Gå til innhold

Ting som dere glemte til deres bryllup


majan

Anbefalte innlegg

Gjest D-shol

Det viktigste man må huske på før bryllupet: Les KG!!!

Nå har jeg en lang huskeliste :)

Er bare litt bekymret for tiden. Det blir nok alt for sent å ta familiebilder etter middagen om høsten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden bryllupet nærmer seg kraftig, er det bare å hente inn denne tråden. Forhåpentligvis slipper jeg å tilføre så mange erfaringer av å ha glemt essiesielle ting, men ingen kjenner bryllupsdagen før den har vært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Henter notatboka mi, og skriver for harde livet...... Lenge igjen enda, men veldig mange bra tips her!!

Endret av Modic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Nå har jeg lest hele denne tråden, og føler for å dytte litt i den. Har bare 5 (4) dager igjen selv, men er nok mange som kan ha nytte av å lese denne tråden!

Masse bra tips og råd, som jeg har notert og tenker å følge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi glemte å ta familiebilder i bryllupet vårt. Det regnet nemlig kraftig da vi kom ut av kirken og da ble det liksom ikke den vanlige seansen med fotografering på kirketrappen. Etter vi selv hadde vært hos fotografering gikk egentlig kvelden i ett og ingen av oss tenkte på å ta bilder med foreldre...

Det er jo ingen krise egentlig, men det var iallefal det vi glemte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pippelipp
Får jo helt vont i magen av å lese hær!!! :) Blir nok ikke noe bryllup på oss med det første... <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>(skulle ønske at han fridde!)</span> Men her var mange gode tips.... :)

Fri selv, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle gjerne hatt enda flere bilder... noen av brudgom alene, noen av meg alene, noen av detaljene omkring dagen..

Men det var så varmt ( :dåne: ) at vi klarte ikke å være ute for å få tatt så mye bilder, så vi tok bare litt og kjørte rett på lokalet der det var aircondition...

Vi glemte også å ordne sjåfør til gjestene på natta.. :sjenert: Det var flere som etterlyste det iløpet av kvelden når de ville bevege seg hjemover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å skrive opp lite på ka slags bilde enn vil ha :) Ej tenkte de va nok m å berre huske... Men de blei til at m gløymte å ta bilde ta mej, min mann og sonen has åleine... :(

He ett bilde frå festen, men de va 30 varme grade den dagen, so bonus sonen min ser ut som ett utsvetta troll :gjeiper:

Ellers e de svært vikti å huske kle til dagen derpå... Hehe... Å ikkje minst børste til å få ut alle floka ta det tupperte, oppsatte håret :ler: Ej he aldri vore so shabby på håret før... Heldisivs fekk vi frokosten opp på rommet søndagen :fnise:

Ellers... NYT DAGEN... IKKJE STRESS!!! SUG TIL DEJ ALT DU KAN...

Dagen e so ufatteli kort i forhold til ka enn skulle ønske den va :)

Endret av Hønemora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si at dette er en utrolig nyttig tråd!

Kudos til trådstarter! :enig:

Har notert to hele ark - Ett alene til fotografering.

Så mye å huske på.. Huff.

Men men, alt går seg til, vil jeg tro! :jepp:

Fortsett med tipsene, vi vordende bruder kan ikke få for mange.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest_LM_*

Jeg har bare ett eneste tips: JO, man behøver en toastmaster.... Vår planlegging begynte i det små, med ønske om et uformelt og et lite,personlig bryllup. Og det fikk vi, med 30 gjester totalt. Toastmasterjobben trodde vi at vi skulle greie helt fint selv.... og det trodde vi helt til et par dager før bryllupet når stresset virkelig begynte å melde seg. En veldig god venn blandt gjestene tilbudte seg å ta jobben som toastmaster, og med det tok hun over et kjempeansvar. Som vi slapp!! Man kan si mye på forhånd, men når dagen er der har man mer enn nok med å være kun brud og brudgom..... Sender med dette en VARM takk til Heidi, vår toastmaster. :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte det ikke akkurat, fordi jeg tenkte aldri på at det kunne bli et aktuelt problem, men etter vielsen var vi ute for å ta bilder, og da oppdaget forloveren at jeg manglet en øredobb. Og da måtte jeg ta av den andre også. Jeg hadde ikke smykke eller armbånd, så jeg følte meg nokså smykkeløs... Skulle ønske jeg hadde tatt med et par i reserve. Jeg hadde nemlig to alternativer jeg prøvde hjemme rett før vi dro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_mille_*

Vi hadde kjøpt nytt video-kamera til bryllupet, og ba en venn om å filme. Han filmet en del i kirken, men batteriet gikk fort ut, og han tenkte ikke mer over saken, så da vi kom til middagen, kom vi plutselig på at det ikke var noen som filmet. Ble litt styr da, men fikk til slutt ladet kamera og fimet igjen. Men litt trist at vi ikke fikk alle talene på video, slik vi hadde tenkt.

Ellers så glemte vi å ta bilde av brud og brudens mor alene, men vi har mange fine familie-bilder, så det går jo bra!

Med andre ord: man kan aldri bli tydelig nok på hvilke bilder man ønsker, og hvem som skal ta de!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mille_*

Må ellers si at jeg hadde lest igjennom denne tråden, og husket mange småting til bryllupet jeg ellers ville glemt. Balsam f.eks. kom veldig godt med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil og ha i mine innlegg! Glad jeg slipper gummistrikk og eli hagen :ler: Men det blir kanskje like stress med dread-forlengelser? (For jeg skal ha laaaangt hår må vite!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...