Gå til innhold

Ørjan Burøe

venus*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spyflua skrev (2 timer siden):

Ble det han som flyttet ut fra huset likevel?

Hun er på jakt etter ny bolig i nabolaget. Han sier på snap at han neppe har råd til å beholde huset. Så det skal nok selges. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (2 minutter siden):

Hun er på jakt etter ny bolig i nabolaget. Han sier på snap at han neppe har råd til å beholde huset. Så det skal nok selges. 

Marna har hatt en inntekt langt over hva to personer tjener tilsammen i mange år. Hun burde da ha økonomi til å overta huset?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (2 timer siden):

Marna har hatt en inntekt langt over hva to personer tjener tilsammen i mange år. Hun burde da ha økonomi til å overta huset?

Men hun vil flytte til noe annet i nabolaget. Har sagt det på snap mange ganger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

De fleste av oss har gjort dumme ting. Helt sant det. Men, de færreste av oss har vært systematisk rasshøl.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julemarsipan skrev (På 15.1.2022 den 0.26):

Uff, jeg synes synd på Ørjan ❤️ Han er en flott mann, og ALLE har gjort dumme ting i livet… 

Hei, Ørjan! 😂

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (På 18.1.2022 den 13.40):

Hei, Ørjan! 😂

Ifølge dere har Ørjan ganske mange forskjellige profiler her inne 😂 aner ikke hvor mange ganger noen har beskyldt meg også for å være Ørjan selv 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Baresierdet skrev (23 timer siden):

Ifølge dere har Ørjan ganske mange forskjellige profiler her inne 😂 aner ikke hvor mange ganger noen har beskyldt meg også for å være Ørjan selv 

Det vet ikke jeg noe om, er ikke en av ‘dere’ du refererer til. Prøvde bare være morsom ☺️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baresierdet skrev (På 19.1.2022 den 17.40):

Synes du det er merkelig at brukere har antydet det? Forsvarstalene og bagatelliseringen av Burøes bedritne oppførsel, sammen med brukerkompis @justsaying la et godt grunnlag for det.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (14 timer siden):

Synes du det er merkelig at brukere har antydet det? Forsvarstalene og bagatelliseringen av Burøes bedritne oppførsel, sammen med brukerkompis @justsaying la et godt grunnlag for det.

Du leste vel hva jeg skrev. Da har Ørjan mange profiler. 😬 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (På 17.1.2022 den 13.38):

Denne var funny😂

Ja, man vet nesten ikke hva man skal svare, så latterlig er det 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...