Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Jeg får skikkelig vondt av Tom, som aksepterer og orker oppførselen hennes. Jeg hadde skjemtes og gravd meg ett hull. Samtidig så er han voksen og er med som nikke-mann frivillig.

Jeg har ganske stor forståelse for at influensere og folk flest ikke «er perfekte», og pleier å være veldig åpen, men InstaHeidi klarer jeg dessverre ikke. Jeg synes hun oppfører seg horribelt mot alle i rundt, både ansatte, familie og venner, og helt randoms, klager og sender negative vibes all over the place 🥵 

Selv om hun kanskje har sine ting hun sliter med, så er ikke det en grunn til å oppføre seg som asshole mot andre. 

Så hjelper det heller ikke på at venninna mi bor i samme område som henne og trener på samme treningssenter, og hun (venninna mi) er verdens snilleste, men hun har ikke mye pent å si om’a Heidi sjøl..

Jeg forstår heller ikke hypen rundt henne på IG, skal være «sååååå trivelich shjø, ønske alle ein nydeliiiiich dag» 😅 fra sinnatagen sjøl! Husker jeg gikk beint på det på IG selv når jeg først oppdaget henne, tenkte at hun var en positiv frøken med ett friskt pust, helt til jeg så henne på charterfeber… Snudde totalt om på alt av inntrykk og bare tenkte «what»

Endret av mhjo
  • Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Axa skrev (4 timer siden):

Var fornøyd med frokosten i dag da 😀

Var visst varme egg, og brød å skjære opp. Så pøls på tallerken, kanskje dagen blir bedre for tverre Heidi 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (13 timer siden):

Fascinerende at noen kan bruke en laaaaaang Snap story på å gå i ring rundt et kaldt egg. Noen elsker å velte seg i misnøye, I guess….spis noe annet, da, vel! 🤯🤦‍♀️

Bare det at hun tvang frokostvertinnen til å koke nye egg til dem sier mye... Det finnes mye man kan spise på en frokostbuffet. Om du ikke liker kalde egg eller eggerøre uten salt, så spis noe annet istedet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istinde skrev (1 time siden):

Er det stille før stormen?

Det er nok ikke stille i hoffresidensen

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istinde skrev (15 timer siden):

Er det stille før stormen?

Tipper det ER storm. Pleier alltid å bli stille når de krangler. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har hatt korona og har visst vært veldig syk. Fikk det påvist mens de var i Østersund men valgte å ikke si noe om det, fordi hun visste at det ville komme så mange reaksjoner fordi folk ikke er oppdaterte på at det ikke er noen restriksjoner lenger 😎

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun dro på museum osv med påvist smitte faktisk. Selv om det ikke er noen påbud og restriksjoner, er det jo lov å bruke hodet litt. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (1 time siden):

Så hun dro på museum osv med påvist smitte faktisk. Selv om det ikke er noen påbud og restriksjoner, er det jo lov å bruke hodet litt. 

IH gjør som IH vil, det betyr ikke nødvendigvis å ta hensyn til andre!

Hun klaget voldsomt på snap om en stakkars medpassasjerer på flyet fra Tyrkia som fikk panikkangst pga flyskrekk og forsinket avgangen (skulle holdt seg hjemme, ikke reist til syden osv ...), men går selv på museum med påvist covid 🙃

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (58 minutter siden):

Hun klaget voldsomt på snap om en stakkars medpassasjerer på flyet fra Tyrkia som fikk panikkangst pga flyskrekk og forsinket avgangen (skulle holdt seg hjemme, ikke reist til syden osv ...), men går selv på museum med påvist covid 🙃

No e det no forskjæll på mæ og dæm!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (8 timer siden):

Skikkelig omtenksomt å spre rundt smitte i den største og viktigste sesongen for både hotell, museum og butikker nå etter flere år med nedstenging og permittering. Hun er virkelig så egoistisk som du får det. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instaheidi tar ikke i mot noe tips fra folk med bachelor lr master nei! Ikke leger lr spl skal komme her og gi henne noen råd! Hun har trent i 45 år skal du vite… Den er så deilig og ydmyk den der 🤢

