Calla Skrevet 16. juni 2005 #321 Del Skrevet 16. juni 2005 Ja nå er det endelig sommer her i sørøst.. Selv har jeg raket hele hagen i solsteken..puh! Dagens trim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #322 Del Skrevet 16. juni 2005 Flink du Cons:=) Jeg bare "slikker" sol jeg nå... Må liksom det, for er sååååå HVIT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 #323 Del Skrevet 16. juni 2005 Jo, noen er heldige...regner i Kr.sand! Typisk at jeg reiste fra sommerlige Oslo når sola endelig kom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #324 Del Skrevet 16. juni 2005 Åååå.. nei!! Så kjedlig da TT... Dette er vel de siste dagene av min ferie i år.. Så det er godt med litt sol:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 #325 Del Skrevet 16. juni 2005 Åååå.. nei!! Så kjedlig da TT... Dette er vel de siste dagene av min ferie i år.. Så det er godt med litt sol:=) Åh, så kort ferie altså!? Ja, men da fortjener du jo å nyte det lille hint av sol som er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #326 Del Skrevet 16. juni 2005 Blir nok så kort ferie.. I alle fall slik planen er nå... Må spare opp litt penger til neste skoleår vel, man er jo ikke akkurat rik som student... og jeg har jo akkurat begynt utdannelsen..... Så jobbe i sommer, det må jeg.... Og ja, synes virkelig jeg fortjener all den sola jeg kan få!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #327 Del Skrevet 16. juni 2005 Ååååååå...Så irriterende! Glassmagasinet har allerede begynt å gjøre feil med bryllupslisten vår... Og det over to mnd før bryllupet da..... nå blir jeg sur altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 #328 Del Skrevet 16. juni 2005 Ååååååå...Så irriterende! Glassmagasinet har allerede begynt å gjøre feil med bryllupslisten vår... Og det over to mnd før bryllupet da..... nå blir jeg sur altså!! Så irri pirri! Håper det order seg det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #329 Del Skrevet 16. juni 2005 Det blir en MS OLYMPIA på denne frøkna, så sant den passer da:=) Og det gjør den, har prøvd annen MS kjole i str 12 som passer i alle fall:=) Men sier ikke noe sikkert før jeg faktisk har giftet meg med drømme mannen i den kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. juni 2005 #330 Del Skrevet 16. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 16. juni 2005 #331 Del Skrevet 16. juni 2005 Du er nå artig du.. Olympia er jo kjempe lekker den, og håper virkelig at du passer den i størrelsen sånn at du slipper å lete noe særlig lenge etter en ny en om det skulle skjære se. Men har en følelse om at denne kjolen står med ditt navn skrevet på den, da er den din Du får ha en fin kveld om ikke jeg stepper innom her mer... fotabll på tv og jeg drikker øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 16. juni 2005 #332 Del Skrevet 16. juni 2005 Så gøy!!! Gratulerer!!!! Men du, nå MÅ du slutte å se på andre kjoler altså... God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #333 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg prøver å holde meg borte fra kjøp og salg sidene... Men sliter!!! Har jo blitt rutine å tråle dem hver dag..... Nå er jeg spent på kjolen jeg venter på.. Men det er så kos å få pakker da:) (Begynner å få treninga.) Tusen takk til alle som "heier" på kjolevalget mitt.... Blir spennende å se:=) Natti narr til de som legger seg nå... Jeg blir nok sittende, mannen er på tur.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #334 Del Skrevet 16. juni 2005 Snakket med de på Kirkenes hus her i dag.. Vi vil jo så gjerne ha en bestemt prest.. men neida, det viste seg å ikke være så lett.. han presten vi gjerne vil ha har mulighet til å vie oss, han har vi allerede snakket med... Men det var opp til sognepresten, han som er satt opp til å vie oss... Altså, denne sognepresten aner vi ikke hvem er... Han har vi aldri møtt, aldri sett, aldri hørt..... Må si jeg ble skikkelig skuffet!!! Men vi skulle få tilbakemelding samme hva da..... Håper at det kan ordne seg på noe vis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 16. juni 2005 #335 Del Skrevet 16. juni 2005 Gratulerer med kjolevalg!!!! Du legger vel ut bilde når du har fått den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #336 Del Skrevet 17. juni 2005 Drt var meg å denne dataen da... Jeg er ikke akkurat flink med sånt, men skal prøve å få slengt ut et bilde når jeg har fått kjolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 17. juni 2005 #337 Del Skrevet 17. juni 2005 Gleder meg til bilde allerede jeg! Ha en flott helg Miori! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 17. juni 2005 #338 Del Skrevet 17. juni 2005 Vi gleder oss stort nå, Miori!!! ...og du, får du det ikke til, så send bare bilde på mail til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #339 Del Skrevet 17. juni 2005 Det kan hende jeg trenger litt hjelp ja.. men det ser ut til at dere får se bilde når kjolen har kommet.. TT hjelper til Det blir bra, er kjempe spent.. Og til mandag er det ut i ny sommerjobb... Det blir ok tenker jeg. Hqr egentlig to jobber nå.. Men må se ann hvordan den ene er før jeg sier fra meg den andre:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 17. juni 2005 #340 Del Skrevet 17. juni 2005 Gratulerer så mye med kjolevalg! Gleder meg til bilder! Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå