Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, Justsaying skrev:

Vil si han er svært heldig, det er ikke han det hviskes om i krokene lenger. Vil ikke si at de som har blitt avslørt som løgnere mm er så veldig bra heiagjeng iallefall.

Er det noen som er blitt avslørt som løgner er det din helt/alter ego Burøe. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Infinity skrev:

Jøss. Kan jeg ikke si sannheten ?  Som sagt, trenger ikke å legge ut noe. Din gode venn vet at jeg screenshottet,  han er jo så ærlig, så hvorfor ikke bare få bekreftelse fra han. 🙂👍

Jeg spurte om han kunne kommentere det du skrev, og han kjenner seg ikke igjen i det du skrev. Så bekreftelse fra han blir vanskelig. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juoigi
11 minutter siden, Baresierdet said:

Jeg spurte om han kunne kommentere det du skrev, og han kjenner seg ikke igjen i det du skrev. Så bekreftelse fra han blir vanskelig. 😅

Selvfølgelig kjenner han seg ikke igjen i dette 😂 Han er jo bare uskyldig og ber folk på kaffe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Baresierdet skrev:

Jeg spurte om han kunne kommentere det du skrev, og han kjenner seg ikke igjen i det du skrev. Så bekreftelse fra han blir vanskelig. 😅

Alvorlig ? Benektet han det ? For en løgnhals. Jeg får lade opp gamle nettbrettet og finne screenshottene. 
Kommer du til å slutte å tro blindt på han hvis jeg legger det ut ? 🙂

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Infinity skrev:

Alvorlig ? Benektet han det ? For en løgnhals. Jeg får lade opp gamle nettbrettet og finne screenshottene. 
Kommer du til å slutte å tro blindt på han hvis jeg legger det ut ? 🙂

Ikke bit på, de bare troller.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, minimymlen skrev:

Ikke bit på, de bare troller.

Jeg vet. Tror jeg sparer litt på det, men det er jo fristende å trøkke beviset opp i fleisen på dem.

@Baresierdet. Jeg tror at du lyger når du sier at du har spurt Burøe.  Du kan jo minne han  på at jeg screenshottet samtalen. Kanskje han husker det bedre da.  Men hvem vet om du snakker sant da. Det har vi jo ingen bevis på .😂

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Infinity skrev:

Jeg vet. Tror jeg sparer litt på det, men det er jo fristende å trøkke beviset opp i fleisen på dem.

@Baresierdet. Jeg tror at du lyger når du sier at du har spurt Burøe.  Du kan jo minne han  på at jeg screenshottet samtalen. Kanskje han husker det bedre da.  Men hvem vet om du snakker sant da. Det har vi jo ingen bevis på .😂

Du må gjerne tro at jeg lyver. 

Jeg tok skjermbilde av det første du skrev om det🤭 og sendte. Han sier han ikke kjenner seg igjen, i det du skriver. Men for all del, ikke tro på meg 😂

Men ironisk at du tror jeg lyver, på lik linje som jeg tror andre i denne tråden drar ei litta løgn avogtil 😂😂

Jeg Troller ikke. Jeg lyver ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Baresierdet skrev:

Du må gjerne tro at jeg lyver. 

Jeg tok skjermbilde av det første du skrev om det🤭 og sendte. Han sier han ikke kjenner seg igjen, i det du skriver. Men for all del, ikke tro på meg 😂

Men ironisk at du tror jeg lyver, på lik linje som jeg tror andre i denne tråden drar ei litta løgn avogtil 😂😂

Jeg Troller ikke. Jeg lyver ikke. 

Du svarte ikke på om bevis fra min side vil få deg til å slutte å tro på Burøe. 😉🙂

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Infinity skrev:

Du svarte ikke på om bevis fra min side vil få deg til å slutte å tro på Burøe. 😉🙂

Da vil jeg selvfølgelig tro på deg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Baresierdet skrev:

Jeg spurte om han kunne kommentere det du skrev, og han kjenner seg ikke igjen i det du skrev. Så bekreftelse fra han blir vanskelig. 😅

Så fint da for Burøe å ha en buktaler i enden av direktelinjen.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Oida skrev:

Så fint da for Burøe å ha en buktaler i enden av direktelinjen.

Altså du må gi deg. Jeg hadde ikke tenkt å si noe om her at jeg hadde spurt. Men da er hun hvertfall klar over at han ikke kjenner seg igjen i det hun skriver. Jeg trenger ikke se bevisene hennes, og trenger ikke ha en videre samtale om det hvis det er irriterende for deg å se. 

Du vet du kan gjøre så du ikke kan se mine innlegg? Bare et tips... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Det er jo ikke så lenge siden det ble pratet om at Ørjan ikke merket snap med reklame for egne show. Han hadde husket om han truet noen den gangen 😃 
Og det ble jo stille rundt det også, at han hadde feilmerket. Tok vel feil da, derfor det ble tyst her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Baresierdet skrev:

Da vil jeg selvfølgelig tro på deg 😅

Vil du?  Vil du også slutte å tro blindt på ØB hvis jeg har bevis på det jeg skrev ? Holder det, eller vil du finne en annen grunn for hvorfor at han valgte å spore meg opp ? 
Skal vi la @Justsaying legge ut sine bevis som har blitt etterspurt lenge først, for å gjøre det ryddig ? 
Har du sett alle disse bevisene som @Justsaying har sett/ har ?  Tror du på på alt @Justsaying skriver og mener ? Er dere trosfeller eller har du et mere nyansert bilde ? Tror du også at hele stand-up Norge lyver ? 
Nå ble det mange spørsmål, men det er litt viktig i debatten om dere er helt samskjørte eller ikke.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Justsaying skrev:

Det er jo ikke så lenge siden det ble pratet om at Ørjan ikke merket snap med reklame for egne show. Han hadde husket om han truet noen den gangen 😃 
Og det ble jo stille rundt det også, at han hadde feilmerket. Tok vel feil da, derfor det ble tyst her.

Husker du når han hadde en utblåsning om troll på snappen  sin? Det var nok meg han mente var troll som var så frekk å spørre om merking.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Infinity skrev:

Vil du?  Vil du også slutte å tro blindt på ØB hvis jeg har bevis på det jeg skrev ? Holder det, eller vil du finne en annen grunn for hvorfor at han valgte å spore meg opp ? 
Skal vi la @Justsaying legge ut sine bevis som har blitt etterspurt lenge først, for å gjøre det ryddig ? 
Har du sett alle disse bevisene som @Justsaying har sett/ har ?  Tror du på på alt @Justsaying skriver og mener ? Er dere trosfeller eller har du et mere nyansert bilde ? Tror du også at hele stand-up Norge lyver ? 
Nå ble det mange spørsmål, men det er litt viktig i debatten om dere er helt samskjørte eller ikke.

Altså, er bevis er et bevis. Kan vel ikke snakke seg ut av svart på hvitt 👌🏼så nei, jeg vil ikke prøve å finne en grunn til hva eller hvorfor det ble gjort. Ble det gjort, så er det å gå over streken for å stille et spørsmål om merking av reklame. 

Jeg har vel sett det samme bevis som Justsaying. Og om hun velger å dele det eller ikke får være opp til henne. Jeg vet at jeg ikke kommer til å dele noen ting, fordi jeg ikke føler at det er min oppgave å dele dem. Det er Ørjan selv som må styre om eller når det skal komme på banen, er min mening. Men sitter du på bevis som er rettet mot deg, blir det noe helt annet å dele det også.

Jeg tror ikke alle lyver, jeg tror at det har blitt blåst mye større og eklere enn hva som er den fulle sannheten. For han har jo innrømmet noe, og det han har innrømmet er ikke noe poeng for meg å benekte heller. Men det er noen av komikerene som har kastet Ørjan Burøe under bussen, og gjort ting de også som de ikke står for. Det rettferdiggjør ikke Ørjans handlinger. Men synes det blir feil å gå så hardt ut mot noen, så sitter man samtidig å vet at man har gjort kanskje værre ting selv.

Har hele veien sagt at en offentlig gapestokk, synes jeg lite om. Det var vel kanskje det som fikk meg til å engasjere meg så mye som jeg har gjort også. Og derifra har jeg snakket med folk, lest meg opp og gjort meg opp min mening. Basert på det, og ikke hva andre sier eller hvem som er enig med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
35 minutter siden, Infinity skrev:

Vil du?  Vil du også slutte å tro blindt på ØB hvis jeg har bevis på det jeg skrev ? Holder det, eller vil du finne en annen grunn for hvorfor at han valgte å spore meg opp ? 
Skal vi la @Justsaying legge ut sine bevis som har blitt etterspurt lenge først, for å gjøre det ryddig ? 
Har du sett alle disse bevisene som @Justsaying har sett/ har ?  Tror du på på alt @Justsaying skriver og mener ? Er dere trosfeller eller har du et mere nyansert bilde ? Tror du også at hele stand-up Norge lyver ? 
Nå ble det mange spørsmål, men det er litt viktig i debatten om dere er helt samskjørte eller ikke.

Kan vi da også si at hvis du faktisk ikke har noe nå så er det et tegn på at vi sier folk fabrikerer historier også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Justsaying skrev:

Kan vi da også si at hvis du faktisk ikke har noe nå så er det et tegn på at vi sier folk fabrikerer historier også da?

Jeg har. 🙂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Baresierdet skrev:

Altså, er bevis er et bevis. Kan vel ikke snakke seg ut av svart på hvitt 👌🏼så nei, jeg vil ikke prøve å finne en grunn til hva eller hvorfor det ble gjort. Ble det gjort, så er det å gå over streken for å stille et spørsmål om merking av reklame. 

Jeg har vel sett det samme bevis som Justsaying. Og om hun velger å dele det eller ikke får være opp til henne. Jeg vet at jeg ikke kommer til å dele noen ting, fordi jeg ikke føler at det er min oppgave å dele dem. Det er Ørjan selv som må styre om eller når det skal komme på banen, er min mening. Men sitter du på bevis som er rettet mot deg, blir det noe helt annet å dele det også.

Jeg tror ikke alle lyver, jeg tror at det har blitt blåst mye større og eklere enn hva som er den fulle sannheten. For han har jo innrømmet noe, og det han har innrømmet er ikke noe poeng for meg å benekte heller. Men det er noen av komikerene som har kastet Ørjan Burøe under bussen, og gjort ting de også som de ikke står for. Det rettferdiggjør ikke Ørjans handlinger. Men synes det blir feil å gå så hardt ut mot noen, så sitter man samtidig å vet at man har gjort kanskje være ting selv. Har hele veien sagt at en offentlig gapestokksynes jeg lite om. Det var vel kanskje det som fikk meg til å engasjere meg så mye som jeg har gjort også. Og derifra har jeg snakket med folk, lest meg opp og gjort meg opp min mening. Basert på det, og ikke hva andre sier eller hvem som er enig med meg. 

Nå må du gi deg med å slenge ut påstander om andre for å hvitvaske Burøe. Det er ikke andre komikere som er ansvarlig for Burøes drittsekk oppførsel og utestengelse fra komikermiljøet, det er han selv. 

Du sier du ikke synes om offentlig gapestokk. Da er det merkelig at du jobbet hardt for å sette andre der. Heldigvis mislyktes forsøket fra deg eller brukerkompis på å henge ut en person på KG. Men det er klart, ditt engasjement for Burøe er jo uten sidestykke. Om vi ser bort fra brukerkompis, selvfølgelig.

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Oida skrev:

Nå må du gi deg med å slenge ut påstander om andre for å hvitvaske Burøe. Det er ikke andre komikere som er ansvarlig for Burøes drittsekk oppførsel og utestengelse fra komikermiljøet, det er han selv. 

Du sier du ikke synes om offentlig gapestokk. Da er det merkelig at du jobbet hardt for å sette andre der. Heldigvis mislyktes forsøket fra deg eller brukerkompis på å henge ut en person på KG. Men det er klart, ditt engasjement for Burøe er jo uten sidestykke. Om vi ser bort fra brukerkompis, selvfølgelig.

 

Jeg prøver ikke hardt å sette andre noen steder jeg. Jeg skriver i innlegget, det rettferdiggjør ikke hans handlinger.(det han har innrømmet) 

Kan jeg få spørre hvor du har det fra at han ble utestengt fra komiker miljøet? Hvem har skrevet det? 

Men synes det er litt dobbeltmoralsk å gå så hardt ut mot noen så er man kanskje værre selv.

Du må slutte å vri på ting jeg sier, og unngå å lese enkelte ting jeg skriver. For det begynner å bli ganske irriterende å gjenta meg selv for deg heletiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...