Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Baresierdet skrev:

Og du er like morsom som alltid 

Og der kom den andre. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest juoigi

Flaks å alltid ha en passende anekdote for ting som «tilfeldigvis» skjer Burøe. 💁🏻‍♀️

«Jeg får stadig vekk bilder av huset mitt fra fremmede menn». Ok, men det er åpenbart klin kokos da, og er aldri ment som noe annet enn en trussel når det kommer fra en sånn person. 

Det finnes tydeligvis ikke grenser for hvor langt noen skal bortforklare åpenlyse bedritne handlinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
16 minutter siden, juoigi skrev:

Flaks å alltid ha en passende anekdote for ting som «tilfeldigvis» skjer Burøe. 💁🏻‍♀️

«Jeg får stadig vekk bilder av huset mitt fra fremmede menn». Ok, men det er åpenbart klin kokos da, og er aldri ment som noe annet enn en trussel når det kommer fra en sånn person. 

Det finnes tydeligvis ikke grenser for hvor langt noen skal bortforklare åpenlyse bedritne handlinger. 

Sa jeg stadig vekk? Tror noen har tatt for mye møllers tran og ville bare poengtere at dette skjer faktisk uten at det er nødvendigvis en trussel. Hvorfor skulle Ørjan true han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Justsaying skrev:

Sa jeg stadig vekk? Tror noen har tatt for mye møllers tran og ville bare poengtere at dette skjer faktisk uten at det er nødvendigvis en trussel. Hvorfor skulle Ørjan true han? 

Ja si det, man kan jo undres på hva som foregår i hodet på din helt Burøe  når han reagerer slik på en tweet. En tweet som forøvrig traff spikeren fullstendig på hodet. På den andre siden, ingenting den mannen gjør sjokkerer.

Men du kan jo bare ta i bruk direktelinjen din så får du sikkert både en forklaring og en benektetelse på at dette har skjedd.

Endret av Oida
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest juoigi

Han skrev nå at det var sånn han ba seg selv på kaffe til denne mannen. 😂

Unnskyld at jeg sier det, men dette er det desidert dummeste denne mannen noen gang har sagt. Han gir og gir! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, juoigi skrev:

Han skrev nå at det var sånn han ba seg selv på kaffe til denne mannen. 😂

Unnskyld at jeg sier det, men dette er det desidert dummeste denne mannen noen gang har sagt. Han gir og gir! 

Han ber seg selv på kaffe til denne mannen hos foreldrene til mannen? Å ja, da så.......ØB må gjerne vise til hvor mine foreldre bor, men noe kaffe er det ikke å få der nei, tror han heller bør satse på å få kaffen sin hos the Ørjan-lovers 🤣

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, juoigi skrev:

Han skrev nå at det var sånn han ba seg selv på kaffe til denne mannen. 😂

Unnskyld at jeg sier det, men dette er det desidert dummeste denne mannen noen gang har sagt. Han gir og gir! 

Hvor skrev han dette? 
For en fyr 😖

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juoigi
6 minutter siden, Radiohuspendel said:

Hvor skrev han dette? 
For en fyr 😖

Han hadde skrevet det til han på melding. Hvis du søker på @liftwaffe på Twitter så ser du samtalen mellom han og Burøe, etter at Burøe hadde sendt han et bilde av huset til foreldrene til denne mannen. Et veldig åpenlyst forsøk på å true. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Baresierdet skrev:

Alltid to sider av en sak 😉

Nå ligger jo dialogen fra begge parter på Twitter. Men det er klart, din helt Burøe har sikkert en super forklaring på dette. Kanskje han er blitt hacket igjen?

Endret av Oida
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Oida skrev:

Nå ligger jo dialogen fra begge parter på Twitter. Men det er klart, din helt Burøe har sikkert en super forklaring på dette. Kanskje han er blitt hacket igjen?

Hvem vet... Du får spørre 👌🏼😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stupebrett

Ah, ja, deilig. Først er det en spøk. Når det ikke virker så er det kun vennlig og ment positivt. Når det gjennomskues blir han truende og sier at det var hans rett å være fæl i utgangspunktet. Rett ut av playbooken til enhver kjip type siden steinalderen :)

Ørjan Burøe før Metoo-skandalen

*Gjør kjip greie*

*Folk reagerer*

"Altså dette var en spøk. Herregud ikke ta det så seriøst"

....

"Egentlig så er dette bare en fin og hyggelig ting å gjøre selv om det kanskje ikke var en spøk og det er ingen grunn til å ta sånn på vei" 

....

