AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #581 Del Skrevet 3. juli 2020 9 hours ago, Spøkelse said: Ja, jeg har bare tenkt til å komme meg til 100, men det får jeg til i sommer uansett! Ja, det er jo greit det også, om man klarer å frigjøre seg fra det tidsperspektivet. Det er ikke alltid jeg klarer det.. haha Denne uka var så travel jeg har ikke tatt i en blyant engang... Anonymkode: 909f3...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #582 Del Skrevet 9. juli 2020 Jeg koser meg med å lære å tegne med pasteller, og tenker at jeg har lyst på flere farger. Har et sett med 12 pastellblyanter fra Faber Castell og er veldig fornøyd med dem, så burde kanskje kjøpe et større sett av samme type? Men så tenker jeg at jeg kanskje bør utvide horisonten litt og at det kan være andre typer som er bedre Noen som har tips til bra pastellkritt eller blyanter? Anonymkode: a07e6...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #583 Del Skrevet 9. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg koser meg med å lære å tegne med pasteller, og tenker at jeg har lyst på flere farger. Har et sett med 12 pastellblyanter fra Faber Castell og er veldig fornøyd med dem, så burde kanskje kjøpe et større sett av samme type? Men så tenker jeg at jeg kanskje bør utvide horisonten litt og at det kan være andre typer som er bedre Noen som har tips til bra pastellkritt eller blyanter? Anonymkode: a07e6...4bc Jeg har ett sett med Stabilo pastellblyanter og diverse løse fra FC og Caran D’Ache. Jeg har ganske mange farger og det er egentlig ganske greit, det gir mer spillerom. Hovedsakelig bruker jeg blyantene til å tegne opp med og til detaljer etterpå. Mest bruker jeg pastellkritt fra Unison, absolutt elsker de. Har også litt løsøre pastellkritt fra andre merker. Anonymkode: 909f3...fad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #584 Del Skrevet 9. juli 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har ett sett med Stabilo pastellblyanter og diverse løse fra FC og Caran D’Ache. Jeg har ganske mange farger og det er egentlig ganske greit, det gir mer spillerom. Hovedsakelig bruker jeg blyantene til å tegne opp med og til detaljer etterpå. Mest bruker jeg pastellkritt fra Unison, absolutt elsker de. Har også litt løsøre pastellkritt fra andre merker. Anonymkode: 909f3...fad Tusen takk for svar, de må jeg sjekke Greit å legge litt penger i det nå som jeg har funnett ut at det er noe jeg faktisk har lyst til å holde på med. Anonymkode: a07e6...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #585 Del Skrevet 9. juli 2020 23 minutter siden, AnonymBruker said: Tusen takk for svar, de må jeg sjekke Greit å legge litt penger i det nå som jeg har funnett ut at det er noe jeg faktisk har lyst til å holde på med. Anonymkode: a07e6...4bc Min erfaring er at det absolutt lønner seg å legge litt penger i det, det gir en helt annen arbeidsglede. Jeg har prøvd rimelige pastellkritt og fant ut de ikke ga meg de resultatene jeg ønsket meg. De er for harde, har for lite pigmenter etc. Liker unison fordi de er ikke for myke, men myke nok til å dekke godt og harde nok til å kunne brukes til finere detaljer. Kjøpte mine fra Jackson art, men tror du får kjøpt i Norge også. Anonymkode: 909f3...fad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #586 Del Skrevet 10. juli 2020 På 30.6.2020 den 21.40, Spøkelse skrev: Tusen takk :). Jeg har brukt mye tid på det i det siste. Å herme etter den tegningen gjør at jeg ser jo at jeg har lært noe, og definitivt blitt bedre på å se an forhold og avstander. Jeg tror jeg vil gjøre flere studier av andres tegninger og se om jeg kan plukke med meg noen teknikker. Jeg har en canson tegneblokk jeg er veldig fornøyd med! Kjøpt i lokale kunstbutikken her jeg bor. https://www.penstore.no/canson/1557-180g-a4?gclid=CjwKCAjwxev3BRBBEiwAiB_PWNWjnan4cf0iFO6gW8VPG4-5OGj_9Xla5vOpX9Un8mR1JSCtoJ5hkxoCMwEQAvD_BwE Får notere meg disse linkene. Ser jeg trenger litt nytt utstyr for å komme videre nå. Må bare vente til jeg får penger igjen. heldigvis rett rundt hjørnet nå. - Ts. Anonymkode: 8de9d...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #587 Del Skrevet 10. juli 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Min erfaring er at det absolutt lønner seg å legge litt penger i det, det gir en helt annen arbeidsglede. Jeg har prøvd rimelige pastellkritt og fant ut de ikke ga meg de resultatene jeg ønsket meg. De er for harde, har for lite pigmenter etc. Liker unison fordi de er ikke for myke, men myke nok til å dekke godt og harde nok til å kunne brukes til finere detaljer. Kjøpte mine fra Jackson art, men tror du får kjøpt i Norge også. Anonymkode: 909f3...fad Skal definitivt bestilles! Takk igjen Anonymkode: a07e6...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #588 Del Skrevet 10. juli 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Skal definitivt bestilles! Takk igjen Anonymkode: a07e6...4bc Ja, bare vær forberedt på valgets kval..😂 Alle de fine fargen og settene... hva skal man velge?? Anonymkode: 909f3...fad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 11. juli 2020 #589 Del Skrevet 11. juli 2020 Tegner videre. Litt vanskelig på ferie med mye folk og forventninger om å gjøre ting sammen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #590 Del Skrevet 11. juli 2020 Oi, de så litt skumle ut. Som gamle sjørøvere... 😱 Det er vanskelig med taletid hvis man har feriegjester. Da blir det mer strikking på meg, det er hakket mer sosialt. Anonymkode: 909f3...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #591 Del Skrevet 11. juli 2020 ferietid... av og til bare hater jeg autokorrekt.. Anonymkode: 909f3...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #592 Del Skrevet 11. juli 2020 Her går det langsomt fremover. Jeg har prokratisnert mye over bakgrunnen, som jeg fortsatt ikke er fornøyd med, men tror jeg lar den være nå. Har halen igjen, noen detaljer i teppet kanskje og litt småplukk. Anonymkode: 909f3...fad 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. juli 2020 #593 Del Skrevet 11. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Her går det langsomt fremover. Jeg har prokratisnert mye over bakgrunnen, som jeg fortsatt ikke er fornøyd med, men tror jeg lar den være nå. Har halen igjen, noen detaljer i teppet kanskje og litt småplukk. Anonymkode: 909f3...fad rett og slett nydelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #594 Del Skrevet 12. juli 2020 Nå tror jeg at jeg sier meg ferdig, altså. Fortsatt usikker på bakgrunnen, men jeg kan sove litt på den. Er litt lei nå... Nå har jeg spammet tråden nok. 😂 Anonymkode: 909f3...fad 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 12. juli 2020 #595 Del Skrevet 12. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Nå tror jeg at jeg sier meg ferdig, altså. Fortsatt usikker på bakgrunnen, men jeg kan sove litt på den. Er litt lei nå... Nå har jeg spammet tråden nok. 😂 Anonymkode: 909f3...fad Syns den ble kjempefin! Likte særlig poteputene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #596 Del Skrevet 12. juli 2020 7 minutter siden, Stueloff said: Syns den ble kjempefin! Likte særlig poteputene Tusen takk. Jeg kan bli litt for opptatt av detaljer, men man kan jo ikke slurve heller 😂 The devil is in the details, det tror jeg på. Anonymkode: 909f3...fad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 12. juli 2020 #597 Del Skrevet 12. juli 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå tror jeg at jeg sier meg ferdig, altså. Fortsatt usikker på bakgrunnen, men jeg kan sove litt på den. Er litt lei nå... Nå har jeg spammet tråden nok. 😂 Anonymkode: 909f3...fad Kjempefin! Trenger ikke noe mer detaljer i bakgrunnen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #598 Del Skrevet 12. juli 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå tror jeg at jeg sier meg ferdig, altså. Fortsatt usikker på bakgrunnen, men jeg kan sove litt på den. Er litt lei nå... Nå har jeg spammet tråden nok. 😂 Anonymkode: 909f3...fad Så nydelig! Anonymkode: 855dd...ee6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #599 Del Skrevet 12. juli 2020 59 minutter siden, Spøkelse said: Kjempefin! Trenger ikke noe mer detaljer i bakgrunnen Tusen takk! Tenkte ikke på flere detaljer i bakgrunnen, bare lurer på om det mørket hjørnet føles feil? Kanskje det er for mye. Anonymkode: 909f3...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #600 Del Skrevet 12. juli 2020 58 minutter siden, AnonymBruker said: Så nydelig! Anonymkode: 855dd...ee6 Tusen takk! Anonymkode: 909f3...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå