Gjest MadameDeRosa Skrevet 8. mai 2020 #461 Del Skrevet 8. mai 2020 55 minutter siden, Spøkelse skrev: Ja, jeg har null kontroll på andre vinkler enn rett frem, så jeg får bare fortsette å øve . Er det ikke vanlig å ha øret nedpå kinnet, hææ 😅... Jeg ser ingen feil med øret, personen ser lett oppover og da blir øret automatisk mer ned også, og halve øre skal jo være på lik høyde med kinn, så ser anatomisk riktig ut det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #462 Del Skrevet 9. mai 2020 Nye "godterier" til helga! 😁 Anonymkode: 909f3...fad 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 9. mai 2020 #463 Del Skrevet 9. mai 2020 (endret) På 8.5.2020 den 9.39, AnonymBruker skrev: Får ikke fjernet den quoten her. Så gøy med nye materialer! Jeg unnet meg ny skisseblokk forrige helg, hehe. Ellers har jeg klart å være flink lenge og ikke kjøpt ny maling eller papir! Det neste jeg faktisk trenger er påfyll til en sånn viskelærpenn jeg har.. Her er et par halvveisttryner til :p. Endret 9. mai 2020 av Spøkelse 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #464 Del Skrevet 10. mai 2020 På 1.4.2020 den 14.48, Samuelle skrev: En stk enhjørning, vær så god! Dere som er hestemennsker, ser den riktig ut? Er det noe jeg skal korrigere på den? Det som ser ut som gulfarge på enhjørningen er gull. Siden dette er en overnaturlig skapning, så koste jeg meg med å ta frem tuben med gullmalingen som jeg kjøpte på salg for noen år siden. Det har ikke vært lett å finne bruk for den på andre malerier. I vanlig lys så ser man skimrende gull, men skimter brunfargen gjennom. Synd det blir borte på fotografiet. Så nydelig den ble 😍 Her har du virkelig jobbet Samuelle. For min del har det blitt lite tegning i det siste. Prøvde meg på et par nye forsøk på A3 størrelse, men det ble ikke så bra. Ble lei meg, og tok en pause. Merker det er annerledes å tegne på tjukkere og grovere ark. Under denne koronatiden har jeg vært veldig stresset, og prøvd å venne meg til en ny «normal». Føler alt tar lenger tid nå om dagene, siden det er så mye ekstra å tenke på. - Ts. Anonymkode: 8de9d...1dc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #465 Del Skrevet 10. mai 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Nye "godterier" til helga! 😁 Anonymkode: 909f3...fad Ja det er virkelig godterier. Så mye flotte nyanser 😃 Anonymkode: 8de9d...1dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #466 Del Skrevet 10. mai 2020 På 6.5.2020 den 20.11, student86 skrev: Det er mange kunstnere i denne tråden. Spennende:-) Noen som tegner eller maler på drivved? Aldri hørt om det. Hva er det? Anonymkode: 8de9d...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #467 Del Skrevet 10. mai 2020 På 6.5.2020 den 19.45, AmandaVI skrev: "Gestation", collage av ulik media og tegninger. Dette er en faksimile av den jeg solgte på en nerde-konferanse for to år siden. Tok altfor dårlig betalt 😆 heldigvis hadde jeg tatt bilde av den og fikk lagd en ny Den var veldig bra laget. 🙂 Husker vi lagde collage på skolen en gang for mange år siden, men jeg har helt glemt hvordan man gjør det. Anonymkode: 8de9d...1dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #468 Del Skrevet 10. mai 2020 19 timer siden, Spøkelse skrev: Får ikke fjernet den quoten her. Så gøy med nye materialer! Jeg unnet meg ny skisseblokk forrige helg, hehe. Ellers har jeg klart å være flink lenge og ikke kjøpt ny maling eller papir! Det neste jeg faktisk trenger er påfyll til en sånn viskelærpenn jeg har.. Her er et par halvveisttryner til :p. Du er flink med portrett og profil. 🙂 Anonymkode: 8de9d...1dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #469 Del Skrevet 10. mai 2020 På 8.4.2020 den 14.32, Samuelle skrev: «Huldra møter enhjørningen» er nå ferdig. Når jeg er i fasen: «Er maleriet ferdig, tro?» så har jeg litt uro i kroppen. Hvorfor er jeg ikke helt fornøyd? Hva mangler? Skal jeg flikke mer, eller ikke? Blir maleriet bedre eller dårligere hvis jeg legger inn noen element til eller forandrer litt? På de fleste maleriene så har jeg plutselig fått den gode roen og erkjennelsen av at nå, nå er maleriet helt ferdig. Da signerer jeg og legger bort malesakene. Når jeg ikke får den følelsen, så legger jeg enten bort maleriet for så å ta det frem igjen noen måneder senere. Eller så bestemmer jeg meg for at nå må jeg bare gi meg. Her fikk jeg godfølelsen, og her ser dere sluttproduktet. Enda bedre med huldra på. 🙂 Flott bilde Samuelle. Så utrolig mye flott som har kommet på tråden den siste tida. Må innom senere for å få tittet på alt sammen. Anonymkode: 8de9d...1dc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
