AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #561 Del Skrevet 30. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Wow nydelig hund! Anonymkode: 66779...701 Tusen takk. Kan du se der er en border collie? 🤣 Det er en hund jeg kjenner, men fikk et elendig bilde og føler jeg klarer ikke å fange uttrykket. Nå ser den veldig søt ut, men egentlig burde den ser mer ready to go ut. Og sliter fortsatt med så mye svart! Anonymkode: 909f3...fad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #562 Del Skrevet 30. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Så flott. Du er veldig bra på portretter tror jeg må øve mer på det. Pga den dumme koronaen, har jeg ikke fått handlet nytt papir, men har lyst på litt flere typer ark og blokker i ulike størrelser etter hvert. - Ts. Anonymkode: 8de9d...1dc Jeg er lat og handler mye material online. Har merket at jeg er glad i store formater, nå går det mye i A2 når jeg lager pastellmalerier. Har også endel A3, A4 er mest bare raske skisser og da kan jeg like gjerne bruke kopipapir... En annen ting, du kan alltids dele opp et stort ark og få et mindre format! Anonymkode: 909f3...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #563 Del Skrevet 30. juni 2020 Akkurat nå, Spøkelse skrev: Tusen takk :). Jeg har brukt mye tid på det i det siste. Å herme etter den tegningen gjør at jeg ser jo at jeg har lært noe, og definitivt blitt bedre på å se an forhold og avstander. Jeg tror jeg vil gjøre flere studier av andres tegninger og se om jeg kan plukke med meg noen teknikker. Jeg har en canson tegneblokk jeg er veldig fornøyd med! Kjøpt i lokale kunstbutikken her jeg bor. https://www.penstore.no/canson/1557-180g-a4?gclid=CjwKCAjwxev3BRBBEiwAiB_PWNWjnan4cf0iFO6gW8VPG4-5OGj_9Xla5vOpX9Un8mR1JSCtoJ5hkxoCMwEQAvD_BwE Man lærer mye av å se andre sine ting ja. Det har jeg selv gjort noen ganger også. Tror jeg skal prøve å gå på litt teknikk kurs senere, hvis det lar seg gjøre. Takk for tips. Her i byen er det veldig dårlig. Jeg vet bare om en butikk jeg kan få tak i ting jeg vil ha. Hun bestiller hvis jeg spør, men er ikke kjent med så mye ulikt utstyr enda, så det begrenser jo hva jeg kan få henne til å bestill 😛 -Ts Anonymkode: 8de9d...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #564 Del Skrevet 30. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk. Kan du se der er en border collie? 🤣 Det er en hund jeg kjenner, men fikk et elendig bilde og føler jeg klarer ikke å fange uttrykket. Nå ser den veldig søt ut, men egentlig burde den ser mer ready to go ut. Og sliter fortsatt med så mye svart! Anonymkode: 909f3...fad Ja, rasen er veldig tydelig, du har ikke bare tegnet hunden, du har gitt den en sjel og personlighet, du er flink! Den ser ready to go ut, den ser ut som det er sekundet før den farer opp og frem, de spente øynene:) Anonymkode: 66779...701 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #565 Del Skrevet 30. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lat og handler mye material online. Har merket at jeg er glad i store formater, nå går det mye i A2 når jeg lager pastellmalerier. Har også endel A3, A4 er mest bare raske skisser og da kan jeg like gjerne bruke kopipapir... En annen ting, du kan alltids dele opp et stort ark og få et mindre format! Anonymkode: 909f3...fad Det går absolutt an ja. Men man glemmer av og til hva som går an, når man får noe i fiks ferdig størrelse. 😛 -Ts. Anonymkode: 8de9d...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #566 Del Skrevet 30. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, rasen er veldig tydelig, du har ikke bare tegnet hunden, du har gitt den en sjel og personlighet, du er flink! Den ser ready to go ut, den ser ut som det er sekundet før den farer opp og frem, de spente øynene:) Anonymkode: 66779...701 Tusen takk. Hvis den ser ut som den bare venter på at noen skal fortelle den hva den skal gjøre, så har jeg kanskje klart det. Man blir litt blind for eget arbeid kjenner jeg. Anonymkode: 909f3...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #567 Del Skrevet 30. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk. Hvis den ser ut som den bare venter på at noen skal fortelle den hva den skal gjøre, så har jeg kanskje klart det. Man blir litt blind for eget arbeid kjenner jeg. Anonymkode: 909f3...fad Jepp, du har fanget dens oppmerksomhet 100% og den er klar Anonymkode: 66779...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #568 Del Skrevet 30. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Man lærer mye av å se andre sine ting ja. Det har jeg selv gjort noen ganger også. Tror jeg skal prøve å gå på litt teknikk kurs senere, hvis det lar seg gjøre. Takk for tips. Her i byen er det veldig dårlig. Jeg vet bare om en butikk jeg kan få tak i ting jeg vil ha. Hun bestiller hvis jeg spør, men er ikke kjent med så mye ulikt utstyr enda, så det begrenser jo hva jeg kan få henne til å bestill 😛 -Ts Anonymkode: 8de9d...1dc Kunststudenter tilbringer jo utrolig mye tid i museer og gallerier for å se på og kopiere ulike arbeider, så det er nok helt noe i det å se på kunst! Det er ikke så lett å finne ut hva en vil ha nei, spesielt ikke når man ikke får sett på det. Jeg brukte endel tid på nettet, se på andres arbeider, hva de bruker av materialer etc. Anonymkode: 909f3...fad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 1. juli 2020 #569 Del Skrevet 1. juli 2020 Har dere noen sanger dere hører mer på enn andre mens dere lager ting? Her er et par jeg har helt dilla på som går på repeat mens jeg tegner. Er avhengig av å være ganske rolig og kan ikke høre på noe upbeat gladmusikk mens jeg holder på . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 1. juli 2020 #570 Del Skrevet 1. juli 2020 Jeg har fått superdilla på paint by numbers i det siste, ulempen er at jeg finner ikke sånt i Norge, kun sånne fargebøker for voksne, så jeg har måttet bestille galskapen her; https://allpaintbynumbers.com Jeg kjøpte tre lerret med tre forskjellige motiver i første omgang, men da jeg var halvferdig med nummer to, måtte jeg jaggu bestille noen til... Det hjelper hjernen min når den ikke klarer å finne på noe motiv selv. https://cdn.discordapp.com/attachments/494162472626946059/719341257033515061/20200607_180703.jpg https://cdn.discordapp.com/attachments/494162472626946059/722938094852112554/20200618_001722.jpg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #571 Del Skrevet 2. juli 2020 10 hours ago, Spøkelse said: Har dere noen sanger dere hører mer på enn andre mens dere lager ting? Her er et par jeg har helt dilla på som går på repeat mens jeg tegner. Er avhengig av å være ganske rolig og kan ikke høre på noe upbeat gladmusikk mens jeg holder på . Nei, jeg setter veldig pris på stillhet i denne fasen av livet merker jeg. Det er unger og mann, alltid lyd og uro rundt meg, så jeg hører egentlig sjelden på musikk lengre merkelig nok. Innimellom blir det bare radiopop som jeg liker å kalle det. Eller jeg går for gamle klassikere fra min ungdom. Det finnes ikke noe bedre enn å vaske hus til A-ha altså... Eller kanskje Kate Bush? Jepp... jeg er blitt gamlis... Anonymkode: 909f3...fad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 2. juli 2020 #572 Del Skrevet 2. juli 2020 10 timer siden, Minya skrev: Jeg har fått superdilla på paint by numbers i det siste, ulempen er at jeg finner ikke sånt i Norge, kun sånne fargebøker for voksne, så jeg har måttet bestille galskapen her; https://allpaintbynumbers.com Jeg kjøpte tre lerret med tre forskjellige motiver i første omgang, men da jeg var halvferdig med nummer to, måtte jeg jaggu bestille noen til... Det hjelper hjernen min når den ikke klarer å finne på noe motiv selv. Det ser tilfredsstillende ut! Få utløp uten å finne på! Bildene ser fine ut også. Er det akryl? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg setter veldig pris på stillhet i denne fasen av livet merker jeg. Det er unger og mann, alltid lyd og uro rundt meg, så jeg hører egentlig sjelden på musikk lengre merkelig nok. Innimellom blir det bare radiopop som jeg liker å kalle det. Eller jeg går for gamle klassikere fra min ungdom. Det finnes ikke noe bedre enn å vaske hus til A-ha altså... Eller kanskje Kate Bush? Jepp... jeg er blitt gamlis... Anonymkode: 909f3...fad Haha, kanskje ikke gamlis men. Jeg kjenner følelsen, jobber på skole ;). Hører aldri på musikk i bilen eller før sent på kvelden. Da er det musikk jeg finne beroligende som sagt. Stemning får man spare til helgen, haha. To hoder fra i går. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 2. juli 2020 #573 Del Skrevet 2. juli 2020 11 hours ago, Spøkelse said: Har dere noen sanger dere hører mer på enn andre mens dere lager ting? Her er et par jeg har helt dilla på som går på repeat mens jeg tegner. Er avhengig av å være ganske rolig og kan ikke høre på noe upbeat gladmusikk mens jeg holder på . Jeg hører alltid på lydbok eller podcast når jeg maler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #574 Del Skrevet 2. juli 2020 2 hours ago, Spøkelse said: Det ser tilfredsstillende ut! Få utløp uten å finne på! Bildene ser fine ut også. Er det akryl? Haha, kanskje ikke gamlis men. Jeg kjenner følelsen, jobber på skole ;). Hører aldri på musikk i bilen eller før sent på kvelden. Da er det musikk jeg finne beroligende som sagt. Stemning får man spare til helgen, haha. To hoder fra i går. Du har fått dreisen på hodene. Burde prøve på sånn challenge selv! Anonymkode: 909f3...fad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #575 Del Skrevet 2. juli 2020 5 hours ago, Stueloff said: Jeg hører alltid på lydbok eller podcast når jeg maler Podcaster har jeg egentlig aldri hørt noe særlig på, burde kanskje prøve igjen. Lydbøker er ikke helt min greie, foretrekker å lese selv. Tror det er fordi jeg leser egentlig ganske fort og lager egne bilder i hodet, så å ha andres stemmer og tempo ødelegger fort litt for meg da. Dessuten så kan jeg ikke ha noe i bakgrunnen som krever oppmerksomhet når jeg maler, da er jeg gjerne dypt konsentrert om det jeg gjør og ville vært nødt til å høre hele lydboka om igjen... Anonymkode: 909f3...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 2. juli 2020 #576 Del Skrevet 2. juli 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har fått dreisen på hodene. Burde prøve på sånn challenge selv! Anonymkode: 909f3...fad Takk! Ja, jeg ser absolutt fremgang! Har begynt å tørre litt mer med skygger også. Jeg vet ikke hvilket nummer jeg er på, tipper rett under seksti. Du får hoppe i det :D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #577 Del Skrevet 2. juli 2020 24 minutter siden, Spøkelse said: Takk! Ja, jeg ser absolutt fremgang! Har begynt å tørre litt mer med skygger også. Jeg vet ikke hvilket nummer jeg er på, tipper rett under seksti. Du får hoppe i det :D. Hva går den ut på? Hvor mang ansikter på hvilken tid? Anonymkode: 909f3...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 2. juli 2020 #578 Del Skrevet 2. juli 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva går den ut på? Hvor mang ansikter på hvilken tid? Anonymkode: 909f3...fad Det skal egentlig være på 10 dager, men det ga jeg opp hehe! Men man burde få til mer enn ett av gangen, absolutt.. det er jo blant annet for å øve på flyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #579 Del Skrevet 2. juli 2020 53 minutter siden, Spøkelse said: Det skal egentlig være på 10 dager, men det ga jeg opp hehe! Men man burde få til mer enn ett av gangen, absolutt.. det er jo blant annet for å øve på flyt. ah, får legge det på lista til senere. Akkurat nå er jeg ganske klar for sommerfri uten press og stress, spesielt innen hobbyer som bare skal være moro. 😄 Anonymkode: 909f3...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 2. juli 2020 #580 Del Skrevet 2. juli 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: ah, får legge det på lista til senere. Akkurat nå er jeg ganske klar for sommerfri uten press og stress, spesielt innen hobbyer som bare skal være moro. 😄 Anonymkode: 909f3...fad Ja, jeg har bare tenkt til å komme meg til 100, men det får jeg til i sommer uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå