Gå til innhold

hvordan har alle innvandrere råd til å bo i Oslo med masse barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gremmes og blir kvalm. Jeg er ikke vestlig innvandrer og faren min har bokstaveligtalt jobbet 12 timer om dagen.   Hjemme hos oss har alle oss ungdom deltidsjobb.

Hvor kan jeg få penger fra nav???

Anonymkode: 706d4...5b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 20.6.2019 den 20.34):

 

-Eier ikke bil, ihvertfall sjeldent.

DERFOR har de "råd" til å ha flere barn.

Hilsen en som er av innvandrerbakgrunn og har vokst opp blant flere innvandrere i Oslo.

Anonymkode: 22e15...9cb

Dette du sier her tror du ikke på sjøl engang.. Ser en hel haug jeg. Nye blanke dyre Mercedes som vaskes bortimot to ganger daglig. Og bak rattet sitter en overkjekkas av en innvandrer som gir blanke i blinklys og kjører 50% over fartsgrensen. Som sagt, dette ser jeg ustanselig i Oslo.

Anonymkode: bb257...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette du sier her tror du ikke på sjøl engang.. Ser en hel haug jeg. Nye blanke dyre Mercedes som vaskes bortimot to ganger daglig. Og bak rattet sitter en overkjekkas av en innvandrer som gir blanke i blinklys og kjører 50% over fartsgrensen. Som sagt, dette ser jeg ustanselig i Oslo.

Anonymkode: bb257...a4b

Voksne barn bor hjemme. Noen til de gifter seg.  Hos oss har vi 5 inntekter. Jeg ser innvandrere overalt i ulike jobber. Det blir masse penger til overs.

Hilsen ung innvandrer som kjører Tesla

Anonymkode: 706d4...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye fordommer. Vi snakker prioriteringer. Innvandrere er målbevisste og ønsker å skape seg et liv der de er uavhengige og kan leve sitt liv. Derfor sparer de, investerer og har  et fornuftig forbruk. Vi burde lære oss å litt av dette. 

Anonymkode: 77704...fc0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...