student86 Skrevet 10. mai 2020 #470 Del Skrevet 10. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri hørt om det. Hva er det? Anonymkode: 8de9d...1dc Drivved er planker/treverk som driver inn mot strender. Kalles også rekved. Kan brukes til å male på, bearbeide til å lage hyller osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 12. mai 2020 #471 Del Skrevet 12. mai 2020 Fantastiske, magiske Istrehågan. Jeg opplever en stemning og en energi på stedet som jeg ikke klarer å beskrive med ord eller fange i et fotografi. Så da måtte penslene frem. Slik opplever jeg Istrehågan. Steinene gløder med en egen energi. Maleriet er 80 x 60 cm. Malt i mai 2020. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 13. mai 2020 #472 Del Skrevet 13. mai 2020 (endret) Endelig ferdig med denne bissevovven (tilhører familie). Er egentlig ikke så veldig begeistret for bestillingsverk, da jeg alltid får prestasjonsangst. I tillegg blir man så bundet til et motiv man ikke har valgt selv. Men god øvelse er det, og jeg sier meg fornøyd selv om jeg ser masse forbedringspotensiale. Spesielt på foto av bildet, for da ser man plutselig ting man ikke legger merke til ellers. Endret 13. mai 2020 av Ardwinna 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #473 Del Skrevet 13. mai 2020 Det er flott hund. Kjenner til stresset med å tegne på bestilling, så det er noe jeg ikke gjør om jeg kan unngå det. Jobber enda med hesteøyne. Ble litt vel fascinert og opphengt i dette da... Og selv om tegneferdighetene sitter godt enda, så trenger jeg endel jobbing med farger og skygger! Jobber enda med dette, må rette opp i detaljer med skygger og highlights over øyenbrynet og så se på øyenvipper etc. Og I tilfelle noen lurer, hester har altså IKKE runde pupiller! 😉 Anonymkode: 909f3...fad 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #474 Del Skrevet 13. mai 2020 1 hour ago, Ardwinna said: Endelig ferdig med denne bissevovven (tilhører familie). Er egentlig ikke så veldig begeistret for bestillingsverk, da jeg alltid får prestasjonsangst. I tillegg blir man så bundet til et motiv man ikke har valgt selv. Men god øvelse er det, og jeg sier meg fornøyd selv om jeg ser masse forbedringspotensiale. Spesielt på foto av bildet, for da ser man plutselig ting man ikke legger merke til ellers. Så nydelig det ble! Åsså pynta seg så fint med sløyfe! 😊 Anonymkode: a07e6...4bc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 13. mai 2020 #475 Del Skrevet 13. mai 2020 Stilig hund, jeg syns fargeblyanter er imponerende. Jeg er litt sånn "her er det en farge og der er det en farge. The end" 😛 har aldri lært å bruke det ordentlig. Ser jo lett hva slags hund det er, de blir sikkert fornøyd! Det hesteøyet er jo deilig å se på, gode farger. Jeg har begynt på en "100 heads challenge" som egentlig er ti hoder om dagen på ti dager. Får ikke det til, så jeg prøver så mange jeg orker, er bare på dag to. Målet er mengdetrening på form og å ikke bruke for lang tid per hode. 5-25 minutter prøver jeg på. Idag gikk det skikkelig dårlig for hodet er fullt av jobb! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #476 Del Skrevet 13. mai 2020 3 minutter siden, Spøkelse said: Stilig hund, jeg syns fargeblyanter er imponerende. Jeg er litt sånn "her er det en farge og der er det en farge. The end" 😛 har aldri lært å bruke det ordentlig. Ser jo lett hva slags hund det er, de blir sikkert fornøyd! Det hesteøyet er jo deilig å se på, gode farger. Jeg har begynt på en "100 heads challenge" som egentlig er ti hoder om dagen på ti dager. Får ikke det til, så jeg prøver så mange jeg orker, er bare på dag to. Målet er mengdetrening på form og å ikke bruke for lang tid per hode. 5-25 minutter prøver jeg på. Idag gikk det skikkelig dårlig for hodet er fullt av jobb! Takk! Jeg er blitt ganske fascinert av øyne, det er utrolig gøy når man får det til på en god måte. Kanskje du må tegne jobbhoder.. Men skjønner presset, noen dager får man det bare ikke til, sånn er det bare. Anonymkode: 909f3...fad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 16. mai 2020 #477 Del Skrevet 16. mai 2020 I går rakk jeg bare 3,5 hoder, og jeg ser jo at hvis det skal være noe poeng så må jeg klare MINST tre i ett drag, for å i det hele tatt "bli varm" og ikke tenke så mye. Jeg vet at øyne og sånt ikke er på stell, men jeg er ute etter å få frem uttrykk og generelle trekk. Det er mer vanskelig enn jeg skulle tro å klare å la være å pirke på det. Idag har jeg tegnet ni og sier meg fornøyd og sliten nok til å stoppe nå :p. Det ble en pause etter nummer fire (19 på arket) . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 17. mai 2020 #478 Del Skrevet 17. mai 2020 Disse lager jeg på bestilling denne lagde jeg til meg selv. Høsten er den fineste årstiden 🤗🍁❤ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #479 Del Skrevet 21. mai 2020 Øver meg på digital kunst, og er harry potter fan og syns det er litt gøy å utforske. Bestemte meg for å lage en "ung versjon" av bellatrix lestrange fra ungdomsårene på Galtvort Anonymkode: 96dfd...5e3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 21. mai 2020 #480 Del Skrevet 21. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Øver meg på digital kunst, og er harry potter fan og syns det er litt gøy å utforske. Bestemte meg for å lage en "ung versjon" av bellatrix lestrange fra ungdomsårene på Galtvort Anonymkode: 96dfd...5e3 Veldig bra, jeg så med en gang at det var henne! 👏🏻👏🏻👏🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå