Hildegard Skrevet 18. november 2005 Forfatter #301 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Nå har toastmasterproblemet kanskje løst seg! Opprinnelig hadde vi ordnet det, men denne ønsket heller å være gjest istedet. Har ringt en del stykker, noen kunne ikke, men en kan kanskje! Jeg skal ringe tilbake på tirsdag. Han tar 4500 for det, det er ikke så halvgale det.... Og det er litt viktig at det er en fra samme sted som meg som gjør jobben, siden sørfylket likevel blir nesten overrepresentert. Viktig for meg. Har ikke fått gjort så mye bryllupsting den siste uken. Men vi skal nå kjøpe stæsj til initasjonene ganske snart. Endret 22. november 2005 av Hildegard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 18. november 2005 #302 Del Skrevet 18. november 2005 Så leit at Bosse vandret heden! Han fikk det iallfall fint på sine siste levedager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 18. november 2005 Forfatter #303 Del Skrevet 18. november 2005 Ja, det var sørgelig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 20. november 2005 #304 Del Skrevet 20. november 2005 Håper toastmaster-utfordringen løser seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 22. november 2005 Forfatter #305 Del Skrevet 22. november 2005 Urk, vanskelig åfinne toastmaster! Han som kanskje kunne, kunne ikke likevel. Fikk flere navn jeg kan ringe, men lurer på om jeg skal vente til etter jul. Eller så får jeg bare bite i det sure gresset og akseptere en "søring" som toastmaster. Har et visst markeringsbehov bare. KARMØY GO GO GO!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 22. november 2005 Forfatter #306 Del Skrevet 22. november 2005 Litt irriterende når man har funnet en toastmaster som kanskje kan ta jobben, og den som sa at h*n skulle være med å betale vedkommende plutselig går tilbake på det.. Hva har vi lært i dag? Å ikke stole på fagre løfter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 23. november 2005 #307 Del Skrevet 23. november 2005 Hmmmmm.... Sånt er ikke noe morsomt i det heøe tatt!!! Fare for flere betalere som kan trekke seg eller??? Hvorfor ble jeg plutselig veldig glad for at vi betaler alt selv... ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 23. november 2005 Forfatter #308 Del Skrevet 23. november 2005 Ja, det kan ha sine fordeler å betale alt selv... Vi diskuterte det i går, om vi skulle drite i hele bryllupet og bare gifte oss helt alene. Uten familie, venner og alle vi er glad i. Det hadde blitt stusselig det..... Bør nok ta en lang prat med de respektive om det ligger flere økonomiske stunt på lur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 24. november 2005 #309 Del Skrevet 24. november 2005 Hei på deg! Håper det fiser seg med toastmaster snart, det er jo en viktig brikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 24. november 2005 #310 Del Skrevet 24. november 2005 Hjelp!!!! Oppdaget at jeg hadde skrevet FISER i stedet for FIKSER. Det var absolutt ikke meningen å svine til bryllupsdagboka di!!! Sorry!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 24. november 2005 Forfatter #311 Del Skrevet 24. november 2005 Joda, det ordner seg nok. Men først må jeg studere nøye hva en toastmaster faktisk gjør, for det aner jeg virkelig ikke. Av og til er det kul umulig få noe fornuftig ut av KG-folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 24. november 2005 #312 Del Skrevet 24. november 2005 Øh, synes du det er kul umulig??? Det kan vel ikke ha noe med mitt utfyllende svar å gjøre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 26. november 2005 Forfatter #313 Del Skrevet 26. november 2005 Var innom og tafset på Kjolen i går, det var litt spennende. Prøvde den ikke siden jeg kom rett fra jobb og hadde sittet i en ganske ram stank i halvannen time. Nesten en helligbrøde å prøve så flotte kjoler når man er svett og sliten... Fant også ut hva den kostet. Tenkte å prøve den en gang, og se hvordan den sitter. Hvis den er fin, skal jeg høre med sydamen om hun kan sy en modifisert utgave av den. Men hvis det koster omtrent det samme å sy den som å kjøpe, så er det jo liten vits i det. Da bruker jeg den jeg allerede har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 27. november 2005 #314 Del Skrevet 27. november 2005 Oj, har du funnet en kjole nr. 2? Det har jeg ikke fått med meg. Dette var Stor Spenning på en søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 27. november 2005 Forfatter #315 Del Skrevet 27. november 2005 Nå er et nytt forsøk på å finne Toastmasteren igang. Han skulle sjekke i boken sin, og jeg skal ringe opp igjen i morgen. En snek kjoleplan: Høre med sydamen om hun kan sy en modifisert kopi av Demetrios, kunne tenke meg den i ivory heller enn champagne. Og litt annerledes snitt på den. Ooooog si til min Trolovede at jeg har lagt Kjolen bak meg og slått meg til ro med den jeg allerede har. Han har jo sett den kjolen jeg har flere ganger, kunne vært litt artig å komme inn i kirken med noe annet enn han forventer seg. Så nå håper jeg toastmasteren kan den datoen. Kjenner han fra før og tror det kan bli kjempebra. *håpe håpe håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 28. november 2005 Forfatter #316 Del Skrevet 28. november 2005 Joda, nå har det fiset seg til med toastmaster! 99,99% sikker, han måtte bare forsikre seg om at han ikke hadde noen ferieplaner den helgen. Og ny kjole er igang!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. november 2005 #317 Del Skrevet 28. november 2005 Hurraaaaa! Du kjooool-bruuuuud, du! Og jeg skal OGSÅ få sydd meg kjole til bryllupet ditt....den skal være eggeskallfarget,og ha et lite slep, og så skal det være noe perler og drit på den, og på hodet vurderer jeg å ha en hatt med noe tyll på,og så vil jeg gjerne ha en liten bukett..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 29. november 2005 Forfatter #318 Del Skrevet 29. november 2005 Ja, da må jeg si til pappa at du må forlate lokalet! For husk, man skal ikke overstråle Bruuuuuuuden :-D !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. november 2005 #319 Del Skrevet 29. november 2005 Ja, da må jeg si til pappa at du må forlate lokalet! For husk, man skal ikke overstråle Bruuuuuuuden :-D !!!!! ← Fyttigrisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 29. november 2005 Forfatter #320 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg er Streng og Beinhard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg