AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #321 Skrevet 13. juni 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har spurt om å få bytte sete en gang. Da ble jeg brått syk på flyet og spydde som en gris igjen og igjen. Siden jeg satt i midtsetet spurte jeg damen som satt ved midtgangen pent om vi kunne bytte plasser så jeg kunne komme meg ut litt kjappere, og det sa hun glatt ja til. Mannen som sto i kø til do, derimot, sa nei til å slippe meg foran selv når en flyvertinne spurte. Han måtte tråkke i spy på gulvet på veien ut av doen igjen, for å si det sånn, siden ingen rakk å hente flere spyposer. Han skulle ikke på do engang, men trengte faktisk å bruke speilet, ble vi opplyst om. Anonymkode: f9134...5ff Det ble opplyst om at han kun trengte speilet, faktisk. Av hvem da? Hvem opplyste om det? Anonymkode: 3a0c5...fcc
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #322 Skrevet 13. juni 2019 Ja, hvis barnet mitt har fått sete ved siden av en annen og ikke meg så ber jeg naturligvis om å få sitte ved siden av hen. Anonymkode: 0d5d0...678
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #323 Skrevet 13. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ble opplyst om at han kun trengte speilet, faktisk. Av hvem da? Hvem opplyste om det? Anonymkode: 3a0c5...fcc Han selv. Etter at han var inne på doen i rundt ti sekunder, med halvåpen dør. Ikke lenge nok (og privat nok) til å få gjort noe som helst nyttig eller nødvendig, men lenge nok til at jeg ikke greide å holde meg lenger. Anonymkode: f9134...5ff
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #324 Skrevet 13. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han selv. Etter at han var inne på doen i rundt ti sekunder, med halvåpen dør. Ikke lenge nok (og privat nok) til å få gjort noe som helst nyttig eller nødvendig, men lenge nok til at jeg ikke greide å holde meg lenger. Anonymkode: f9134...5ff Han skulle fått hele spyklysa rett i ansiktet. Underlige prioriteringer fra hans side. Anonymkode: 3a0c5...fcc 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #325 Skrevet 13. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har forsåvidt spurt/tilbudt å bytte en gang, da jeg satt midt mellom et par. Og de skulle prate sammen og gi ting til hverandre hele jævla tiden... kjempegøy å sitte midt i samtalen deres, og få kjekspakker sendt frem og tilbake rett foran fjeset.. men nei, de ville ikke bytte.. Anonymkode: 17c1a...813 Dæver😂 Anonymkode: e2603...4c8 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #326 Skrevet 13. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvis barnet mitt har fått sete ved siden av en annen og ikke meg så ber jeg naturligvis om å få sitte ved siden av hen. Anonymkode: 0d5d0...678 Hen? Folk kjenner ikke igjen barnet ditt av det lille du skrev der🤦♀️ Anonymkode: e2603...4c8 13
The Kitten Skrevet 13. juni 2019 #327 Skrevet 13. juni 2019 På 10.6.2019 den 16.22, AnonymBruker skrev: Søsteren min hadde blitt lagt i koma etter komplikasjoner fra en lungeoperasjon. Ville være der med familien min i tilfelle det gikk nedover. Ville ikke vente å se i tilfelle jeg ikke fikk noen ny billett like kjapt som jeg gjorde. Anonymkode: 10ab9...e9e Var planen din å dra på sykehuset med spysyken da? 8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #328 Skrevet 13. juni 2019 42 minutter siden, AnonymBruker said: Hen? Folk kjenner ikke igjen barnet ditt av det lille du skrev der🤦♀️ Anonymkode: e2603...4c8 Kanskje hen har barn av begge kjønn. Anonymkode: 64a37...fe1 2
The Kitten Skrevet 13. juni 2019 #329 Skrevet 13. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hen har barn av begge kjønn. Anonymkode: 64a37...fe1 Det vil likevel være snakk om en jente eller en gutt. Ikke en hen. Med mindre ungen er tvekjønnet da. 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #330 Skrevet 13. juni 2019 1 minutt siden, The Kitten said: Det vil likevel være snakk om en jente eller en gutt. Ikke en hen. Med mindre ungen er tvekjønnet da. Blir litt rart å kalle ungen sin for vedkommende, og da er hen et greit ord. Anonymkode: 64a37...fe1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #331 Skrevet 13. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva hvis de skifter flytype og setet ditt blir noe helt annet enn du trodde og trengte? Anonymkode: bbee8...ab7 De fleste selskaper (minus lavbudsjett) har åpen ombordstigning litt før for de som kan trenge hjelp. Eller vi må klare oss uten hjelp. Eller bli igjen. Problemet blir løst med å la problemet være igjen. Ca 0 stress for dere andre på flyet. Anonymkode: c0635...eb8 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #332 Skrevet 13. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har forsåvidt spurt/tilbudt å bytte en gang, da jeg satt midt mellom et par. Og de skulle prate sammen og gi ting til hverandre hele jævla tiden... kjempegøy å sitte midt i samtalen deres, og få kjekspakker sendt frem og tilbake rett foran fjeset.. men nei, de ville ikke bytte.. Anonymkode: 17c1a...813 Da ville jeg hostet på kjeksene hver gang de sendte de frem og tilbake. Aller helst et skikkelig nys med snørr og det hele. Anonymkode: 92955...e4f 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #333 Skrevet 13. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da ville jeg hostet på kjeksene hver gang de sendte de frem og tilbake. Aller helst et skikkelig nys med snørr og det hele. Anonymkode: 92955...e4f Eller demonstrativt åpnet flyets magasin og holdt det slik at det sperret mellom de to toskene Anonymkode: 3dac7...fe7 7
MortenMinstelønn Skrevet 13. juni 2019 #334 Skrevet 13. juni 2019 Jeg pleier å ha med mitt eget sete og setter meg i midtgangen, men det møter jo selvfølgelig motbør fra de som skal på do og de ansatte. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #335 Skrevet 13. juni 2019 4 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg pleier å ha med mitt eget sete og setter meg i midtgangen, men det møter jo selvfølgelig motbør fra de som skal på do og de ansatte. Folk er så vrangvillige nutildags. Det er da ikke vanskeligere enn at man medbringer en trappestige ombord på flymaskinen, så kommer man seg med den største letthet over på den andre siden. Anonymkode: 3a0c5...fcc 1
MortenMinstelønn Skrevet 13. juni 2019 #336 Skrevet 13. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Folk er så vrangvillige nutildags. Det er da ikke vanskeligere enn at man medbringer en trappestige ombord på flymaskinen, så kommer man seg med den største letthet over på den andre siden. Jeg dunker også alltid med begge never på døren til Cockpit og vil inn, men får trass behandling:(
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #337 Skrevet 13. juni 2019 2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg dunker også alltid med begge never på døren til Cockpit og vil inn, men får trass behandling:( Det var da slett service. Pilotene sitter nok og nyter et glass eller to av sprudlende vin sammen med flyvertinnene, kan jeg tenke, mens flymaskinen styrer seg selv på autopilot. Nei og nei, at flyselskapene kan vedkjenne seg slikt, det er en skam. Anonymkode: 3a0c5...fcc 1
MortenMinstelønn Skrevet 13. juni 2019 #338 Skrevet 13. juni 2019 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var da slett service. Pilotene sitter nok og nyter et glass eller to av sprudlende vin sammen med flyvertinnene, kan jeg tenke, mens flymaskinen styrer seg selv på autopilot. Nei og nei, at flyselskapene kan vedkjenne seg slikt, det er en skam. SAS: Det skjedde. Det skulle ikke skje. Men det skjedde. Vi legger oss flate. Edit. Jeg vil inn å fly. Jeg har betalt for billetten. Endret 13. juni 2019 av MortenMinstelønn
Skeivskank Skrevet 13. juni 2019 #339 Skrevet 13. juni 2019 På 12.6.2019 den 22.02, AnonymBruker skrev: Så du mener at en ung frisk mann i 20 årene skal sitte godt på bussen mens en eldre dame på 70 må stå i midtgangen? Er du 70 selv og vet hvordan det er eller? Anonymkode: ec560...f7a Dersom den eldre dama er god til beins, og står stabilt så ja hvorfor ikke? Alle mennesker er forskjellig. Kanskje han på 20 har gått i 8 timer i strekk på jobb og virkelig trenger en sittepause han også? Tenker også at det ikke er noen vits å undervurdere eldre mennesker bare fordi de er eldre. 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #340 Skrevet 13. juni 2019 28 minutter siden, Skeivskank skrev: Dersom den eldre dama er god til beins, og står stabilt så ja hvorfor ikke? Alle mennesker er forskjellig. Kanskje han på 20 har gått i 8 timer i strekk på jobb og virkelig trenger en sittepause han også? Tenker også at det ikke er noen vits å undervurdere eldre mennesker bare fordi de er eldre. Og hvordan vet man at den eldre dama er god til beins da?? Du vet kanskje at kroppen til en 70 åring og kroppen til en 20 åring ikke akkurat er det samme? Ærlig talt, for en fryktelig holdning. Det er meg selv først uansett. Anonymkode: ec560...f7a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå