Marihønepøne Skrevet 5. april 2020 #441 Del Skrevet 5. april 2020 28 minutter siden, Justsaying skrev: Ja jeg hører du sier det. I et år nå, men fremdeles er det ingen som har sett noe-ikke engang avisene-som tyder på at dette var annet enn det du sier: sextalk. Ikke legg ord i munnen på meg. Jeg har aldri sagt det dreier seg om sextalk. Det er snakk om trakassering. Vi vet du ikke skjønner forskjellen, men det er på tide du prøver å lære deg den. Kanskje psykologen din kan hjelpe deg? Det er forøvrig mange som har sett bevis. En av dem er din kone. (Oops, beklager, jeg mener selvfølgelig Burøe sin kone). Men hun bryr seg ikke. Jeg antar like barn leker best? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 5. april 2020 #442 Del Skrevet 5. april 2020 3 minutter siden, Oida skrev: Hva vet du om jeg har vært i kontakt med med journalister og vist/levert det jeg sitter med av smuss fra din helt/alter ego Burøe? 👌🏼👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 5. april 2020 #443 Del Skrevet 5. april 2020 2 minutter siden, Marihønepøne skrev: Ikke legg ord i munnen på meg. Jeg har aldri sagt det dreier seg om sextalk. Det er snakk om trakassering. Vi vet du ikke skjønner forskjellen, men det er på tide du prøver å lære deg den. Kanskje psykologen din kan hjelpe deg? Det er forøvrig mange som har sett bevis. En av dem er din kone. (Oops, beklager, jeg mener selvfølgelig Burøe sin kone). Men hun bryr seg ikke. Jeg antar like barn leker best? Challenge,send meg noe du mener jeg bør se så skal jeg sende deg noe du bør se. Og nei jeg mener ikke Dickpic. Jeg tror virkelig at du har meldinger fra Ørjan, jeg bare tror du ikke tenker på din del av samtalen? Men nå legger vi oss 🙏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 5. april 2020 #444 Del Skrevet 5. april 2020 8 minutter siden, Baresierdet skrev: 👌🏼👌🏼 1 minutt siden, Justsaying skrev: 👌🏼👌🏼 Samme navn, samme agenda, alltid pålogget på samme tid, samme språkbruk, samme kontakt med Burøe og nå dette ⬆️... Klart dette ikke er samme person. Det er bare Burøe som har leid inn et siamesisk tvillingpar til å forsvare ham på KG. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 5. april 2020 #445 Del Skrevet 5. april 2020 Akkurat nå, Justsaying skrev: Challenge,send meg noe du mener jeg bør se så skal jeg sende deg noe du bør se. Og nei jeg mener ikke Dickpic. Jeg tror virkelig at du har meldinger fra Ørjan, jeg bare tror du ikke tenker på din del av samtalen? Men nå legger vi oss 🙏🏻 Mener du "Jeg er her for å spille, la meg være", "Dra til helvete" eller "Ett ord til fra deg og jeg ringer politiet"? Hvilken av disse tre delene av samtalen mener du jeg bør tenke mer på? Hvis du vil vite nøyaktig hva som ble sagt kan du jo spørre kona di, hun fikk det tilsendt. Jeg har på ingen måte tenkt å innlede noen ny dialog med deg privat, jeg fikk nok av det første gangen. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 6. april 2020 #446 Del Skrevet 6. april 2020 11 timer siden, Marihønepøne skrev: Mener du "Jeg er her for å spille, la meg være", "Dra til helvete" eller "Ett ord til fra deg og jeg ringer politiet"? Hvilken av disse tre delene av samtalen mener du jeg bør tenke mer på? Hvis du vil vite nøyaktig hva som ble sagt kan du jo spørre kona di, hun fikk det tilsendt. Jeg har på ingen måte tenkt å innlede noen ny dialog med deg privat, jeg fikk nok av det første gangen. Sa han det? Ja det høres ut som en truende måte å snakke på. Jeg kommer nok aldri til å tro på at en voksen kjent mann skulle ha gått inn på en plattform, hvor han ikke vet om han chatter med en 12-åring eller en boksen dame/mann, for å griseprate. Uten at dette er blitt anmeldt. Dette høres ut som en inpersonator, beklager å skuffe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 6. april 2020 #447 Del Skrevet 6. april 2020 7 minutter siden, Justsaying skrev: Sa han det? Ja det høres ut som en truende måte å snakke på. Jeg kommer nok aldri til å tro på at en voksen kjent mann skulle ha gått inn på en plattform, hvor han ikke vet om han chatter med en 12-åring eller en boksen dame/mann, for å griseprate. Uten at dette er blitt anmeldt. Dette høres ut som en inpersonator, beklager å skuffe deg. Jeg skrev det. Du påsto jeg glemte å tenke på min del av samtalen - og jeg spør deg hvilken del av mitt bidrag til samtalen jeg bør huske å tenke mer på. Du får tro hva du vil (selv om jeg vet at du vet nøyaktig hva som skjedde, selv om du neppe husker meg blant mange). At du driter i om du snakker med en 12-åring eller en voksen må du nesten ta på din egen kappe. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stupebrett Skrevet 6. april 2020 #448 Del Skrevet 6. april 2020 Vidar Hodnekvam traff sikkert på en impersonator han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 6. april 2020 #449 Del Skrevet 6. april 2020 5 minutter siden, Marihønepøne skrev: Jeg skrev det. Du påsto jeg glemte å tenke på min del av samtalen - og jeg spør deg hvilken del av mitt bidrag til samtalen jeg bør huske å tenke mer på. Du får tro hva du vil (selv om jeg vet at du vet nøyaktig hva som skjedde, selv om du neppe husker meg blant mange). At du driter i om du snakker med en 12-åring eller en voksen må du nesten ta på din egen kappe. Hvem er det du snakker til egentlig? Jeg er ikke Ørjan, og er bittelitt lei av å fortelle det. Ørjan er på golfbanen, tror du han gidder sitte skrive her samtidig? 😄 La oss ta påskeferie, skal se Gulasj og Marianne med barna nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 6. april 2020 #450 Del Skrevet 6. april 2020 2 minutter siden, Stupebrett skrev: Vidar Hodnekvam traff sikkert på en impersonator han også. Tenk om heller (eks)damen hans selv fortalte denne historien. Dessuten er denne bare helt utrolig klein, å dra opp en gammel historie midt i stormen for å få likes og ri på bølgen. Så ikke han skrev om de andre kollegaene sine som sendte Dp, så dette var nok for å sparke den som allerede var liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 6. april 2020 #451 Del Skrevet 6. april 2020 9 minutter siden, Justsaying skrev: Hvem er det du snakker til egentlig? Jeg er ikke Ørjan, og er bittelitt lei av å fortelle det. Ørjan er på golfbanen, tror du han gidder sitte skrive her samtidig? 😄 La oss ta påskeferie, skal se Gulasj og Marianne med barna nå. Ja, tenk om du tok påskeferie fra sosial medier, du. Det er det mange kvinner som hadde blitt glad for... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest commeilfaut Skrevet 6. april 2020 #452 Del Skrevet 6. april 2020 13 minutter siden, Stupebrett skrev: Vidar Hodnekvam traff sikkert på en impersonator han også. Synes denne forteller alt om modus operandi til "komikeren". Trist at han kom seg unna med denne ekle, uakseptable oppførselen i mange år, men takk meetoo for at det ble satt fokus på. Twittergreia lengre opp i tråden bekrefter dessverre at han ikke har forandret seg det minste, og svarer på kritikk på en patetisk, bøllete måte.... Han er vel nå mer kjent for oppførselen sin enn hans egentlige yrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihønepøne Skrevet 6. april 2020 #453 Del Skrevet 6. april 2020 13 minutter siden, Stupebrett skrev: Vidar Hodnekvam traff sikkert på en impersonator han også. Klart han gjorde. Det er ikke måte på hvor mange look alikes (som er så like at til og med kollegaer og andre som kjenner Burøe lar seg lure) som vandrer rundt der ute. Attpåtil har de alle tilgang til Burøes mobilnummer, epostadresse og kontoer på Facebook etc. Til og Marna lot seg jo lure til å tro at det var han som tafset på folk på julebordet enda hun så på da det skjedde. Trist når ikke engang kona ser forskjell. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stupebrett Skrevet 6. april 2020 #454 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) 44 minutter siden, Justsaying skrev: Tenk om heller (eks)damen hans selv fortalte denne historien. Dessuten er denne bare helt utrolig klein, å dra opp en gammel historie midt i stormen for å få likes og ri på bølgen. Så ikke han skrev om de andre kollegaene sine som sendte Dp, så dette var nok for å sparke den som allerede var liggende. Rolig nå sailor, en avledning av gangen. Er historien løgn? Er historien sann, men er irrelevant fordi den er gammel? Vidar er vel så mye en part i denne saken som eksen, for øvrig. Eller er er historien sann, men det er irrelevant fordi andre også gjorde kjipe ting? Utrolig nok kan ikke alle tre være riktige samtidig Eller: sagt på en annen måte, om denne historien er usann ville det være helt unødvendig å trekke opp at andre har sendt dickpics, at historien skjedde for lenge siden eller at dette skal være en del av en slags "Bølge" for likes. Problemet med historien er først og fremst at den er 100% sann. Endret 6. april 2020 av Stupebrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juoigi Skrevet 6. april 2020 #455 Del Skrevet 6. april 2020 1 minutt siden, Stupebrett said: Rolig nå sailor, en avledning av gangen. Er historien løgn? Er historien sann, men er irrelevant fordi den er gammel? Vidar er vel så mye en part i denne saken som eksen, for øvrig. Eller er er historien sann, men det er irrelevant fordi andre også gjorde kjipe ting? Utrolig nok kan ikke alle tre være riktige samtidig. 