Gå til innhold

Ting som dere glemte til deres bryllup


majan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Glemte å ta på meg mitt "something blue"... Alt annet hadde jeg (noe gammelt, lånt, nytt, og til og med en sølvmynt..). Men ikke det verste å glemme da :)

Og en ting jeg holdt på å glemme, men som jeg kom på kvelden før: å ta av forlovelsesringen og minne kjære på det samme. Hadde tatt seg ut med to ringer :fnise:

Det ble også litt forvirring med hvem som skulle stå under ekteskapsinngåelsen, kunne nok ha avklart det litt bedre på forhånd..

Tror ikke det var noe mer... jo, jeg glemte nøkkelen til brudesuiten i frisørsalongen, men vi fikk låne en universalnøkkel (ikke hotell).

Hadde det ikke vært for alle listene jeg laget, og hjelp fra KG hadde jeg nok glemt mye mer ;)

Edit:

Kan jo legge til at jeg "glemte" å si til de som satt på fremste benk i kirka at de skulle følge på ut etter forloverne.. men det trodde jeg folk visste..?

Endret av Tez
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

Giftet oss i tinghuset på fredag, og jeg presterte å glemme legitimasjon!!!

Da kan de faktisk nekte å vie! :sukk: Men det gikk heldigvis bra! :D

Ellers hadde vi selskapet her, og jeg hadde glemt kaffekanner!:D En stelton-kanne ble litt lite til 25 gjester!

Men alle tingene en glemte, falt flott på plass med god hjelp., da!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

*dytte*

NÅ må det da være noen flere som har giftet seg siden sist..

Tez: Takk for at du minnet meg på det angående forlovelsesringene!!! *notere på lista mi* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg glemte å feste opp hempen til slepet før jeg gikk inn. Ser litt morsomt ut på bildene gitt :fnise:

Dessuten tok jeg den klassiske og glemte igjen talen hjemme, men med gode hjelpere ordnet det seg i god tid før middagen.

Glemte også å fikse på sminken utover kvelden, så det var vel ikke så mye igjen av den etterhvert.

Overrasket Kjære med alternativ bryllupsnatt, og glemte å dobbeltsjekke at forloveren hans hadde fått med seg at tingene hans skulle i bilen og ikke på hotellet. Det hadde han ikke fått med seg, så Kjæres ting inkludert morgengaven sto på rommet til et annet brudepar :hoho: En stk. forlover m panikk da det ble oppdaget :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk å gå saaaaakte inn i kirka!

ser på video og irriterer meg hver gang, på at jeg og pappa gikk altfor fort opp kirkegulvet. men men.. gjort er gjort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest giftet seg i helgen
husk å gå saaaaakte inn i kirka!

ser på video og irriterer meg hver gang, på at jeg og pappa gikk altfor fort opp kirkegulvet. men men.. gjort er gjort ;)

Vi glemte egentlig bare småtteri. Som f.eks å si ifra til servitørene at det var forskjellige ting som skulle ut på bordet til forskjellige tider.

Vi hadde is, med jordebær, vannmelon, peanøtter til dessert, og hadde kjøpt inn flere forskjellige sauser til isen.

De brukte små sausnebb, istedet for de store som jeg hadde hatt med, ting hadde gått litt bedre om de ikke hadde løpt frem og tilbake med de små muggene sine.

Men ellers en veldig vellykket dag!! Men jeg skal aldri gifte meg igjen, aldri.:sliten:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si det var maaaange nyttige tips her! Endte opp med å lese hele tråden!:overrasket:

Har kopiert alt det viktigste over i et worddokument, så nå bør ingenting gå galt på den store dagen:icon_smile: !

Hihi, akkurat det har jeg gjort også. Begynner å bli maaaange word-dokumenter med tips fra KG'ere nå. :) Jippi!

Skulle vært en måte å lagre favorittlenker på her inne! .....eller finnes det, bare at jeg ikke vet det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Vil gjerne ha denne flotte tråden på Mine innlegg, derfor dette meningsløse innlegget.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ha denne flotte tråden på Mine innlegg, derfor dette meningsløse innlegget.. :sjenert:

Nåkk et meningsløst innlegg.... av sammen grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste vi glemte var å ta med sukkerbitene til lokalet... de stod igjen i kjøkkenskapet hjemme.. :fnise:

Heldigvis var det sukkerbiter i lokalet (samfunnshus) så det ordnet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...