Samuelle Skrevet 19. oktober 2019 #141 Del Skrevet 19. oktober 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Diana av England. Hun som døde i bilulykken. Anonymkode: 8de9d...1dc Det stemmer, det er prinsesse Diana 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 19. oktober 2019 #142 Del Skrevet 19. oktober 2019 Inktober dag 19: «Sling» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 20. oktober 2019 #143 Del Skrevet 20. oktober 2019 Inktober 2019. Dag 20: «Tread». Et ord som kan bety å trø vannet, en bestemt måte å gå på eller avtrykk etter en skosåle eller avtrykket av et dekk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #144 Del Skrevet 20. oktober 2019 På 19.10.2019 den 13.00, Samuelle skrev: Inktober dag 19: «Sling» 4 timer siden, Samuelle skrev: Inktober 2019. Dag 20: «Tread». Et ord som kan bety å trø vannet, en bestemt måte å gå på eller avtrykk etter en skosåle eller avtrykket av et dekk. Kjempeflotte Strandkanten vekket litt tanker og minner hos meg. ❤️ Ja, jeg har hatt knetgummi en gang for mange år siden. Men lærte ikke hvordan det skulle brukes. Fikk høre at det bare var til kullstift, så har derfor ikke brukt det siden. Lærere har en tendens til å drepe gleden i ting som egentlig er gøy, noen ganger. Jeg skal skaffe en, og prøve det ut. Det siste året har jeg også sett at papir ikke bare er papir. Det er ikke alt som er like godt egnet. Tegnet samme bildet med tusj på starten av året, på to ulike ark. Det ble vanvittig fargeforskjell på de to. Beholdt det beste, men skulle ønske jeg hadde beholdt begge, så jeg kunne hatt å se tilbake på. Bildet var av en svært hårete hannulver, med en massiv manke Anonymkode: 8de9d...1dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #145 Del Skrevet 20. oktober 2019 Hannløve skulle det stå. Vet ikke hvorfor autokorrekten slo inn så idiotisk akkurat nå 😛 Anonymkode: 8de9d...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 20. oktober 2019 #146 Del Skrevet 20. oktober 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjempeflotte Strandkanten vekket litt tanker og minner hos meg. ❤️ Ja, jeg har hatt knetgummi en gang for mange år siden. Men lærte ikke hvordan det skulle brukes. Fikk høre at det bare var til kullstift, så har derfor ikke brukt det siden. Lærere har en tendens til å drepe gleden i ting som egentlig er gøy, noen ganger. Jeg skal skaffe en, og prøve det ut. Det siste året har jeg også sett at papir ikke bare er papir. Det er ikke alt som er like godt egnet. Tegnet samme bildet med tusj på starten av året, på to ulike ark. Det ble vanvittig fargeforskjell på de to. Beholdt det beste, men skulle ønske jeg hadde beholdt begge, så jeg kunne hatt å se tilbake på. Bildet var av en svært hårete hannulver, med en massiv manke Anonymkode: 8de9d...1dc Så moro når bildene mine berører noen! Å tegne med blekk er helt nytt for meg, så jeg har ikke erfaring fra andre underlag enn denne blokken jeg bruker nå, met helt glatt papir. Men jeg har erfart at det er veldig stor forskjell når man bruker kull. Hvis jeg fortsetter med blekk etter denne måneden, så skal jeg teste ut litt forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #147 Del Skrevet 20. oktober 2019 Jeg får ikke sagt det nok, fantastisk flinke er dere.. ❤ Anonymkode: 66779...701 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 21. oktober 2019 #148 Del Skrevet 21. oktober 2019 Inktober 2019, dag 21: «Treasure». Det første som slo meg da jeg så temaet var :»Sjørøverskatt»! Og en sjørøverskatt må vel inneholde en sjørøver, eller? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #149 Del Skrevet 21. oktober 2019 1 time siden, Samuelle skrev: Inktober 2019, dag 21: «Treasure». Det første som slo meg da jeg så temaet var :»Sjørøverskatt»! Og en sjørøverskatt må vel inneholde en sjørøver, eller? Åh, denne tegningen elsket jeg! Anonymkode: 855dd...ee6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #150 Del Skrevet 21. oktober 2019 4 timer siden, Samuelle skrev: Inktober 2019, dag 21: «Treasure». Det første som slo meg da jeg så temaet var :»Sjørøverskatt»! Og en sjørøverskatt må vel inneholde en sjørøver, eller? Veldig fin. Denne likte jeg godt Anonymkode: 8de9d...1dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 22. oktober 2019 #151 Del Skrevet 22. oktober 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh, denne tegningen elsket jeg! Anonymkode: 855dd...ee6 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig fin. Denne likte jeg godt Anonymkode: 8de9d...1dc Tusen takk, begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 22. oktober 2019 #152 Del Skrevet 22. oktober 2019 Dag 22 i Inktober har temaet: «Ghost». 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. oktober 2019 #153 Del Skrevet 22. oktober 2019 Jeg begynner å bli lei nå, og spesielt når jeg kommer sent fra jobb, men jeg biter tenna sammen og peiser på. Her er en spøkelsesdame fra dag 22. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 23. oktober 2019 #154 Del Skrevet 23. oktober 2019 (endret) 15 timer siden, Ardwinna skrev: Jeg begynner å bli lei nå, og spesielt når jeg kommer sent fra jobb, men jeg biter tenna sammen og peiser på. For meg ha de gått litt lettere et par dager. Både i går og i dag hadde jeg lyst til å tegne, det er lenge siden sist! Jeg håper at jeg nå er over kneika, og at resten av inktober vil gå greit. Dag 23: «Ancient». Endret 23. oktober 2019 av Samuelle 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 24. oktober 2019 #155 Del Skrevet 24. oktober 2019 Dag 24 av Inktober: «Dizzy» 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #156 Del Skrevet 24. oktober 2019 10 timer siden, Samuelle skrev: Dag 24 av Inktober: «Dizzy» 😍😍 fy søren hvor dyktig du er til å gi de du tegner personlighet! Anonymkode: 66779...701 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 25. oktober 2019 #157 Del Skrevet 25. oktober 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: 😍😍 fy søren hvor dyktig du er til å gi de du tegner personlighet! Anonymkode: 66779...701 Takk, takk, kjempekoselig å få så fine tilbakemeldinger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 25. oktober 2019 #158 Del Skrevet 25. oktober 2019 Dagens tema var «Tasty» Da kom jeg på at en venn av meg en gang spiste en diger svineknoke i Praha. Det var ikke noe poteter, grønnsaker eller salat til, bare noen sauser. Han fant det enklest å ikke bruke bestikk ... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beate-R Skrevet 26. oktober 2019 #159 Del Skrevet 26. oktober 2019 Her var det mange talentfulle folk gitt 😀 Fantastisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 26. oktober 2019 #160 Del Skrevet 26. oktober 2019 Inktober 2019 dag 26 har tema «Dark». Så da tenkte jeg at en smed, «Blacksmith» var et godt valg. Dette er Smeden i Sund (Lofoten), en fantastisk dyktig håndverker og formidler. Havner dere noen gang i Lofoten, så ta turen innom ham. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå