Gå til innhold

Ting som dere glemte til deres bryllup


majan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

På bildene nå i ettertid..så ser jeg at ene stroppen på kjolen stort sett henger ned hele tiden :cry3: Skulle ønske jeg hadde alliert meg med mor/evt. forlover på forhånd, at de dobbeltsjekka meg på en måte underveis... men men,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eg glømte å shave meg under armane!!Meeen oppdaga det under sminkinga, så det vart inga krise, heldigvis. også gløymde vi at vi skulle kjøpe inn kaffi. Det kunne ha blitt krise, men vi hadde ein fantastisk sjef på kjøkkenet som ordna det uten problem. Ellers var dagen perfekt! :)

Eit lite tips hos fotografen kan vere å spørje om du kan få sjå nokre av dei første bilda, berre på skjermen på apparatet, då kan ein sjå om kjolen er skeiv, eller håret feil osv. Er ikkje sikkert fotografen ser det du ser, og det er jo viktig å like seg sjølv. Det redda våre bilder for å seie det slik!(kjolen min hang ikkje heilt som den skulle, men det visste jo ikkje fotografen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Luna_*

Hei

Hvor lang tid brukte dere på å planlegge bryllupet? Hva bør være minste tid? Er 7 måneder fra man ble fridd til til man ønsker å gifte seg grei nok tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Ellen_*
Hei

Hvor lang tid brukte dere på å planlegge bryllupet? Hva bør være minste tid? Er 7 måneder fra man ble fridd til til man ønsker å gifte seg grei nok tid?

Vi fikset et flott bryllup på 3 måneder, så 7 måneder bør være litt å gå på, det... He-he. Men hadde en veldig flink forlover som tok tak i mye, og var villig til å betale litt for å få ting ferdiglaget (mat, kake, blomster etc). Viktigste er å ordne alt av offentlige papirer, booke sted å være (kirke/tinghus og selskapslokale), og ordne antrekk. Da er mye gjort.

Eneste vi savnet, var å lage fine menyer å legge på hver tallerken til gjestene. Ikke viktig, men hadde vært et koselig tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Vi glemte å arrangere Polynese.

Veldig dumt for det er en veldig god måte å varme opp gjestene til dans. Hos oss sluttet all dansingen etter brudevalsen..

Når har man egentlig polynesen? Vi skal ikke ha levende musikk, og trenger tips til sanger/plater som er dansbare. Mamma er veldig klar på at det må gå an å ta seg en dans :) Hva slags musikk spiller man da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Åj, dette var en veldig veldig nyttig tråd!! Er leenge til vår store dag, men har lest igjennom hel tråden, og notert en hel masse!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å ha backup-folk!

Vår sjåfør og musikkmann ble syk, så vi måtte improvisere.

Heldigvis var stand-in sjåføren aldeles fantastisk (han tok med champagne!), men det hadde vært lurt om vi hadde sørget for en reserveperson som kunne ta seg av musikken, for han som endte opp med det var ikke helt forberedt (ting ble litt rotete), og han syntes nok det var litt kjedelig å ende opp med det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden redda meg under bryllupet! Fikk mange ideer til fotograferingen. Men skulle ønske det var flere bilder av meg og mannen foran. Vi har mange der man ser meg, men mannen er delvis skjult. I tillegg skulle jeg gjerne hatt en av meg med hele kjolen. + at noen organiserte fotograferingen utenfor kirken. Det ble litt kaositisk, og jeg ble stressa av det:(

Uansett skal det sies at fotografen var dyktig, vi fikk mange fine bilder båre morsomme og veldig romantiske. Verdt hvert eneste krone! Vi fikk bildene på cd så vi kan bestille så mange bilder vi vil:) (og uten signatur)

Pakkeåpnere har jeg skjønt man aldri får nok folk til å gjøre, så lurt om det er flere enn to som gjør det. ( fikk klage i etterkant...)

Uansett er det viktigste å slappe av! Det som skjer det skjer! Bilen vår streika og vi ble hentet av en annen bil, sånn er det. Gjestene syntes det bare var artig at vi kjørte i en annen og kom i en ny. ( de trodde det var planlagt)

Lykke til:)

Endret av Karabista
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...