skje deg fordi du lar hunden din lukte på tisseflekker, men det er en del av en totalpakke og det er uønsket adferd at en hund skal snuse på alt når man går tur i bånd. Snusing kan han gjøre når han går fritt.

Kommunisme er også en genial oppfinnelse ved rett bruk. Det betyr likevel ikke at alle er i stand til å bruke det rett. Flexibånd har langt større feilmargin for kjipe situasjoner som går utover andre mennesker og hunder enn hva et tradisjonelt bånd har.

Det finnes flere "veier til Rome". Jeg har min måte å oppdra hunden min på, og du har din. Heldigvis er hundeopplæring/trening kommet lengre enn "alfahanner" og rangstiger. Vet at mange er fastlåst i "den gamle skolen" og umulig å få til å forstå. Derfor ender min deltakelse i denne diskusjonen her. Vi blir ikke enig, og jeg skjønner folk blir lei av å lese våre svar til hverandre. 

Nå skal jeg ut på tur med hunden min i flexibånd.:D Bor ikke i Oslo, og guds lykke for det. Så du slipper å se oss. Selv om du kanskje hadde hatt godt av det. Å se hvordan flexibånd kan fungere helt strålende med den rette brukeren. ;) (orker ikke kommentere den dumme sammenlikningen din)

EOD

Anonymkode: f56e0...a94

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg irriterer meg over klima-hyklere. De som roper høyt om at noe må gjøres, men som drar på minst 2 utenlandsferier pr år og som alltid har nye, fine klær, det siste innen mobil, osv. 

Jeg irriterer meg over at mange ikke bryr seg om de økonomiske konsekvensene av ikke-vestlig innvandring.

Anonymkode: 83bd0...b6a

Enig, og når innvandringen får økonomiske konsekvenser for alle andre? Da begynner de å skrike. Forbanna idioter. Man kan bare ikke snakke om det, det er ikke politisk korrekt og det må bare være slik selv om hele systemet kneler og alle ender i India lignende slum tilstander om en del år, eller gatene blir som i en vanlig dag i Syria. Som i Sverige, mitraljøse salvene er den nye flotte lyden i fin stemning med noen bombe eksplosjoner.

Anonymkode: 0579d...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
15 hours ago, AnonymBruker said:

Du har like stor rett til å gjøre hva som helst.

Men uansett hvor sliten du er så er du ikke i nærheten av å være i nærheten av noen som har en baby. Sånn er det bare. 

Anonymkode: 8a174...e92

Forskjellen her er at du valgte å få barn. Du valgte et liv hvor du blir sliten. Barnløse som er syke for eksempel, valgte jo ikke det. Barnløse som tar seg av sin syke mor og lignende. Det er det jeg synes er irriterende, for de fleste med barn er slitne ja, men det valget tok de. Og dere som sier at graviditeten ikke var planlagt, vel, det er derfor abort finnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Familie, jeg irriterer meg over min egen familie. For man måååååå jo, bare like sin egen familie

.... Anonymkode: 01e67...e44

Nei det må man ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utlendinger som ikke integrerer seg i samfunnet. Feks somaliere... Ille...  Har et kvinnesyn som er tilbake på 1920-tallet.

 

At noen folk spyr ut unger i hytt og pine- for så å ikke kunne ta vare på de. 

 

Foreldre som ikke gir barna sine oppdragelse- skikk og bruk finnes ikke.

 

Folk som kaster snus/sneip på bakken.

 

Folk som sniker i kø.

 

Folk som ikke bruker blinklys.

 

Jenter med påsatte vipper og duck-lips- som legger ut masse selfies.

Se dere i speilet... Ser ikke ut

 

 

Anonymkode: d9bfe...8bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si høyt hva jeg mener, for da klikker jo folk fult mongo. 

Det jeg hater er når folk vil du skal være ærlige, og når du endelig er ærlig, så tåle dem faen ikke det heller 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Darkrobin27 skrev:

Jeg kan ikke si høyt hva jeg mener, for da klikker jo folk fult mongo. 

Det jeg hater er når folk vil du skal være ærlige, og når du endelig er ærlig, så tåle dem faen ikke det heller 

👏👏👏👏😂😂😂😂😂

Anonymkode: d9bfe...8bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...