Gå til innhold

Tanker mot bryllupet. (Tilbake igjen!)

Miori

Anbefalte innlegg

:roll: Ja, det er vel det samme jeg gjør... Uff, ikke bra :P

ME I MORGEN SKAL JEG SKJERPE MEG ALTSÅ!!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Soon Mrs S
:roll: Ja, det er vel det samme jeg gjør... Uff, ikke bra :P  

ME I MORGEN SKAL JEG SKJERPE MEG ALTSÅ!!!! :hoho:

:hoho: er sikker på jeg treffer på deg her i morgen også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiii.. Ikke i morgen.... :hoho: (Det betyr vel at jeg må snike meg rundt her som gjest i morgen... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Må nok det da, for vi passer godt på...

Skulle helt klart ikke vært inne her så mye jeg heller gitt... Spesielt ikke når jeg er på jobb... Jaja... :sjenert:

Men du, er bare koselig om du kommer innom KG i morra altså! :sjarmor:

God natt! :sove:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Ser for meg at Miori flirer godt mens hun leser dette, som gjest! :ler2:

Miiiiiooooooriiiiiiii? Trenger ikke gjemme deg lenger nå!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg jo bare komme frem her.... :hoho: Det er ikke lett å ågjemme seg når halve KG er innom å legger igjen spor i dagboka mi da!!!!! :hoho:

Søte dere jenter!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting som er greit å ha med seg den store dagen:

Sytråd/nål

Gnagsårplaster

Tannkrem

Tannbørste (unngå rødvinstennner er en god ting!)

Hårnåler

Ekstra sko

Kontaktlinser

Linsevæske

Bind/tamponer (i tilfelle at jeg skulle være så sinnssykt uheldig! )

Flekkfjerner

Sminke

Neglelakk

Ekstra strømper/strømpebukse

Hårspray

Pastiller

Hodepinetabletter

(Denne har jeg stjålet.... Som vanlig.)

Tror endelig jeg har funnet ut hva vi skal ha i disse eskene våre, det må bli "Schoko- Bons" fra Kinder. Bare helt nydelig!!!!!! Tror jeg tar dem ut av orginalembalasjen, og pakker de på nytt i folie med en liten sløyfe på. (Tror det blir bra..:)

Ellers har jeg ikke gjort noe mer enn å gjort ferdig eskene, og mulig kjøpt meg kjole. En MS olympia. Men har ikke fått noen tilbakemelding på mail, så vet ikke helt hvordan det har gått med det kjøpet jeg.... Men så har jeg lagt min elsk på Trueno fra Pronovias... Den er nesten verdt et budsjettsprekk så det holder!!!!

Lurer litt på om vi skal ha friske blomster på bryllupskaka, men 3000 kroner for ei kake??? Himmel.. Det er mye mener jeg... Men er ikke glad i marsipanroser, orkideer klarte de ikke lage og kallaer blir muligens litt kjedelig.. i alle fall alene!!!

Håper nå å få solgt korsettet mitt også, så klart blitt for stort det også............

Ellers blir det en travel bryllupsuke til uka, ettersom jeg ikke har gjort noe denne uka.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh!

Så spennende med kjole da!

Olympia er jo en veldig klassisk, men nydelig kjole, absolutt! Mens Trueno jo bare er fantastisk! Det kan jeg skrive under på, for den har jeg jo prøvd! :-) Er nesten litt enig med deg i at den er verdt en budsjett-sprekk altså, hvor enn lite velkomment det egentlig er... :wink:

Gleder meg til å høre fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ooooh!

Så spennende med kjole da!

Olympia er jo en veldig klassisk, men nydelig kjole, absolutt! Mens Trueno jo bare er fantastisk! Det kan jeg skrive under på, for den har jeg jo prøvd! :-) Er nesten litt enig med deg i at den er verdt en budsjett-sprekk altså, hvor enn lite velkomment det egentlig er... :wink:

Gleder meg til å høre fortsettelsen!

Olympia er klassisk.. Men det blir ikke hår osv om det blir den kjolen.. Må få litt mer fart på den evnt. Har prøvd Olympia kjolen, og den sitter bare så utrolig bra på meg... Så jo ut som om jeg nesten ikke hadde midje.....

Meeeeeeeennnnn... .Sikkler veldig etter Trueno... Prøver å få tak i den brukt, men det er kun 36/38 str til salgs... Og det kommer jeg ikke inn i.....

Spent på fortsettelsen ang dette kjolestyret selv jeg:) Samme hva så skal jeg gifte meg i kjole :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olympia er klassisk.. Men det blir ikke hår osv om det blir den kjolen.. Må få litt mer fart på den evnt. Har prøvd Olympia kjolen, og den sitter bare så utrolig bra på meg... Så jo ut som om jeg nesten ikke hadde midje.....

Meeeeeeeennnnn... .Sikkler veldig etter Trueno... Prøver å få tak i den brukt, men det er kun 36/38 str til salgs... Og det kommer jeg ikke inn i.....

Spent på fortsettelsen ang dette kjolestyret selv jeg:) Samme hva så skal jeg gifte meg i kjole :hoho:

Så bra at du har funnet Olympia og vet at den sitter som et skudd da! :-) Det er jo veldig kjekt å vite, sånn i tilfelle du ikke finner Trueno i rett størrelse brukt!

Var det forresten mange centimeter det skilte på str. 38, i forhold til dine mål? For som sagt, de fleste kjoler kan jo legges ut med en tomme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: Trueno? :forvirra: Nå måtte jeg lete litt her, og fant endelig et bilde av den. UTROLIG fin kjole! Uff, blir helt usikker av alt dette kjolesnakket jeg! :ler:

Håper det ordner seg, enten med Trueno eller Olympia (som også er feiendes flott!). Håper du snart får tilbakemelding på mail!!! *buster* for den! ;)

Ha en super dag, Miori!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:briller:

Dagen er jo fantastisk!!!! Tar en liten vilepause fra soling på verandaen nå!!! Ååååå måtte dette været vare:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...