Gå til innhold

tommelines bryllupsbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra du likte buketten, Brud2005 :rosasmil: .

Har fått pengegave av min bestemor, og for de kjøpte vi noe så kjedelig som gressklipper. :-? Men det trengte vi, så hvorfor ikke? Vi har stor hage, så vi trengte noe skikkelig.

Og fra før av har vi fått rhododendron i bryllupspresang fra noen venner, så hagen vår blir jammen fin av at vi gifter oss :ler: .

Gjest Brud2005
Skrevet
Så bra du likte buketten, Brud2005  :rosasmil: .

Har fått pengegave av min bestemor, og for de kjøpte vi noe så kjedelig som gressklipper.  :-?  Men det trengte vi, så hvorfor ikke? Vi har stor hage, så vi trengte noe skikkelig.  

Og fra før av har vi fått rhododendron i bryllupspresang fra noen venner, så hagen vår blir jammen fin av at vi gifter oss  :ler: .

Har litt sans for slike gaver utenom det vanlige, jeg. Dere kommer jo alltid til å huske de gavene!

Synes det er flott når folk tenker litt gjennom hva mottakeren egentlig vil sette pris på å få. :)

Skrevet

Veldig fornøyd med gavene så langt ja :rosasmil: . Vi kjøpte oss hus med stor hage i høst, så hageting er bra presang, og noe vi egentlig ikke hadde tenkt på å ønske oss.

Funderer over kakebordet vårt. Ettersom alle gjestene kommer tilreisende er det ikke bare bare å be folk ta med kaker. Er jo midt på sommeren og forhåpentligvis ganske varmt. *tenke tenke*

Skrevet

En rhododendron er jo veldig originalt, ikke minst noe dere vil ha glede av i lang lang tid! :wink: Og gressklipper må man ha...det må forresten vi også...kjedelig eller ei... :ler:

Jeg har også litt sansen for de gavene som ikke er så "standard", selv om også de gavene er fine og ofte nyttige!

Ha en fin lørdagskveld,

:klem:

Skrevet

Og i dag skal gressklipperen brukes. Ser ut som det ikke har tenkt å regne i hele dag :kul:

Har vært framme på listen min på første siden og krysset ut litt som er gjort. Veldig bra å se at det blir mindre og mindre rødt... :-D

Skrevet

Ja, jammen ser det ikke ut til at solen titter frem gjennom et sprukkent skylag i hovedstaden! :wink: Kan jo håpe det ikke vil regne, for nå har det vært grått, vått og trist lenge nok! :roll:

Dere får klippe ivei, og ha en fin søndag!

Kjempekjekt å se at "to do"-listen blir mindre!

Skrevet

:vinke: tommeline

Har fått brukt gressklipperen din idag?

Kjempeknall når du kan krysse ut ting på lista, og se at det blir mindre og mindre som gjenstår :ler:

Ha en fin kveld videre :hoppe:

eller kanskje det bør være god natt snart...? :sjenert:

Skrevet

:vinke:

For en søøøøt brudebukett! :rosasmil: Kommer til å passe perfekt til bunaden din! :tommelsmil:

Helt enig med de andre her, at det er utrolig artig med litt "annerledes" gaver! :D

Hatt en fin dag i hagen i dag??

Natta- :klem:

Skrevet

Takk for hilsner, Fant, Teddy Toria og Lille My! :vinke:

Jada, det ble gressklipping! Ble så bra så :rosasmil: Selv om det ikke akkurat er det morsomste jeg gjør...

Skrevet

Men nå er vel gressklippingen vel overstått!? :ler:

Veldig søt den buketten du hadde lagt ut bilde av forresten, gikk meg litt hus forbi den... Men jeg er enig med du i at den vil være finere med litt mer grønt i! :wink:

Skrevet

Hurra - i går fikk jeg beskjed om at veninne av meg som hadde meldt avbud likevel kan komme i bryllupet :hoppe:

Litt vakum i planleggingen nå, føler jeg burde gjort ting og tang, men vet ikke helt hva... :roll:

Skrevet

En til bukett med prestekrager. Denne likte jeg veldig godt! :rosasmil:

Skrevet

så søte!!!! :P

Gjest gjesta
Skrevet

Kjempesøte! ;)

Så gøy at venninna di kommer likevel!

Når du gifter deg? :P

Skrevet
Kjempesøte!  ;)

Så gøy at venninna di kommer likevel!

Når du gifter deg?  :P

Hei på deg Dark Angel :vinke:

Gifter meg 30.juli i år :hjerter: Nærmer seg fort nå...

Skrevet

DEN var flott! Frisk og sommerlig, og sikkert kjempefin til bunaden din! :-)

Skrevet

Så bra med positivie synspunkter om buketten :-D Greit å vite at jeg ikke er den eneste som syns den var fin...

Skrevet

DEN var flott! Frisk og sommerlig, og sikkert kjempefin til bunaden din! :-)

:Nikke: :Nikke: :Nikke:

Også så fint at venninna di kunne komme!! :hoppe:

God natt!

:klem:

Skrevet

Ja, det er veldig kjekt med alle som kan komme i bryllupet!!

Nå har forresten en annen veninne av meg forlovet seg :hoppe: Det er så koselig! Og så vil det jo si at bryllupsprat ikke går over med en gang, selv om jeg gifter meg :sjarmor:

Er forresten skikkelig bryllupsrush for tiden. Har vært i et bryllup i år, skal i et om en uke, så er det oss. Og så er det en veninne som gifter seg i høst, men vet ikke om vi blir invitert dit.

Og neste år gifter forloveren min seg, og året etter hun siste veninnen min.

:bryllup: :bryllup: :bryllup: :bryllup: :bryllup: :bryllup:

Skrevet

så kjekt at hu kunne komma :P

masse bryllup for deg i framtio då :bryllup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...