👏🏻 Veldig viktige spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stupebrett Skrevet 6. april 2020 #456 Del Skrevet 6. april 2020 Det virker som Ørjan Burøes tilhengere befinner seg i en slags høyere moralsk og etisk dimensjon enn oss andre dødelige, der en gjerning på samme tid kan være 1) Så umoralsk og ødeleggende at den vil være sterkt belastende for hovedpersonen, familien, venner og inntjening om den kommer frem i lyset 2) Helt irrelevant og ikke noe å ta på vei for 3) Noe som alle andre også gjør uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 6. april 2020 #457 Del Skrevet 6. april 2020 1 time siden, Stupebrett skrev: Rolig nå sailor, en avledning av gangen. Er historien løgn? Er historien sann, men er irrelevant fordi den er gammel? Vidar er vel så mye en part i denne saken som eksen, for øvrig. Eller er er historien sann, men det er irrelevant fordi andre også gjorde kjipe ting? Utrolig nok kan ikke alle tre være riktige samtidig Eller: sagt på en annen måte, om denne historien er usann ville det være helt unødvendig å trekke opp at andre har sendt dickpics, at historien skjedde for lenge siden eller at dette skal være en del av en slags "Bølge" for likes. Problemet med historien er først og fremst at den er 100% sann. Historien Vidar forteller om eksdama et ikke slik det skjedde nei. Hans versjon av historien er nok slik, fordi det passer han bedre. Og fordi den ga best avkastning i situasjonen han delte den i. Kontakt eksen til Vidar og spør? Om hun ble trakassert av Ørjan. Til å sitte her å være verdensmestere i å være dommere, jury og advokater så er dere elendige etterforskere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stupebrett Skrevet 6. april 2020 #458 Del Skrevet 6. april 2020 (endret) 7 minutter siden, Justsaying skrev: Til å sitte her å være verdensmestere i å være dommere, jury og advokater så er dere elendige etterforskere Hvis historien er løgn, hvorfor går du på en full sånn "dette er det dessuten mange andre som gjør og det var lenge siden og dessuten så er det annenhånds info"? Hvis historien er løgn, er det irrelevant om det skjedde i går eller i 2009. Da er det irrelevant om andre komikere har sendt dickpics. Men historien er sann, og det skjønner du også, og da må man strekke seg etter bagatelliseringshalmstrå. Takk for at du understreker poenget mitt. Jeg ser ingen grunn til å trakassere en dame mer enn det hun allerede har blitt gjort av ØB. En av grunnene til at kvinner kvier seg for å gi beskjed om trakassering og overgrep er at de kan bli tvunget til å gå gjennom hendelsene i det uendelige for å tilfredsstille nysgjerrigheten til folk eller for å overbevise folk som ikke kan tro på at det er sant. Slik Ørjan Burøe møter andre mennesker med mer eller mindre tildekte trusler har jeg full forståelse for at folk ikke har interesse av å ha noe med han og drittoppførselen hans å gjøre. Jeg har dessuten ingen grunn til å betvile at historien er sann da den følger mønsteret hans 100%. Det er ingen grunn til å etterforske noe som helst. Endret 6. april 2020 av Stupebrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 6. april 2020 #459 Del Skrevet 6. april 2020 18 minutter siden, Justsaying skrev: Historien Vidar forteller om eksdama et ikke slik det skjedde nei. Hans versjon av historien er nok slik, fordi det passer han bedre. Og fordi den ga best avkastning i situasjonen han delte den i. Kontakt eksen til Vidar og spør? Om hun ble trakassert av Ørjan. Til å sitte her å være verdensmestere i å være dommere, jury og advokater så er dere elendige etterforskere Meget interessant at du som ikke er Ørjan konkluderer med at det ikke var slik det skjedde. Meeeeget interessant...... 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stupebrett Skrevet 6. april 2020 #460 Del Skrevet 6. april 2020 4 minutter siden, Infinity skrev: Meget interessant at du som ikke er Ørjan konkluderer med at det ikke var slik det skjedde. Meeeeget interessant...... Det er jo egentlig utrolig bra for alle på Kvinneguiden at det finnes en person som har førstehånds faktakunnskap om absolutt alle hendelser Ørjan Burøe har vært involvert i som ikke er han selv. Hvilken ressurs! Det må være årets mest dedikerte fan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå