Gå til innhold

Ting som dere glemte til deres bryllup


majan

Anbefalte innlegg

Jeg så på bildene igjen i går og kom på en ting: Jeg var veldig rørt da jeg gikk oppover kirkegulvet og det resulterte i at jeg smilte med sammenknepne lepper. Tenk på smilet, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde et flott bryllup og det var i grunnen ingenting viktig som ikke gikk bra. Men; dere må passe på at det dere har tenkt blir sagt til noen, også smådetaljene. Man greier ikke selv følge opp slikt småtteri på selve dagen. F.eks. I siste øyeblikk kom vi på at vi måtte ha tannpirkere. Fikk noen til å kjøpe dem, men sa ikke i fra til noen i komiteen om at de var kjøpt inn og skulle settes ut. Hadde laget vindmøller som ungene fikk i kirka. Datteren vår hadde siklet på disse i månedsvis og jeg sa hun måtte vente til dagen. Tenkte at jeg måtte huske å si i fra til noen at hun også måtte få men glemte det. Hun var potte sur. hjalp ikke at hun hadde fin blomsterbukett når de andre hadde det hun ønsket seg. Laget godteposer til ungene og satte dem strategisk, men glemte å si i fra til barnevaktene. Ungene fikk dem litt seint kan en si, men de fikk :fnise: osv, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Morsom og nytting lesestoff. Ser for meg at jeg må ha en lang liste med ting jeg skal huske. Jeg er rimelig vimsete når jeg blir stresset :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gift for over et år siden, og kom over denne tråden tilfeldig:)

Jeg husket alt som virkelig var viktig, jeg delegerte ut oppgaver til folk jeg VISSTE jeg kunne stole på og skrev opp ALT i vår egen lille bryllupsbok.(Alt fra når vi kjøpte ringene til når vi hev tyttebæra i frysern, til antall kilo, osv osv)

Det eneste jeg glemte var å ta med barberhøvel til hotellet! Ikke noen stor krise, men det kan være greit å få tatt de siste hårene som er kommet stikkende ut:)

Hadde også gjennomgang med kokken/serveringsdamene dagen før, der vi gikk gjennom planen og hvor jeg måtte forsikre hun ene om at det ikke var kongen hun skulle servere(gikk noe galt så gikk det galt, ingen ville dødd om hun mistet et glass i gulvet liksom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe jeg har glemt, siden det ikke var mitt bryllup.

Ei var det heller det aktuelle brudeparet som glemte noe, men vielsen ble glemt av byfogden!

De hadde glemt å skrive opp avtalen, og da det ikke var noe i boka, hadde de stengt kontoret med unntak av noen få ansatte. Alt gikk bra da, men bruden ble litt nervøs. Ganske forståelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom og nytting lesestoff. Ser for meg at jeg må ha en lang liste med ting jeg skal huske. Jeg er rimelig vimsete når jeg blir stresset :gjeiper:

Jeg og, kan fort stresse meg opp å bli virrete, så veldig greit med lister for min del, blir så oversiktlig og fint...krysse av det som er gjort liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting jeg ville gjort om jeg skulle giftet meg på nytt:)

Vi hadde u-form på bordet, og gjestene som snudde seg mot oss så beina våre..

Under middagen tok jeg av meg skoene, og det hadde egentlig vært greiest om ikke gjestene så benflørtinga vår:) :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi glemte å ta familiebilder, eller bilder i det hele tatt sånn oppstilt! Helt utrolig hvordan vi kan glemme det, for vi var ikke fulle og hadde planlagt ALT. Men men, det gikk nå bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Jeg glemte lommespeil ved bordet. Var rørt, og hadde rennende maskara, og ingen sa ifra til meg.. Er ikke så veldig glad i bildene fra middagen pga det.

Ellers glemte jeg..hold dere fast: Dokurver! Og det var ikke ett savn heller :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte lommespeil ved bordet. Var rørt, og hadde rennende maskara, og ingen sa ifra til meg.. Er ikke så veldig glad i bildene fra middagen pga det.

Ellers glemte jeg..hold dere fast: Dokurver! Og det var ikke ett savn heller :fnise:

Og nei! Hvordan klarte du å gjennomføre bryllupet uten dokurvene? Skal et bryllup bli vellykket må kurvene på toalettet være på plass :ironi:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Og nei! Hvordan klarte du å gjennomføre bryllupet uten dokurvene? Skal et bryllup bli vellykket må kurvene på toalettet være på plass :ironi:

Går fint om man bare inviterer striler, trøndere og telemarkinger. Vi er ikke vant til sånne fancy ting, vettø :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde hagebryllup hjemme i vår egen hage nå i august. Viglser skulle komme til ett visst tidspunkt, men kom et kvarters tid før tiden.

Alle gjesten var allerede på plass og vi bestemte oss derfor for å begynne litt før.

Først glemte jeg hva jeg skulle si under ringseremonien (Jeg gir deg denne ringen som et symbol på evig troskap, kjærlighet osv), men det var da ingen krise ;)

Etter vielsen gikk vi inn i partyteltet, og der ser jeg at brudebuketten min står i vasen sin ved plassen min :skratte:

Så den var også glemt, men det var ingen som hadde lagt merke til det ;)

(heldigvis hadde jeg laget den selv, altså ikke lagt mange tusen kroner i den sånn som mange gjør, hadde vært litt mer kjipt å glemme den da tror jeg).

Og utpå kvelden oppdaget jeg plutselig at kaketoppen stod pent plassert på en hylle, og kakene var allerede pakket ned igjen - sånn kan det gå, men altså ingen store ting.

Endret av Soon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går fint om man bare inviterer striler, trøndere og telemarkinger. Vi er ikke vant til sånne fancy ting, vettø :fnise:

Er det egentlig så veldig fancy med dokurver da? Tamponger,våtservietter og sikkerhetsnåler..... Hvis DET er fancy,må jeg ha virkelig misforstått ordet :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Bobbi, du må lese dokurv-trådene. Er først da en vet hva en skikkelig dokurv skal inneholde. Smertestillende, tamponger etc er for amatører! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobbi, du må lese dokurv-trådene. Er først da en vet hva en skikkelig dokurv skal inneholde. Smertestillende, tamponger etc er for amatører! :fnise:

Har lest de, og tror faktisk jeg har startet en også :gjeiper: , for i våres bryllup skal vi nemlig ha en dokurv på dame doen. IKKE fordi vi synes det er så forferdelig fancy ( for hva er vel fancy med en kurv med diverse "sanitets" innhold til et par hundrelapper ). Men vårt bryllup varer en hel dag, uten "død-tid" for gjestene, så vi vil gjøre det som en hyggelig gest til gjestene, HVIS det skulle være noe de skulle trenge eller ha glemt :goodbye:

*skrivefeil

Endret av bobbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...