"Hvorfor er du sånn. Du fortjente jo at jeg gjorde denne kjipe tingen mot deg i utgangspunktet"

Eventuelt bonustrack: "Jeg skal ødelegge livet ditt/karrieren din"

Ørjan Burøe etter Metoo-skandalen

*Sender bilde av foreldrenes hus til random folk som skriver om han på internett*

image.png.aef755ba34c1ed0540f2283f289eafb9.png

*Folk reagerer*

"altså egentlig var dette en spøk*

*Folk reagerer fortsatt*

"Jeg er fra bygda og vi tar en kaffe når vi er uenige og egentlig er dette en OK greie"

image.png.1335dd9d90e83f65f3239450a74ad3fb.png

*Folk reagerer fortsatt*

"Det er egentlig din feil at jeg truer deg fortsatt fordi du gjorde denne kjipe tingen og jeg er offeret her og nå skal jeg pusse managere og eventorganiserere og fans på internett på deg"

Legg merke til hvordan han i meldingen under både understreker at dette egentlig er en spøk, men samtidig en trussel DERSOM det skulle være sånn at han som mottok meldingen hadde oppført seg kjipt. 

image.png.e04d51b7dace89227198945f6c956fd0.png

 

Godt at han har tatt lærdom av gamle feil og blitt et bedre menneske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stupebrett

Ellers er jo både han og kona på krigsstien om dagen. I forgårs la han ut et manipulert bilde på Instagram der han fremstiller seg selv som et slags offer for en heksejakt. Som om det eneste problemet med hans 20 år med kjip oppførsel mot venner, kollegaer og fremmede var at noen til slutt snakket om det i en podcast :)

image.png.727e2f19b2f0dd9f36de4ccb858e88fc.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om noen av disse "komikerne", og jeg får ikke akkurat lyst til å se mere av de, etter hvordan de oppfører seg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Stupebrett skrev:

Ah, ja, deilig. Først er det en spøk. Når det ikke virker så er det kun vennlig og ment positivt. Når det gjennomskues blir han truende og sier at det var hans rett å være fæl i utgangspunktet. Rett ut av playbooken til enhver kjip type siden steinalderen :)

Ørjan Burøe før Metoo-skandalen

*Gjør kjip greie*

*Folk reagerer*

"Altså dette var en spøk. Herregud ikke ta det så seriøst"

....

"Egentlig så er dette bare en fin og hyggelig ting å gjøre selv om det kanskje ikke var en spøk og det er ingen grunn til å ta sånn på vei" 

....

"Hvorfor er du sånn. Du fortjente jo at jeg gjorde denne kjipe tingen mot deg i utgangspunktet"

Eventuelt bonustrack: "Jeg skal ødelegge livet ditt/karrieren din"

Ørjan Burøe etter Metoo-skandalen

*Sender bilde av foreldrenes hus til random folk som skriver om han på internett*

image.png.aef755ba34c1ed0540f2283f289eafb9.png

*Folk reagerer*

"altså egentlig var dette en spøk*

*Folk reagerer fortsatt*

"Jeg er fra bygda og vi tar en kaffe når vi er uenige og egentlig er dette en OK greie"

image.png.1335dd9d90e83f65f3239450a74ad3fb.png

*Folk reagerer fortsatt*

"Det er egentlig din feil at jeg truer deg fortsatt fordi du gjorde denne kjipe tingen og jeg er offeret her og nå skal jeg pusse managere og eventorganiserere og fans på internett på deg"

Legg merke til hvordan han i meldingen under både understreker at dette egentlig er en spøk, men samtidig en trussel DERSOM det skulle være sånn at han som mottok meldingen hadde oppført seg kjipt. 

image.png.e04d51b7dace89227198945f6c956fd0.png

 

Godt at han har tatt lærdom av gamle feil og blitt et bedre menneske!

Det blir visst aldri FOR dumt for Ørjan Burøe. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying

Er det nå jeg skal dele samtaler jeg har screenshots mellom Kemma og xxx for å illustrere hvordan hun opererer? 
Nei, jeg føler ikke at alt må frem i lyset. Enda! 

Men skal lese litt på det igjen så jeg husker hvorfor jeg støtter Ørjan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stupebrett
26 minutter siden, xemiliex skrev:

Det blir visst aldri FOR dumt for Ørjan Burøe. 

Det som er deilig er jo at Komikerfrue og Ørjan Burøes evne til å aldri la ting ligge gjør at folk med jevne mellomrom blir påminnet akkurat hvor aggressiv, kjip og uspiselig personen og komikeren Ørjan Burøe er. Det er bare noe ekstra tiltrekkende med folk som ikke klarer å la være å komme med trusler mot folk for å få viljen sin 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mannen er virkelig noe for seg selv.

Endret av Turkis Sau
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...