Gå til innhold

Ting som dere glemte til deres bryllup


majan

Anbefalte innlegg

Vil gjerne ha denne flotte tråden på Mine innlegg, derfor dette meningsløse innlegget.. :sjenert:

Hva mente du med det at du vil ha den på "Mine innlegg"? Jeg er ganske ny, så jeg må suge til meg kunnskap....

Endret av Blid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mente du med det at du vil ha den på "Mine innlegg"? Jeg er ganske ny, så jeg må suge til meg kunnskap....

Hvis du ser ganske høyt opp på siden, er det en boks der det står "Regler, Blogger..." etc. Der finner du knappen Mine innlegg. Klikker du her, får du opp en liste med alle tråder du har skrevet noe i tidligere. Lett å finne tilbake til tråder man er aktiv i på denne måten da ser du.. :)

Håper det var oppklarende!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser ganske høyt opp på siden, er det en boks der det står "Regler, Blogger..." etc. Der finner du knappen Mine innlegg. Klikker du her, får du opp en liste med alle tråder du har skrevet noe i tidligere. Lett å finne tilbake til tråder man er aktiv i på denne måten da ser du.. :)

Håper det var oppklarende!! :-D

Tusen takk:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi hadde bryllupet på et samfunnshus og måtte selv stille opp med kjøkkenpersonell og servitører. Alt gikk helt utmerket, men hvis vi skulle gjort noe annerledes måtte det være at vi glemte å ha en "hovmester". En person som kan være et mellomledd mellom det som skjer på selve festen og holde kontakten med de på kjøkkenet.

Ellers glemte vi bare småting som f.eks. å sette fram potetgull og snacks som vi hadde kjøpt inn, men det var heldigvis ingen som savnet det for vi hadde mye mat, drikke og kaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte å instruere mannen og forloveren hans i hvordan knapphullsblomstene fungerte. De ignorerte fullstendig sikkerhetsnålen som satt på baksiden, og tredde de rett igjennom hullet i stedet, hvilket medførte at de knakk. De greide å fikse det til på et vis da, men det ble litt slappe blomster gjennom hullene, i stedet for at de skulle henge på fremsiden så sølvpynten på syntes. Tydeligvis et vanskelig konsept for enkelte menn.

Så glemte mannen å sjekke at musikken fungerte, han hadde glemt en del til høytalerne hjemme, så vi hadde faktisk ingenting av den store mengden vi hadde rippet til laptopen. Vi hadde heldigvis leid inn en gutt til å spille piano til et stykke ut på kvelden da, og etter han dro var det diverse pianokyndige som spilte litt. Men det var jo litt dumt da.

Så glemte jeg hårbørste, sko og ytterklær til å gå hjem i (hadde med meg et lite skift, men hadde ikke tenkt på at det kunne bli litt kaldt dagen etterpå), nesespray etc til å ha med på brudesuiten.

Endret av Lady Lovelace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller viktigste: Et tips jeg fikk av forloveren min og som jeg elsker henne for:

Nyt dagen, og sug til deg alle inntrykkene!!

Er det en dag i livet som man må huske å leve i nuet, er det bryllupsdagen. Jeg tok henne på ordet, og det er jeg så innmari glad for nå, for ellers er jeg sikker på at jeg hadde stresset med å tenke på alt mulig som kunne gå galt eller som jeg hadde glemt etc. Men jeg slappet av og bare koste meg, og brukte alle sanser til å oppleve bryllupsdagen. I dag fem år senere kan jeg fortsatt huske hvordan kjolen føltes mot kroppen, stemningen og følelsen da pappa holdt tale og alt det andre som må oppleves for å kunne minnes senere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dytter litt på denne tråden ;)

Jeg gifter meg om 8 dager, og har liksom ikke så mye igjen å gjøre før dagen. Er liksom ajour med det meste, og da begynner jeg nesten å bli stresset fordi jeg lurer på om jeg kan ha glemt noe....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt GENIAL tråd!!!!

Masse tips jeg noterer i min egen bryllupsperm + at de skal sendes pr mail til min kjære venninne som gifter seg om 16 dager :)

Noe må man da gjøre som forlover :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs Smith

Vi glemte å arrangere Polynese.

Veldig dumt for det er en veldig god måte å varme opp gjestene til dans. Hos oss sluttet all dansingen etter brudevalsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal "glemme" å arrangere polynese... Ingen av oss har særlig gode minner til folkedans i gymtimene, og siden det er vår dag, vil vi heller ikke ha det ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi glemte å arrangere Polynese.

Veldig dumt for det er en veldig god måte å varme opp gjestene til dans. Hos oss sluttet all dansingen etter brudevalsen..

Vi hadde ingen planer om polonese, men hos oss også var det lite dansing etter brudevalsen (vi hadde kakekutting etter litt valsing og da musikken kom på igjen etter det var det få som danset). Jeg nevnte at jeg syntes dette var litt dårlig til en av de mannlige gjestene som danset litt sammen med meg og han foreslo at vi lagde en rekke og gikk opp i 2. etg hvor de fleste av gjestene satt og slappet av. Jeg gikk først, han hang seg på og forloverne ble også meg. Vi gikk opp i 2. etg (dansende til musikken og sa at folk måtte bli med å danse). Alle hang seg på fra de minste til de eldste. Etter en runde ut på terrassen løste det seg opp inne på dansegulvet, men folk begynte å danse. Så det kan jo være et alternativ til polonese ;) Fotografen tok en del bilder og alle ser ut til å ha det kjempemorro.

Ellers var det ingenting vi glemte på den store dagen, men jeg kan jo prøve å komme med noen tips.

* Brudebilden som hentet meg hos frisøren var pyntet slik at den kunne maks kjøre i 50 km/t på småveier, i stedet for 90 km/t på motorveien. Ettersom jeg hadde litt dårlig tid fra frisøren i utgangspunktet ble dette litt stressende så det kan være lurt å vite om slikt på forhånd.

* På bildene ser vi at bryllupskaka står litt skjevt på stativet. Det var ingen som så det der og da, men nå irriterer det meg litt for det er ganske tydelig på de fleste bildene

* En av de som filmet talene hadde stativ til videokameraet og det gjorde at dette ble mye bedre enn de andre som filmet

* Ser forresten på filmen at jeg fomler en del med hendene nå jeg holder talen min :sjenert:

* Hold brudebuketten lavt. Dette var noe av det siste jeg tenkte på før jeg gikk inn i kirken, men jeg kunne likevel ha holdt den enda litt lavere.

Ellers kan jeg nevne at jeg er veldig glad vi hadde tenke nøye gjennom hvor vi ønsket å ta bilder og hvordan bilder. Dette gjorde at vi var ganske effektive under fotograferigen og fikk tatt mange bra bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...