Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Stupebrett skrev:

Det er jo egentlig utrolig bra for alle på Kvinneguiden at det finnes en person som har førstehånds faktakunnskap om absolutt alle hendelser Ørjan Burøe har vært involvert i som ikke er han selv. Hvilken ressurs! Det må være årets mest dedikerte fan. 

Ja, ikke sant.😁😁

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Stupebrett skrev:

Det er jo egentlig utrolig bra for alle på Kvinneguiden at det finnes en person som har førstehånds faktakunnskap om absolutt alle hendelser Ørjan Burøe har vært involvert i som ikke er han selv. Hvilken ressurs! Det må være årets mest dedikerte fan. 

Betalt ressurs vel å merke..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Stupebrett skrev:

Det er jo egentlig utrolig bra for alle på Kvinneguiden at det finnes en person som har førstehånds faktakunnskap om absolutt alle hendelser Ørjan Burøe har vært involvert i som ikke er han selv. Hvilken ressurs! Det må være årets mest dedikerte fan. 

Det er nok en sånn 18 år gammel jypling av en look alike. De vet jo alt om Burøes gjøren og laden og kan herme ned til minste detalj og til og med bruke hans kontoer, adresser og numre til det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Justsaying skrev:

Hvem er det du snakker til egentlig? 
Jeg er ikke Ørjan, og er bittelitt lei av å fortelle det. Ørjan er på golfbanen, tror du han gidder sitte skrive her samtidig? 😄 

La oss ta påskeferie, skal se Gulasj og Marianne med barna nå.

Litt spesielt at du har kontroll på hvor Burøe befinner seg til enhver tid, eller?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justsaying skrev:

Historien Vidar forteller om eksdama et ikke slik det skjedde nei. 
Hans versjon av historien er nok slik, fordi det passer han bedre. Og fordi den ga best avkastning i situasjonen han delte den i. 
Kontakt eksen til Vidar og spør? Om hun ble trakassert av Ørjan. 

Til å sitte her å være verdensmestere i å være dommere, jury og advokater så er dere elendige etterforskere ;) 

Historien til Hodnekvam føyer seg fint inn i Burøes "modus operandi". Du kan jo spørre din helt hvordan han reagerte da han ble konfrontert med sin drittslenging av homofile. 

Endret av Oida
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
2 timer siden, Stupebrett skrev:

Hvis historien er løgn, hvorfor går du på en full sånn "dette er det dessuten mange andre som gjør og det var lenge siden og dessuten så er det annenhånds info"? Hvis historien er løgn, er det irrelevant om det skjedde i går eller i 2009. Da er det irrelevant om andre komikere har sendt dickpics.

Men historien er sann, og det skjønner du også, og da må man strekke seg etter bagatelliseringshalmstrå. Takk for at du understreker poenget mitt.

Jeg ser ingen grunn til å trakassere en dame mer enn det hun allerede har blitt gjort av ØB. En av grunnene til at kvinner kvier seg for å gi beskjed om trakassering og overgrep er at de kan bli tvunget til å gå gjennom hendelsene i det uendelige for å tilfredsstille nysgjerrigheten til folk eller for å overbevise folk som ikke kan tro på at det er sant.

Slik Ørjan Burøe møter andre mennesker med mer eller mindre tildekte trusler har jeg full forståelse for at folk ikke har interesse av å ha noe med han og drittoppførselen hans å gjøre. Jeg har dessuten ingen grunn til å betvile at historien er sann da den følger mønsteret hans 100%. Det er ingen grunn til å etterforske noe som helst. 

Tror det går helt fint om du spør henne - jeg har hørt at hun er en god venn av både Ørjan og Marna ;) 

1 time siden, Oida skrev:

Litt spesielt at du har kontroll på hvor Burøe befinner seg til enhver tid, eller?

Har du ikke han på Snapchat?

Hvis du ikke har det, noe jeg antar uten å bruke for mye hjernekraft, så kanskje du ellers kunne tenke at det var der jeg så han da jeg skrev det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Justsaying skrev:

Tror det går helt fint om du spør henne - jeg har hørt at hun er en god venn av både Ørjan og Marna ;) 

Du hører så mye du. 🤷‍♀️

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Justsaying skrev:

Tror det går helt fint om du spør henne - jeg har hørt at hun er en god venn av både Ørjan og Marna ;) 

Har du ikke han på Snapchat?

Hvis du ikke har det, noe jeg antar uten å bruke for mye hjernekraft, så kanskje du ellers kunne tenke at det var der jeg så han da jeg skrev det?

Jeg har absolutt null interesse av å ha det mennesket på snapchat. Men skjønner at det er veldig viktig for deg å ha kontroll på din store helt/alter ego Burøe.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest commeilfaut
1 minutt siden, Infinity skrev:

Du hører så mye du. 🤷‍♀️

Dette gir tråden dens underholdningsverdi.

Bare tanken på at en så lite kjent "komiker" skal kunne tiltrekke seg diehard fans som forsvarer helten med nebb og klør uansett hva han har gjort; og som på toppen av det hele vet alt om alle sakene hans, vennskapsforhold og hvor helten til enhver tid er, er faktisk vesentlig mer komisk enn noe ØB noengang har prestert på scenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, commeilfaut skrev:

Dette gir tråden dens underholdningsverdi.

Bare tanken på at en så lite kjent "komiker" skal kunne tiltrekke seg diehard fans som forsvarer helten med nebb og klør uansett hva han har gjort; og som på toppen av det hele vet alt om alle sakene hans, vennskapsforhold og hvor helten til enhver tid er, er faktisk vesentlig mer komisk enn noe ØB noengang har prestert på scenen.

Nå kommer @Justsaying til å klikke. Der i gården er jo ØB verdensberømt. 😂😂😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Jeg er ingen Die Hard fan av Ørjan, jeg er en fan av sannheten og det er forskjell på å slippe en fis eller å drite i buksa.
Så selvsagt har sikkert Ørjan skrevet masse grisete med både den ene og den andre, men når folk kaller det seksuell trakassering når det er en toveis samtale så blir det for dumt. Og om han svarer enkelte både frekt og surt kan jeg godt skjønne. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juoigi
11 minutter siden, Justsaying said:

Jeg er ingen Die Hard fan av Ørjan, jeg er en fan av sannheten og det er forskjell på å slippe en fis eller å drite i buksa.
Så selvsagt har sikkert Ørjan skrevet masse grisete med både den ene og den andre, men når folk kaller det seksuell trakassering når det er en toveis samtale så blir det for dumt. Og om han svarer enkelte både frekt og surt kan jeg godt skjønne. 
 

Du er ingen «die hard fan» av Ørjan, men får betalt av han for å sitte her inne? Ja, det er veldig troverdig selvsagt. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Justsaying skrev:

Jeg er ingen Die Hard fan av Ørjan, jeg er en fan av sannheten og det er forskjell på å slippe en fis eller å drite i buksa.
Så selvsagt har sikkert Ørjan skrevet masse grisete med både den ene og den andre, men når folk kaller det seksuell trakassering når det er en toveis samtale så blir det for dumt. Og om han svarer enkelte både frekt og surt kan jeg godt skjønne. 
 

Du har fortsatt ikke svart på hvilken del av toveissamtalen jeg hadde med Burøe du mener tilsier at det ikke var seksuell trakassering når han overøste meg med uønskede og ubehagelige seksuelle kommentarer i time etter time? 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Justsaying skrev:

Jeg er ingen Die Hard fan av Ørjan, jeg er en fan av sannheten og det er forskjell på å slippe en fis eller å drite i buksa.
Så selvsagt har sikkert Ørjan skrevet masse grisete med både den ene og den andre, men når folk kaller det seksuell trakassering når det er en toveis samtale så blir det for dumt. Og om han svarer enkelte både frekt og surt kan jeg godt skjønne. 
 

Hva kaller du det når en person sender deg et dickpik helt ut av det blå, krydret med en slibrig melding? Den "toveis samtalen" hadde vært om felles bekjente. For nei, trass i dine påstander om at alle kvinnene har kontaktet din helt, innledet din helt kontakten. Visstnok på grunn av felles kjente. Så dumpet et dickpik og slibrige melding inn. Når så din helt får tilbakemelding på at dette ikke er greit, men fortsetter i samme stil, hva er det da? I min og de fleste andres verden, seksuell trakassering.

Svarer frekt og surt? Han starter med å benekte, går over til at det var en fleip for så å påstå at noen har hacket hans facebook/ instagramkonto. For å ikke snakke om hans "jeg vet hvor du bor bilder". 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stupebrett
11 timer siden, Justsaying skrev:

Jeg er ingen Die Hard fan av Ørjan, jeg er en fan av sannheten og det er forskjell på å slippe en fis eller å drite i buksa.
Så selvsagt har sikkert Ørjan skrevet masse grisete med både den ene og den andre, men når folk kaller det seksuell trakassering når det er en toveis samtale så blir det for dumt. Og om han svarer enkelte både frekt og surt kan jeg godt skjønne. 
 

Haha der kom den ja "dette er jo bare flørting og dette er det mange andre som gjør".

Er det ikke rart hvordan folk kan være swingers, ha åpne forhold, være single og ha relativt mange seksualpartnere og ha et løssluppent og liberalt forhold til sex HELT UTEN å ende opp med å få trakasseringsanklager mot seg? Man skulle nesten tro at det kanskje kunne være fordi de samme menneskene tar hensyn til ting som samtykke, og at de gir seg dersom de merker at folk ikke er interesserte i dem? Eller sagt på en annen måte: FORDI MAN LESER ROMMET BITTELITT FØR MAN SLENGER UT PENISEN 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
14 hours ago, Justsaying said:

Jeg er ingen Die Hard fan av Ørjan, jeg er en fan av sannheten og det er forskjell på å slippe en fis eller å drite i buksa.
Så selvsagt har sikkert Ørjan skrevet masse grisete med både den ene og den andre, men når folk kaller det seksuell trakassering når det er en toveis samtale så blir det for dumt. Og om han svarer enkelte både frekt og surt kan jeg godt skjønne. 
 

Så du mener at han heller er en utro drittsekk som skjemmer ut familien sin offentlig, og setter sine egne seksuelle behov over sin egen familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stupebrett
33 minutter siden, LaptopPute skrev:

Så du mener at han heller er en utro drittsekk som skjemmer ut familien sin offentlig, og setter sine egne seksuelle behov over sin egen familie?

Kan vi i hvert fall slutte å videreformidle den totalt idiotiske og løgnaktige fortellingen om at Ørjan Burøe var UTRO, og at den største krenkelsen liksom skulle være mot Marna?

Utroskap handler om svik og løgn. Det er helt klin umulig innenfor de fysiske lovene i universet vi lever i å være en fyr som prøver å ligge med alle damer som har puls på alle nachspiel og sende bootycall SMS-er hver lørdag en er ute i 15-20 år uten at kona di får vite om det. Joda, er man flittig og utspekulert kan man kanskje gjemme bort en elskerinne, men er man en C-kjendis og oppfører seg som ØB har gjort over litt tid, så sier det seg selv at en eller annen ved et eller annet tidspunkt sladrer. 

ØB og Marna har hatt en avtale seg imellom, helt åpenbart, og det er verken feil eller umoralsk, i motsetning til oppførselen som han derimot har hatt mot flere damer som han har ansett for å være i nedslagsfeltet sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
1 time siden, LaptopPute skrev:

Så du mener at han heller er en utro drittsekk som skjemmer ut familien sin offentlig, og setter sine egne seksuelle behov over sin egen familie?

Ja han har vært en drittsekk mot Marna, men det beklaget han og har ikke lagt skjul på at han var det. 
Selv om jeg ikke liker noen så kan jeg ikke gå å si de har gjort stygge ting uten å bevise noe som helst. Vi bor i en rettsstat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
11 timer siden, Oida skrev:

Hva kaller du det når en person sender deg et dickpik helt ut av det blå, krydret med en slibrig melding? Den "toveis samtalen" hadde vært om felles bekjente. For nei, trass i dine påstander om at alle kvinnene har kontaktet din helt, innledet din helt kontakten. Visstnok på grunn av felles kjente. Så dumpet et dickpik og slibrige melding inn. Når så din helt får tilbakemelding på at dette ikke er greit, men fortsetter i samme stil, hva er det da? I min og de fleste andres verden, seksuell trakassering.

Svarer frekt og surt? Han starter med å benekte, går over til at det var en fleip for så å påstå at noen har hacket hans facebook/ instagramkonto. For å ikke snakke om hans "jeg vet hvor du bor bilder". 

 

Du har aldri nevnt «jeg vet hvor du bor bilder» før nå etter den tweeten, og at ei her skrev det.  
Det andre tok du vel fra Hodnekvams innlegg? 

Du sa at du bevis, svar meg enkelt og greit på hvorfor du ikke har levert dette med en anmeldelse? Og oppfølgningsspørsmål til ditt svar, ( jeg har gjort det) er hvorfor er det ikke blitt gjort noe med av de instansene? Kan de ha sett noe du ikke klarer se selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
11 timer siden, Marihønepøne skrev:

Du har fortsatt ikke svart på hvilken del av toveissamtalen jeg hadde med Burøe du mener tilsier at det ikke var seksuell trakassering når han overøste meg med uønskede og ubehagelige seksuelle kommentarer i time etter time? 

Mener du virkelig at en voksen kvinne som får grisemeldinger på Wordfeud fra «Ørjan» ikke klarer å blokke han fra å sende deg ubehageligheter i time etter time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...