Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

tommelines bryllupsbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jullan, det var ikke nødvendig med signering :wink: Så bare ta det helt med ro!

:ler: Her gikk det visst litt fort i svingene for meg!

Kan det være et snev av bryllupsnerver? :roll:

Skrevet

Nå har jeg laget bordkortene :rosasmil: Fornøyd med meg selv! Brukte som sagt porselensmaling (på tuber) på steiner, og det ble riktig så bra. Men de boblet litt da jeg stekte dem (eller tørke da..). Og det var nå jeg skulle hatt et digitalkamera... :sur:

Min kjære er på ferie, så håper han blir fornøyd når han ser dem. Han var ganske så kresen på hvordan de skulle være, det skulle i alle fall ikke være "sånn papp som er brettet". Og ikke var han helt fornøyd med de de hadde i bryllupet vi var i, der hadde de hvite små esker med hjerte"vindu" på toppen, og hjertesjokolade inni. Navnet vårt sto på toppen. Jeg syns det var topp med sjokolade, men han syns det var kjedelig... jaja, sær fyr jeg skal gifte meg med... :ler:

Ellers var forresten det bryllupet veldig flott! Bruden var vakker, og brudgommen kjekk. Og jeg tror alt gikk etter planen (var i alle fall ikke noe som jeg la merke til). De hadde virkelig sangglade familier begge to, som underholt både i kirken og festen etterpå. Tror ikke jeg kan håpe på det samme (syns jeg hører min bror synge solo i kirken :hoho: ).

Men det var jo ting vi ikke vil gjøre/gjøre annerledes også. F.eks var det en liten presentasjon av alle under middagen (opp og smil :) ). Syns det ble litt voldsomt, spesielt siden alle gjestene var beskrevet med en setning i sangheftet. Noe vi heller ikke vil gjøre... syns det ble veldig tydelig forsekjell på hvem som er besteveninner og hvem de ikke kjente så godt... (uten at jeg følte meg veldig støtt akkurat, men vil heller bare skrive "onkel og tante av bruden" el.).

En ting de hadde gjort som var artig, var at de hadde laget mange (12?) A1-plakater med bilder av oppveksten til brudeparet, som de hadde hengt rundt i lokalet (altså utenfor festsalen). Men kommentarer til, og nesten alle i bryllupet var med på ett eller flere av bildene. Morsomt å gå og se på mens vi drakk champis og ventet på brudeparet. God ide til andre brudepar! :-D

Nei, nå skal jeg slange meg på sofaen... i morgen er det utflukt med en veninne + kjentfolk av henne til Tønsberg :hoppe: Skal se revy med Rune Andersen, leder meg masse!!!!

God helg til alle dere som er så søte og snille og titter innom dagboken min :klem:

Skrevet

:ler: uff, ja det er bra at ikke din kjære får se våre bordkort....som er papp som er brettet :oops: ...ja ja :wink: Blir spennende å høre hva han synes om steinene :hoppe:Det er utrolig egentlig hva disse mannfolkene våre er opptatt av eller kan henge seg opp i, min for eksempel har nesten vært sykelig opptatt av kirkeprogrammet :ler: Mens vi er kanskje sykelig opptatt av ALT :hoho:

Du - hva er myrt? :-?

:hjerter2: 29 dager igjen :hjerter2:

Gooood helg til deg søte tommeline :klem: Håper du koser deg med venninnene dine og på revy :P

Skrevet

Du - hva er myrt? :-?

Dette er myrt.

Floristen skal tvinne dette rundt et kronestativ, slik at det blir en myrtekrone. Har ikke funnet noe bilde av en slik på nettet...

:hoho: De må jo få ha sine bryllupsnykker, brudgommene også... :hoho: Ikke bare oss... :oops:

Skrevet

:vinke:

Så flink du har vært med bordkort, ble sikker kjempebra!!! Dumt du ikke har digitalkamera. :sur: Jeg vil se... :ler:

Bra brudgommen bryr seg litt om hvordan det blir da! :)

Ha en fortsatt fin kveld!!!

:klem:

Skrevet

Ja, jeg er fornøyd med en brudgom som bryr seg!

I går fikk vi plassert gjestene til overnatting. Nesten verre puslespill enn bordplasseringen, men vi kom i mål :)

Skrevet

Så har jeg fått snakket med floristen. Er litt vanskelig siden jeg ikke får kommet innom butikken før to dager før bryllupet. Men tror det skal gå bra likevel. Skal ha noen prestekragelignende blomster, og noe lilla-rosa lyng som passer til bunaden min. Ga henne ellers frie tøyler. Hun har fått bilde av bunaden min, så det går nok bra! :-D Og så blir det ekstra spennende når jeg skal hente buketten :wink: .

Skrevet

:hoppe: Tror den buketten blir kjempestilig jeg! :hoppe:

Så gøy!!!! :D

Ha en flott kveld, vennen!

Stooor :klem:

Skrevet

Nei, det er ikke lenge igjen, BBride! :hoppe: Gleder meg, og er litt småstresset... :roll:

Lille My: håper og på en fin bukett. Spent! :hoppe:

Må bare fortelle om en mail min kjære fikk på jobben. Det var avdelignslederen hans som hadde sendt ut fellesmail på jobben om å være med å spleise på bryllupsgave til tommeline og tommelinemannen. Men hadde han husket å fjerne tommelinemannen fra maillisten? Nei... :hoho::hoho:

Skrevet

:hoho:

så artig!

Her går det framover med planlegging,ser jeg. Ikke lenge igjen nå!!!!!

Skrevet

Må bare fortelle om en mail min kjære fikk på jobben. Det var avdelignslederen hans som hadde sendt ut fellesmail på jobben om å være med å spleise på bryllupsgave til tommeline og tommelinemannen. Men hadde han husket å fjerne tommelinemannen fra maillisten? Nei... :hoho::hoho:

:hoho::hoho::hoho:

Hyggelig å lese at du er i rute og at alt går bra. Det skal bli sååå gøy å følge deg de neste 3 ukene (3,5 for å være korrekt) :hoppe:

:klem:

Skrevet

I dag har vi endelig bestillt fotograf (ja, lovlig seint, men det gikk jo bra... har vært litt fram og tilbake om vi kunne ha egen fotograf (noen av gjestene)). Blir nok bra ja. Blir fotografering før vielsen. Syns det er greit, ettersom min kjære har sett bunaden før er ikke det noen stor greie. Og vi skal kjøre hest og kjerre fra kirken, så det hadde blitt så lang ventetid mellom vielse og middag hvis vi skulle ha tatt bilder da.

Skal på hytten i helgen, på sørlandet :hoppe: Så herlig! Gleder meg til bading og soling. Og så blir det nok bryllupsprat med mamma (og litt pappa, men han er jammen mer avslappet til det hele.. :ler: ).

Var fært med bomber i London i dag. Vi har et vennepar som bor i London, men det var heldigvis bra med dem. Eneste var at han hadde problemer med å komme seg hjem fra jobb. Men i den store sammenhengen er jo det et lite problem... Gleder meg til å se dem igjen om 3 (!) uker!

Burde jo ikke sitte inne på en dag som denne... :ekstra kul: , men har nesten smeltet bort på jobben i dag.... :ler:

Skrevet

Tuuuuusen takk for hilsener, Tommeline! :klem: Så koselig at du hopper innom boka mi! :D

Så deilig med hyttetur!!! Det blir nok heeeerlig! :tommelsmil:

Vi skal til Sandefjord i helga, det blir nok deilig det også! Er jo meldt så fint vær!! :briller:

Og så bra at fotografen er på plass! Skjønner godt dere tar det før vielsen. Men du, selv om mannen har sett deg i bunaden din før, har han aldri sett deg så vakker som du kommer til å være den dagen!!! :rosasmil:

Ganske så skummelt med bombene ja, det er godt det gikk bra med vennene deres! Det blir så nært når det er London... :roll:

Du får ha en flott helg på sørlandet!!!

Stooooor :klem:

Annonse
Skrevet

Så utrolig vittig! :ler:

Jaja, sånn kan det gå i en hektisk (?) hverdag...

Ha en deilig helg på det strålende sørland - nå er sommer´n her for alvor!!! :-)

Skrevet

Så var forumet åpnet igjen, og jeg er atter tilbake i min lille bryllupsdagbok :D

Ser jeg må legge til avtaren min på nytt.

Vel vel, jeg er på jobb så jeg må vel heller jobbe enn å være her, men det kommer nok mer ^_^

Skrevet
Så var forumet åpnet igjen, og jeg er atter tilbake i min lille bryllupsdagbok  :D

Ser jeg må legge til avtaren min  på nytt.

Vel vel, jeg er på jobb så jeg må vel heller jobbe enn å være her, men det kommer nok mer  ^_^

Ja, her er vi sterkt tilbake :lol:

ååååå, nå er det ikke lenge igjen gitt!! Kribler det i din mage? Det gør det i min :wub:

Ha en strålende dag du :)

Skrevet (endret)

Hei snuppen!

Ja, godt å ha forumet tilbake om ikke annet, selv om jeg ikke vet helt hva jeg synes om det... :unsure:

Meeen - nå tikker klokka mot bryllup for Tommeline & Tommeline-mannen! :wub:

Weee!

Endret av TeddyToria
Skrevet
Hei snuppen!

Meeen - nå tikker klokka mot bryllup for Tommeline & Tommeline-mannen! :wub:

Weee!

Ja, det kan du gjerne si, Teddy! Heeeeelp!!!!!! :blink: :o :huh:

Nå skal vi skrive brev til våre kjære gjester, med litt mer informasjon om overnatting, vegbeskrivelse etc. Alle skal jo ut å reise for å være med på bryllupet vårt, så tror det blir satt pris på!

Og vi har bestillt ringer i dag. Hurra :D

Får dem i begynnelsen av neste uke!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...