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shila90 skrev (34 minutter siden):

Instaheidi tar ikke i mot noe tips fra folk med bachelor lr master nei! Ikke leger lr spl skal komme her og gi henne noen råd! Hun har trent i 45 år skal du vite… Den er så deilig og ydmyk den der 🤢

45 år, og allikevel ikke en muskel i beina. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (58 minutter siden):

Hun begynner med å si at det er bra å presse seg, og ingen leger skal fortelle henne noe annet. Og så ender det opp med at de må være forsiktig, og kanskje bare gå en tur. Hvis man er syk skal man ikke presse kroppen til noe, immunforsvaret har allerede nok å stå i. Hun har litt dårlig ordforråd, så det er kanskje ordet motivasjon hun er ute etter, når lysten på aktivitet ikke er der

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflakes skrev (1 time siden):

Hun begynner med å si at det er bra å presse seg, og ingen leger skal fortelle henne noe annet. Og så ender det opp med at de må være forsiktig, og kanskje bare gå en tur. Hvis man er syk skal man ikke presse kroppen til noe, immunforsvaret har allerede nok å stå i. Hun har litt dårlig ordforråd, så det er kanskje ordet motivasjon hun er ute etter, når lysten på aktivitet ikke er der

Ang. dårlig ordforråd: Avslutter omtrent alle setninger med "ja, nemlig" for liksom å understreke at ingen skal komme å fortelle henne noe annet. Eller i grunn noe som helst. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pusemusen skrev (3 timer siden):

Ang. dårlig ordforråd: Avslutter omtrent alle setninger med "ja, nemlig" for liksom å understreke at ingen skal komme å fortelle henne noe annet. Eller i grunn noe som helst. 

Neste gang hos legen skal jeg si: dere lærer litt om mye forskjellig, men ikke no spesifikt om ting og tang. Dette kan jeg bedre, har tross alt errfarenheet i denna kroppen. Tenker jeg han sitter!

Endret av Snowflakes
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hygieniske negler hun har. Helt gult av nikotin under løsneglen🤢 og pelle litt i nesa, å ta i maten. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun flykter alltid mot ferier og det å reise bort. Ser kun fram til å fly ned til Tom, som er opptatt med jobb ei uke til. Hun må lære seg at de dagene vi har mest av i livet er HVERDAGER. Ikke rart hun er i dårlig humør i uka når hun knapt får puste uten å ha ei reise eller ferie å se fram til. 

Og den lista over steder hun planlegger å besøke i Sverige, det hørtes dyyyyyyyyrt ut 😳 hvordan har de råd til å farte så mye rundt, må da begynne å se bunnen i pengeboka til Tom også snart så mye de svir av på å reise rundt på ferier året rundt 

Endret av non_stop
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (4 timer siden):

Hun flykter alltid mot ferier og det å reise bort. Ser kun fram til å fly ned til Tom, som er opptatt med jobb ei uke til. Hun må lære seg at de dagene vi har mest av i livet er HVERDAGER. Ikke rart hun er i dårlig humør i uka når hun knapt får puste uten å ha ei reise eller ferie å se fram til. 

Og den lista over steder hun planlegger å besøke i Sverige, det hørtes dyyyyyyyyrt ut 😳 hvordan har de råd til å farte så mye rundt, må da begynne å se bunnen i pengeboka til Tom også snart så mye de svir av på å reise rundt på ferier året rundt 

Han har nok fått arv når moren solgte huset. Siden det har de ligget mer på hotell enn hjemme. Ferien de allerede har vært på er liks glemt, nå er det ny ferie. Og hun som bare går i gamle klær, eller kjøper på salg, handler nå full pris hos Nelly. 

Endret av Saywhat
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...