Gjest Petra35 Skrevet 25. september 2019 #81 Del Skrevet 25. september 2019 1 minutt siden, Snekkerfrue skrev: Hvem av jentene var det? 😔 Det var en gjestesnapper da de faste hadde pause i sommer. Så vidt jeg husker ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 28. september 2019 #82 Del Skrevet 28. september 2019 (endret) Merking av reklame er de kanskje ikke så gode på, spesielt Renate på sin egen instagram om Herbalife. Endret 28. september 2019 av mumrikk1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petra35 Skrevet 5. oktober 2019 #83 Del Skrevet 5. oktober 2019 Følger Renate på Instagram og det ser ut som hun har ny kjæreste. Jeg visste ikke at hun var separert engang før nå nylig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 5. oktober 2019 #84 Del Skrevet 5. oktober 2019 (endret) 21 minutter siden, Petra35 skrev: Følger Renate på Instagram og det ser ut som hun har ny kjæreste. Jeg visste ikke at hun var separert engang før nå nylig. Ja det er visst en stund siden de gikk fra hverandre. Det er vell xen til lene alexandra? Jeg orker ikke følge hun mer. Det er bare reklame uten merking.. Endret 5. oktober 2019 av mumrikk1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NKVO Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter #85 Del Skrevet 6. oktober 2019 13 timer siden, mumrikk1 skrev: Ja det er visst en stund siden de gikk fra hverandre. Det er vell xen til lene alexandra? Jeg orker ikke følge hun mer. Det er bare reklame uten merking.. Det er eksen til lene Alexandra ja, nå så jeg det. Syntes det var noe kjent med han. Husker jeg fulgte de på Instagram. Hadde ikke de en sånn trenings greie akkurat som de to har nå? Hehe.. ja enig med deg der, virker som hun bare er på happymommysquad får å promotere jobben sin.. hun var morsommere å følge før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 6. oktober 2019 #86 Del Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, NKVO skrev: Husker jeg fulgte de på Instagram. Hadde ikke de en sånn trenings greie akkurat som de to har nå? Det er ett helt team som står bak den instakontoen, ikke bare de 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NKVO Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter #87 Del Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, Flettfrid skrev: Det er ett helt team som står bak den instakontoen, ikke bare de 2. Å ja. Ikke helt fått med meg greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 6. oktober 2019 #88 Del Skrevet 6. oktober 2019 3 timer siden, Flettfrid skrev: Det er ett helt team som står bak den instakontoen, ikke bare de 2. Kontoen til Renate? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 6. oktober 2019 #89 Del Skrevet 6. oktober 2019 31 minutter siden, mumrikk1 skrev: Kontoen til Renate? Nei, en annen konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 6. oktober 2019 #90 Del Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, Flettfrid skrev: Nei, en annen konto. Ja men det var reklame på renate sin instakonto jeg mente😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 6. oktober 2019 #91 Del Skrevet 6. oktober 2019 45 minutter siden, mumrikk1 skrev: Ja men det var reklame på renate sin instakonto jeg mente😊 Jamen vi snakket ikke om kontoen til Renate. NKVO, som jeg siterte snakket om en annen konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petra35 Skrevet 6. oktober 2019 #92 Del Skrevet 6. oktober 2019 Så det er markedsføring og salg av Herballife Renate driver med nå. Det gikk så fort i svingene der, synes jeg. Hun sa opp forrige jobb før jul og plutselig var hun separert og hadde flytta for seg selv (aner ikke når). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 6. oktober 2019 #93 Del Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, Petra35 skrev: Så det er markedsføring og salg av Herballife Renate driver med nå. Det gikk så fort i svingene der, synes jeg. Hun sa opp forrige jobb før jul og plutselig var hun separert og hadde flytta for seg selv (aner ikke når). Jeg mener og huske at hun også sa at hun var så takknemlig for at xen jobbet slik at hun fikk mulighet til å gå hjemme med ungene mens de var små? Den nye typen her jo Herbalifer, så det kommer vell av det😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petra35 Skrevet 8. oktober 2019 #94 Del Skrevet 8. oktober 2019 På 6.10.2019 den 23.18, mumrikk1 skrev: Jeg mener og huske at hun også sa at hun var så takknemlig for at xen jobbet slik at hun fikk mulighet til å gå hjemme med ungene mens de var små? Den nye typen her jo Herbalifer, så det kommer vell av det😅 Det var et raskt «partnerbytte» må jeg si. Men for alt vi vet kan det ha vært slutt mellom henne og x’en lenger enn vi har trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 16. oktober 2019 #95 Del Skrevet 16. oktober 2019 På 8.10.2019 den 17.40, Petra35 skrev: Det var et raskt «partnerbytte» må jeg si. Men for alt vi vet kan det ha vært slutt mellom henne og x’en lenger enn vi har trodd. Så hyggelig da, om hun har funnet lykken igjen 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petra35 Skrevet 31. oktober 2019 #96 Del Skrevet 31. oktober 2019 Skjønner ikke hvordan man bare kan hoppe ut i et forhold så kort tid etter et samlivsbrudd. Hva med eksmannen, var han verdt så lite? Snakker fortsatt om Renate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 31. oktober 2019 #97 Del Skrevet 31. oktober 2019 6 timer siden, Petra35 skrev: Skjønner ikke hvordan man bare kan hoppe ut i et forhold så kort tid etter et samlivsbrudd. Hva med eksmannen, var han verdt så lite? Snakker fortsatt om Renate. Du vet jo ikke hvor lenge det har vært slutt mellom de, å for alt du vet kan det jo være han som valgte å gå ut av forholdet. Det kan ha vært slutt mellom de lenge før hun flyttet inn i leiligheten, da hun måtte vente til leietaker flyttet ut før hun selv kunne flytte inn i sin leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boblerone Skrevet 5. november 2019 #98 Del Skrevet 5. november 2019 Ingen som reagerte på snappen idag, eller er det vanlig? Jeg syntes det var så spesielt å la den lille gutten stå der og vente på at mor skal sette opp mobil for å filme at hun styrer med bilen. Så filmer hun at hun står alene og bretter klær mens han sitter alene i et annet rom og spiser. Han kommer inn for å fortelle at han har kastet all frokostblanding ut og hun «irettesetter» ham foran alle på snap...? Jeg sluttet å abonnere, synes det var så kjipt å se hvor mye snappen prioriteres og innså plutselig hvorfor mammabanden skjermer barna sine. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 5. november 2019 #99 Del Skrevet 5. november 2019 14 minutter siden, Boblerone skrev: Ingen som reagerte på snappen idag, eller er det vanlig? Jeg syntes det var så spesielt å la den lille gutten stå der og vente på at mor skal sette opp mobil for å filme at hun styrer med bilen. Så filmer hun at hun står alene og bretter klær mens han sitter alene i et annet rom og spiser. Han kommer inn for å fortelle at han har kastet all frokostblanding ut og hun «irettesetter» ham foran alle på snap...? Jeg sluttet å abonnere, synes det var så kjipt å se hvor mye snappen prioriteres og innså plutselig hvorfor mammabanden skjermer barna sine. Enig i denne, denne snapkanalen eksponerer for mye på barna sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 5. november 2019 #100 Del Skrevet 5. november 2019 Har også sluttet å følge de. Mange som eksponerer barna sine for mye og det er noen av de som ikke er my cup of tea 🙃🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå