Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

Gjest juoigi
8 minutter siden, Justsaying said:

Håper dere fortsetter disse innleggene og udokumenterte påstandene alltid 🙏🏻 jeg får 100 spenn av Ørjan for hvert innlegg Oida og Co skriver så dette er topp. 
 

Gjerne legg ut dokumentasjon på at Ørjan Burøe betaler deg for å sitte her inne, og indirekte oppfordrer til trolling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er imponerende å se hvor mye udokumentert påstander som får bein og gå på i tråden her.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
6 minutter siden, juoigi skrev:

Gjerne legg ut dokumentasjon på at Ørjan Burøe betaler deg for å sitte her inne, og indirekte oppfordrer til trolling. 

Hvorfor? 

Og trolling? Nei dette er rett frem mine ærlige meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juoigi
5 minutter siden, Justsaying said:

Hvorfor? 

Og trolling? Nei dette er rett frem mine ærlige meninger.

Det vil være trolling om Ørjan Burøe betaler noen for å krangle på sine vegne i et anonymt forum på nettet. Det overrasker meg ikke, men jeg tror ikke det er noe EGMONT er veldig interessert i at skal skje i sine forum. Og det hadde vært en interessant mediesak. Så gjerne del med oss «beviset» for dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
9 minutter siden, juoigi skrev:

Det vil være trolling om Ørjan Burøe betaler noen for å krangle på sine vegne i et anonymt forum på nettet. Det overrasker meg ikke, men jeg tror ikke det er noe EGMONT er veldig interessert i at skal skje i sine forum. Og det hadde vært en interessant mediesak. Så gjerne del med oss «beviset» for dette. 

Det var dine ord ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juoigi
1 minutt siden, Justsaying said:

Det var dine ord ;) 

 

Så, er det sant at han betaler deg eller lyver du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Baresierdet skrev:

Jeg har ikke sagt noe om jeg betviler det Infinity sier eller ikke betviler det.

Jeg sier at HAN BENEKTET DET. SÅ DA ET HUN KLAR OVER AT HAN BENEKTER DET. Og kan gjøre hva hun vil med det. 

Du snor deg behendig unna å svare på det jeg spør om ved å fokusere på noe helt annet. Men det sier jo alt det da.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
6 minutter siden, juoigi skrev:

Så, er det sant at han betaler deg eller lyver du? 

Er det relevant for diskusjonen egentlig? 
 

Han har også sagt han skal gi meg XXX og en offentlig unnskyldning om jeg noen gang får se et Dp som han har sendt uten at det har vært «ønsket» som dere sier.  
Det florerer ikke akkurat av de så jeg blir ikke rik 😆
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Justsaying skrev:

Håper dere fortsetter disse innleggene og udokumenterte påstandene alltid 🙏🏻 jeg får 100 spenn av Ørjan for hvert innlegg Oida og Co skriver så dette er topp. 
 

Så fint, da har vi jo alle fått bekreftet det vi visste.

Endret av Oida
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
9 minutter siden, LaptopPute skrev:

Har du betalt for en thai-kone?

Er ikke de veldig dyre og glad i menn? Så, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
3 minutter siden, Oida skrev:

Så fint, da har vi jo alle fått bekreftet det vi visste.

Bekreftet? Basert på at jeg skrev det her? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Justsaying skrev:

Til meg skrev han: Det fins ingen Screenshot 😎 

Dette er jo strålende, da er det en gang for alle bekreftet at din helt/alter ego Burøe lyver.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest juoigi
1 minutt siden, Justsaying said:

Er det relevant for diskusjonen egentlig? 
 

Han har også sagt han skal gi meg XXX og en offentlig unnskyldning om jeg noen gang får se et Dp som han har sendt uten at det har vært «ønsket» som dere sier.  
Det florerer ikke akkurat av de så jeg blir ikke rik 😆
 

 

Det er defintivt relevant at mannen det snakkes om betaler brukere for å skrive her inne, spesielt når man ser innholdet og hva slags metoder det er snakk om. 
Jeg vet ikke om dere fremdeles forsøker å lure noen til å distribuere nakenbilder av han - men dette her blir så pinlig oppførsel at jeg ikke engang vet hva jeg skal si. Men kanskje noen medier er interessert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Oida skrev:

Du snor deg behendig unna å svare på det jeg spør om ved å fokusere på noe helt annet. Men det sier jo alt det da.

