Gå til innhold

Sånn ble "Blondie"'s dag

Luise

Anbefalte innlegg

:klem: SumoBryter, det får ikke lov å forsure tilværelsen så mye som 1 sekund!!!!!!!!!!! :ler:

Man kan heldigvis undgå sånne folk, å det vill jeg gjøre :hoho:

Nå er dataen min et større problem, den f********* printer laver bråk nå igjen å jeg tror det skylles en ledning som ikke altid sitter fast, så jeg er trøtt av det datasøppel i tiden, spesielt fordi jeg skulle ha skrevet noe utt, men jeg må se å finne feilen så det kommer å fungere igjen :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utmerka dag - sånn set - lite regn å lite tørvær å lite regn igjen = typisk dansk sommervær. :ler:

Så fikk B-B laget ettersyn å hon fikk ny tennrør å kjører bare som en søtt drøm :hoppe::hoppe:

Sånn lite printer trouble kan vere litt irriterenne, men jeg håper å finne feilen - engang. Har prøvet de goa tips som er kommit på "data - tråden" men det virker bare ikke. :-? kanskje printern er "broken down" eller stikket som jeg bruker ????????????? jeg finner vel ut av hva som er galt?!?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:heiajente::heiajente::hoppe::heiajente::hoppe::hoppe: JIPPIiiiiiiiiiiiii I found it - JIPPIiiiiiiiiiiiiiii det var USB stikket som hadde feil å nå skriver pc'en ut JIPPIiiiiiiiiiiiiii :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hei Trille, sikke et flot avatar du har :ler: Du må osse ha en rigtgi god helg, vennen min :klem2: :vinke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:( Kanskje det er siste gangen jeg skriver på KG, jeg hater det nya layout SÅ mye att jeg har ikke lyst på å vere på KG mer :huh:

Ha en bra liv, allesammen, jeg tviler på att dere får se noe till meg på denne nya KG :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Du blir nok vant til det skal du se! :)

Uvant ja, men jeg synes faktisk det går kjappere.

ha en suuuuuuuper dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med "Angel".Du kan jo ikke forlate oss sånn, Blondie. Det skjønner du vel. Vi blir nok vant til denne lay-out'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( :mellow: Okei okei, men jeg blir så irritert når jeg skal lere noet nytt uten å kunne se noen grunn till det, KG virket da fint som dere var!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja!! :D

Vent å se. jeg looover du liker det mer etterhvert! *klem*

Håper det kommer flere smileys snart da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: OKEI Cata å Dark Angel jeg ble ret frustrert over att der var ikke noen avatar, jeg ble sinna over å skulle till å lere å bruke KG på en annen måte - jeg innrømmer det!! å det vil ta mye tid innen jeg blir glad i KG igjen (om jeg blir det) men jeg løper ikke skrikende bort selvom jeg har mye lyst på det like nå. <_<
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej med dig, blondie! Jeg har faktisk vurdert å løpe bort, men ser det litt an et stykke tid. Liker ikke nye KG - men måtte jo innom i boka til min danske venn med en liten hilsen allikevel! Hekseklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Utmerket dag med solskin (like nå osse) å ikke mye kjøren i B-B som skal slaape av etter å ha kjørt sirka 300 kilometer igår. :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Ganske fin dag hvor jeg har vert på market å fannt noen fine tilbut, blannt annet ei kaffemaskin till B-B :) Endret av blondinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa....... vad skall jag säga?blir förfärad av vad du säger,hoppa av från KG?

Nej. Uteslutet!Jag älskar Danmark,och är där emellanåt,som enda Danska här så får du inte hoppa av tycker jag.

Ta med dig några kompisar till Skagen så bjuder jag på öl.

Obs!!! i vänskaplig gest alltså! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Klips: :klappe:

JA kaffemaskin til B-B, som er en 45 kilometers 3 - hjulet dims der kjører så langsom att det kunne vere bra med noe kaffe å holle seg våken på. Man har vann å kaffebønner å filterpose met å stikker maskinen i sigartenneren å håper veien ikke er allt for ujevn å så lager man kaffe. :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...