Ved å fokusere på noe annet? Du vrir på det jeg sier. Og kommer med påstander som jeg virkelig ikke har skrevet noe om. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Baresierdet skrev:

Ved å fokusere på noe annet? Du vrir på det jeg sier. Og kommer med påstander som jeg virkelig ikke har skrevet noe om. 

Så du har ikke skrevet "Burøe har gjentatte ganger sendt over sine bevis"? Jeg foreslår at du blar deg litt bak i tråden og ser hva du har kommentert. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Oida skrev:

Så du har ikke skrevet "Burøe har gjentatte ganger sendt over sine bevis"? Jeg foreslår at du blar deg litt bak i tråden og ser hva du har kommentert. 

Jo.. Og det han har sendt over, samsvarer ikke med det som blir sagt av deg feks. 

Jeg vet godt hva jeg har kommentert. Trenger ikke bla bakover 👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Baresierdet skrev:

Jo.. Og det han har sendt over, samsvarer ikke med det som blir sagt av deg feks. 

Jeg vet godt hva jeg har kommentert. Trenger ikke bla bakover 👌🏼

Hvordan kan du si noe sånt. Hvorfor tror du at « bevis « fra Burøe er ekte ? Hvorfor er det bare to brukere med samme brukernavn fra KG som får tilsendt bevis fra Burøe? 
Hvorfor er det ingen andre som får se disse bevisene?

Du klarer ikke å overbevise noen om at du bare er en uavhengig person med kritisk sans. Den kritiske sansen din går en vei.

Jeg har nå vist frem screen shot jeg har til noen utvalgte her inne.  Tanken min var at du også skulle få se, men jeg har litt for mye Burøe vibber fra deg, så det blir ikke noe av i denne omgang.

@Justsaying skal få se det når det fryser til i helvete.. eller aldri som det også heter.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Infinity skrev:

Hvordan kan du si noe sånt. Hvorfor tror du at « bevis « fra Burøe er ekte ? Hvorfor er det bare to brukere med samme brukernavn fra KG som får tilsendt bevis fra Burøe? 
Hvorfor er det ingen andre som får se disse bevisene?

Du klarer ikke å overbevise noen om at du bare er en uavhengig person med kritisk sans. Den kritiske sansen din går en vei.

Jeg har nå vist frem screen shot jeg har til noen utvalgte her inne.  Tanken min var at du også skulle få se, men jeg har litt for mye Burøe vibber fra deg, så det blir ikke noe av i denne omgang.

@Justsaying skal få se det når det fryser til i helvete.. eller aldri som det også heter.

Det jeg har sett, er vel ekte. For det står svart på hvitt. Til meg svarer han at han viser det til meg fordi jeg er en av få som har spurt om hva som er sant og hva som er usant.

@Justsaying må nesten få svare for seg selv. 😊

Synd at du får de vibbene av meg. Det mener jeg oppriktig. For jeg synes ikke at Ørjan har gjort alt riktig, han har gjort ting som ikke er greit. Og det har han stått for. Utover det, for meg nå har jeg ikke sett bevis på det motsatte og kan derfor ikke tro at alt er sant. Jeg skjønner at det sitter noen i denne tråden som veldig gjerne vil bli trodd, men det er vanskelig for meg å tro på alt som blir skrevet dessverre. 

Men uansett om vi oppfatter ting forskjellig og vi er uenig er jeg glad for at du skriver saklig og holder deg til hva som skal diskuteres. 😊👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Baresierdet skrev:

Jo.. Og det han har sendt over, samsvarer ikke med det som blir sagt av deg feks. 

Jeg vet godt hva jeg har kommentert. Trenger ikke bla bakover 👌🏼

Så han har "sendt over bevis", og ut fra dette trekker du konklusjonen at han er uskyldig  fordi det ikke samsvarer  med hva jeg har sagt? Da har du et stort problem, ikke vet du hva som sto i meldingene jeg mottok, utover at de er slibrige. Ikke vet du hvilke dickpicks jeg mottok. Ikke vet du mitt navn. Ikke vet du hvilken/hvilke sosiale plattformer jeg mottok dette. Men likevel konkluderer du med at "bevisene" fra din helt Burøe ikke samsvarer med noe du ikke vet hva er.

Det er jo intet mer en fantastisk.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...